Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tässä enää tekisi?

Vierailija
17.06.2010 |

Miehen kanssa asiat aivan solmussa. Riidellään koko ajan jostain, äyskitään ja tiuskitaan. Meillä ei ole mitään yhteistä tekemistä jne. Mies ajanut itsensä niin loppuun (ainakin omien sanojensa mukaan, uskon kyllä), että seksi ei kiinnosta. Ei kuulemma kiinnosta ollenkaan, kun olen kysynyt johtuuko minusta. Varsinkin tämä seksittömyys alkaa todella riipomaan minua. Jos joskus jotain erehdymme aloittamaan, homma jää joka ikinen kerta kesken kun miehen innostut lopahtaa. Sanoo, että voimat loppuivat, mutta luuen sen olevan halujen lopahtaminen. Hommasta ei tule yhtään mitään. Me ollaan tavallaan kadotettu toisemme ja lähelle on vaikea päästää. Mitäköhän tässä enää tekisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdenkeskinen loma (mieluummin muutama päivä, jos mahd. järjestää enemmän kuin viikonloppu) jossain muualla kuin kotona. Et ehdottele siellä seksiä, vaan lepäätte, ulkoilette, käytte syömässä ja luette tms. lepoa vain, päiväunia jne. Ja pidät huolen, että et ehdota seksiä; mies ehdottaa ennen kuin arvaatkaan.

Sen lisäksi tarvitsette keskusteluapua varmistaaksenne, ettei jatkossa tule käymään samoin. Ja kaikkia "haavoja" ette kuitenkaan saa tuolla kahdenkeskisellä lomalla nuoltua, joten senkin takia hyvä mennä vielä juttelemaan jonnekin.

Vierailija
2/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku selkeä time-out tuohon olisi saatava nyt heti. Onneksi tuo on miehille yleensä helpommin "myytävä" idea kuin toisinpäin. :)

Eli siis ihan pakosti järjestytettävä (huom sanamuoto!) kahdenkeskistä aikaa, osta siihen ne uudet hepeneet ja sano että olet yhä Sinä ja tahdot Hänet. ;)

Mä en ole kovin hyvä sinänsä kertomaan esimerkkiä, meillä se meni niin että päästiin tilaan missä mies lähes petti ja mä samaanaikaan itkin yöt ja päivät kotona ja töissä (salaa muilta). En suosittele. Mutta siitäkin selvittiin, puhumalla ja yrittämällä. Pakko osata puhua jos tuntuu pahalta. Helppoa se kyllä ei ole, paitsi jälkeenpäin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aloittanut juuri uudessa työpaikassa ja opintolainaa ym ihan riittämiin. Tauon paikka todellakin olisi, mutta miten?

ap

Vierailija
4/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt vuoden ikäinen lapsi. Ongelmat alkoivat oikeastaan heti raskauden alettua. Raskausaika oli meille todella rankkaa. Kaiken lisäksi samaan aikaan elämäämme tuli eräs todella iso muutos, joka rasitti lisää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän