Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalauta mikä huuto taas pihalla!

Vierailija
16.06.2010 |

Eilenkin tein avauksen aiheesta. Mulla ei ole mitään sitä vastaan jos pihalla leikitään, vaikken ehkä sitä ymmärräkkään, varsinkaan näiden ihan pienten osalta..

Oma 9 vuotiaanikin tulee sisälle klo 20 ja nukkumaan menee nyt kesällä klo 22 viimeistään.

Mutta toi huuto. Kun huudetaan ja kiljutaan ihan päättömästi. Hiljaisuus alkaa klo 22.00.

Tekisin isännöitsijälle valituksen, mutta kun valitukseen tarvitaan vähintään 1 nimi omani lisäksi ja naapurit eivät halua puuttua kun kyseessä on ulkomaalaisten lapsia. Muutaman nimen voisin saada paperiin myötätunnosta, mutta kyseiset ihmiset asuvat niin kaukana tästä kohdasta että se ei menisi läpi, koska huuto ei heille kuulu mitenkään päin.

Ärsyttää kun joka ilta/yö sama juttu koko kesän :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille jos haittaa yötä. Ne käy soittamassa kelloa jos et itse tohdi.

Vierailija
2/2 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta soittaa. Olen pariin otteeseen soittanut kun huudettiin vielä 1 aikaan. Olen myös käynyt nätisti sanomassa ovella vanhemmille asiasta, mutta tulosketta. He saavat tehdä mitä tahtovat.. Huoh..

Lapset saa leikkiä ja pitää ääntäkin, mutta en voi olla ainut kenen mielestä klo 23, 00 tai 01 pihalla saa vielä huutaa ja kiljua aivan päättömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän