Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-EPA öljyn ja karnosiinin käytöstä kokemuksia??

03.10.2005 |

Oletteko käyttäneet lapsillanne tai itsellä? Itse aloitin E-EPA:n juuri kun tuntuu et 2 raskauden ja 3v imetyksen jäljiltä kroppa kremppaa.

Oletteko hyötyneet aineista jotenkin?

Kuinka sitten D-vitamiinin annostelu alle 3v lapsille kun ainakin E-EPA 500mg sisältää 5mikrogrammaa D-vitamiinia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä homeopaatti suositteli Lysin kalanmaksaöljyä, koska se on luontainen (noh, ainakin suurimmassa osin). Muuta syytä en sitten ymmärtänyt edes kysyä. Onko sinulla Miipuh joku juttu mielessä, miksi Lysiä ei kannattaisi käyttää?? Mitkä kalanmaksaöljyt sitten ovat luontaisia?

Homeopaateista:

Joku mainitsi homeopaatin suositelleen Lysiä käytettäväksi kalaöljynä. Olisi mielenkiintoista kuulla millä peruteilla ko. Homeopaatti on nimeomaan Lysiä suositellut.

[/quote]

Asiasta pomppu: Olin tänään vauvan kanssa vyöhyketerapiassa, ja tämä hoitaja kertoi kuulleensa eräältä äidiltä, että Möllerin kalanmaksaöljyssä saattaa olla piniä määriä pähkinäöljyä!! Tätä ei lue tuoteselostuksessa, vaikka pähkinä on hyvin allergisoiva. Jopa suklaalevyn kyljessä pitää lukea " saattaa sisältää pieniä määriä pähkinää" . Tämän kertonut äiti oli pähkinäallergiselle lapsellleen antanut kerran sitä öljyä, ja lapsen iho oli reagoinut tosi pahasti! Äiti oli soittanut Möllerille ja saanut tietää tämän pähkinäöljyasian.

Huolestuttaa vaan sellaiset ihmiset, joille pähkinä aiheuttaa esim hengenahdistusta...

Vierailija
22/22 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mulla itellä ei ollut mitään vastaan haukkua vitamaria ja tuon tiedon perusteella voisi vaikka käyttääkkin minkä olit saanut!

Eivät suositelleet e-epaakaan sen kummemmin raskaanaoleville, tais olla bioteekin valmiste ja eye-q en muista! Mutta mulla ei ollu mitään tarvetta sitä painaa alas ja nostaa tolosen e-epaa.. Luontaistuotekaupassa vaan eivät olleet saaneet tietoa täydestä puhtaudesta ja siksi eivät sitä ensiksi suositelleet,, mutta luulisi että sisältää kuitenkin paljon vähemmän kun vastaava määrä rasvaista kalaa.. eli tarkotus ei ollu vitamaria mollata :) hyvä kun otit asiasta selvää,,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän