Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*HEINÄHATUT vk40*

03.10.2005 |

Hei heinähatut,

Päätin taas pikkuhiljaa palailla tänne palstalle kurkkimaan. Keskenmenosta on nyt suunnilleen kuukausi aikaa ja tätikin on taas tullut käymään, mennään kp 5. Rankkaa on ollut, mutta nyt taas uudella innolla eteenpäin ja vauvatouhuja miettimään. Onneksi jälkitarkastuksen gyne oli tosi ihana ja lohdutteli, että useimmiten naiset selviävät yhdellä keskenmenolla ja sitten taas raskautuminen onnistuu normaalisti. Ja kun esikoinenkin meillä jo on niin ei ole sellaista pelkoa raskaaksi tulemisesta tai jatkuvista keskenmenoista.

Töissä pitää onneksi sen verran kiirettä, ettei ehdi liikaa ruveta vauvantuoksuisissa ajatuksissa pyörimään, vaan edetään rauhallisesti ja jalat maassa. Toivottavasti nyt vain tärppäisi pian uudelleen, että pääsisi uudelleen odottamaan (ja pelkäämään...). Mukavaa viikkoa kaikille!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nyt ketä siellä oli, mutta joka tapauksessa tarrasukkia masu asukeille!

Täällä edelleen taistellaan pahoinvointia vastaan. Kyllä välillä osaa ällöttää ihan urakalla. Lähes kaikki ruoka ällöttää, mitään ei oikein tee mieli syödä. Mutta kun sitten saa syötyä jotain pahaolo helpottaa nopeasti.

Edelleenkään ei olla kerrottu kenellekään, tekisi mieli jo kertoa ja nähdä ihmisten reaktiot, mutta ehkäpä tässä vielä jaksaa hetken odottaa että pääsee lähemmäs 12 viikkoa.

Mukavaa viikkoa heinähatuille!

Red_Cat rv 8+2

Vierailija
2/32 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden keskenmenon jälkeen seuraavat raskaudet ovat tietenkin varmasti vähän erilaisia. Toivottavasti uusi raskaus onnistuu teillä pian ja vauva saa kasvaa loppuun asti!

Oma (.): nyt on menossa kp 10/35 eli vähän vielä tarttee odotella ovulaatiota. Nyt tänään on vaihteeksi tällainen stressitön päivä ja sitä ajattelee, että pupuillaan kun huvittaa, niin eiköhän se vatsa ala tämän kierron jälkeen pyöristyä. No kyllähän mä sen tiedän, että viikon päästä on toinen ääni kellossa. Nautitaan nyt kuitenkin tästä olotilasta niin kauan kuin sitä kestää. Pikkuinen vauva olisi niin kovin tervetullut.

+++++++++++++++++++ säteitä kaikille heiniksille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinähatuissa on hiljaista, liekö kaikki plussanneet ja siirtyneet odotus puolelle. Itsellä kp 31 ja sellainen painon tunne mahassa, että täti tulee huomenna. Kerkesin jo vähän toivoa,että olis tärpännyt...

Vierailija
4/32 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on kyllä yritys aika ajoin, mut ei vielä tärppiä, aina se täti vaan tulee kylään. Onneksi menossa vasta kolmas yritys kierros, mut aina sitä ajattelee, et toivottavasti ei menisi sitä vuotta niin kuin esikoisen kanssa. Toinen kyllä ilmoitti tulostaan jo parin yritys kierron jälkeen.

No mut nyt menossa siis kp 15/32-36 eli nyt olisi aika touhuilla, mut isäntä tietenkin iltavuorossa. Toivotaan et jossain välissä olisi aikaa " vauva haaveille" . ;)

Onko tosi et meitä heinähattuja on näin vähän jäljellä?!! Minä ainakin roikun täällä lähes päivittäin tarkkailemassa tilannetta.

Plussasäteitä kaikille++++

Vierailija
5/32 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta minä ainakin olen vielä täällä... Ja tulen olemaan ainakin vielä jonkin aikaakin, tänään kp3... Pikku hiljaa alkaa taas positiivisuus nostaa päätään, ehkäpä tässä kierrossa tärppää. Eilen oli vaikea päivä, iski oikein kunnon masennusfiilis, mutta eiköhän tämä tästä taas.

Pantoufle: Pahoitteluni ja oikein kauhean paljon tsemppiä eteenpäin!

Kuinkahan moni heinähattu on jo plussannut? Onko tehty +listaa vai muistanko väärin?

Vierailija
6/32 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 taitaa olla plussannut tähän mennessä.

Itse taistelen tämän etovan tunteen ja väsymyksen kanssa. Blaah. Onneksi tämä jossain vaiheessa helpottaa, viimeistään sitten kun vauva syntyy. ;)

Plussasäteitä teille kaikille lähetän!

Red_Cat rv 7+1

Vierailija
7/32 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen nukkumassa ja minne sitä itsensä parkkeeraa kuin koneelle :)

Tuli mieleeni kun luin kirjoituksianne, että kyllä kuukausi on pitkä aika. joku on jo rv7 (anteeksi en muista nimeäsi) ja mulla on vielä 6 pilleriä jäljellä listassa. En uskalla keskenkään jättää ettei kierto menisi sekaisin :( Kuten joku totesi että vielä on huoleton olo mutta viimeistään kun alkaa kierto lähetä loppuaan mun on ainakin vaikea pysyä nahoissaan. Esikoista kun aloin testaamaan (siis oliko tärpännyt) mies tuumasi hankkivansa apteekkiin kanta-asiakaskortin kun kuulema niin ahkerasti kulutin testejä. Ikinä en saanut kuin haalean plussan ja kuitenkin olin vahvasti raskaana :) voi niitä aikoja...

Eipä mulla taaskaan ollut mitään asiaa kunhan ajattelin moikata ja tutustua kanssanne.

Vierailija
8/32 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta plussaa jo, vaikka lisää saisi vielä tulla ja rutkasti! Onneksi olkoon Red_Cat, toivotaan että tuo olisi oikein tarttuvaa laatua! :) Toivottavasti väsymys helpottaa pian ja pääset nauttimaan raskaudestasi!

pubu: olet oikeassa, minäkin muutun aina kauhean malttamattomaksi vaikka aina näin kierron alussa " päätän" olla testailematta liian aikasin, liian usein... :) Ei ole turhia puheita ne, mitä miehet vitsailevat kuukautiskierron vaikutuksesta naisten elämään. Tietäisivätpä vaan kuinka hirveän tarkkaan täällä kiertoja syynäillään! :)

Vierailija
9/32 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tänään iltapäivällä, kun oli koko päivän yökkiny.. Samantien ilmesty kaks viivaa:)

Olo on aika epätodellinen vaikka tavallaan tiesin jo ennen koko testiä että on tärpänny.

Mahaa vihloo aika inhottavasti ja varsinki ku nousee makuuasennosta seisomaan, mutta se kai kuuluu asiaan??

Onnea myös muille!!

Kivi 4+4 (taijotain.. ja LA ton laskurin mukaan olis 8.6.)

Vierailija
10/32 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään on noita plussanneitakin. Voi että, kun meitä loppujakin onnistaisi lähiaikoina..:)

Niin ja tietty onnittelut toisellekin joka jo kasvattaa masun asukkia.(Hitsi kun en muistanu enää nimeä, muisti temppuilee...)

Mut onnea teille kummallekin ja tarrasukkia!!!

Vierailija
11/32 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa kirjottelut jäädä vaan tuonne kerttuihin...

Testi oottaa kaapissa,tänään aioin tehä,mut sattuneista syistä en pystyny... Kp 32/28-30 siis menossa...Jospa sit huomenna,mut mies sano etten saa itekseni tehä,nii pitänee pitkä päivä oottaa herraa töistä....

Jospa heinähatutki alkaa plussautumaan urakalla...Toivotaan oikein kovasti...

Vierailija
12/32 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla hyviä uutisia. Itsellä tuo mahdollinen plussa-uutinen menee marraskuun puolelle. Ja nyt kuukausi tuntuu Niiiin pitkältä ajalta. Hohoijaa.

Onneksi töissä on kiirettä ja esikoinen pitää kotona kiireisenä niin en ehdi kovinkaan usein laskeskelalla päivien kulumisia. Töissä kun joku hiertää niin silloin tulee mieleen -että-jospa-kun-kohta-mä-teen-testin-niin...

Kunhan pillerit loppuvat niin sen jälkeen mies ei ainakaan pääse valittamaan hiljaisesta seksi-elämästä ;)

Esikoinen ja molempien vuorotyö vaan tuo tähän raskautumis-yritykseen lisäjännitystä. Mistä ihmeestä sitä yhteistä aikaa löytyy???

Eipä muuta tällä kertaa :)

Vierailija
13/32 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut jäi näköjään edellisestä tekstistä..Meinaa niin paljo nuita onniteltavia olla ettei etes muista joko on kertaalleen onnitellu...

Just äsken oli sellanen tuntemus,et varmasti täti tulee myöhässä...sormet ja varpaatki ristissä toivon ettei...............

Vierailija
14/32 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa tuli että napsahti...Ei tarvinnu tihrustaa ees...Nyt sit saa alkaa pelkäämään ja panikoimaan et kaikki menee hyvin........

Vierailija
15/32 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minä tänne alkaisin kirjoitella, eli aika uusi olen palstalla.

Olen 34v ja mieheni 35v ja toista lasta kovasti kuumeillaan. Yritys aloitettiin heinäkuussa ja täti on sen jälkeen tullut ihan kyllästymíseen asti kyläilee, viimeks eilen änkes. Nyt vaan ootellaan että lähtis pois ja pääsis taas yrittää :)

Kyllähän se joka kerta mielen matalaks saa, mutta kummasti oviksen aikoihin alkaa taas kuume nousta pintaan :)

Pinossa taisi olla useampikin plussannut, en nyt muista nimiä (anteeks huonomuistisuus), ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!

nellariina

Vierailija
16/32 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kauhean paljon onnitteluja teille KiWi ja Suhmura! Onpas tosi mahtava lokakuun avaus! Oikein iiiiisot onnittelurutistukset teille molemmille!!!! Oispas toi oikein tarttuvaa :)

Vierailija
17/32 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että mukaan vaan Nellariina! Ite oon vasta juuri mukaan hypännyt ekaa yrittelevä 28v... Ja kp 4 tänään, joten taas on pitkä aika edessä ennekuin pääsee piinailemaan... :)

Vierailija
18/32 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut piinailut käynnissä nyt kp 32/28-32 ja testasin tänään haamun!! En tiedä mitä ajatella, täytyy vaan pitää ittensä jotenkin kasassa ja testata uudelleen onko se totta vai ei.

Vierailija
19/32 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun alkaa tulemaan urakalla plussia! Onnittelut vielä kaikille!

Tänään oli ensimmäinen oksetus tosi lähellä, mutta jotenkin se taas meni ohi. Etovaa tunnetta pitää pitkin päivää. Huomenna on sitten se kauan odotettu alkuraskauden ultra. Voi kun kaikki vaan olisi kunnossa. Tulen kertomaan kuulumiset tänne illalla tai viimeistään perjantaina. Mieskin aikoi lähteä mukaan, niin tohkeissaan hän on. Tuossa just ajattelin taas että on se vaan niin ihmeellistä että meille tulee vauva. Kun tämän ilon vielä pääsee muiden kanssa jakamaan joskus muutaman viikon päästä niin osaa nauttia muiden iloisista reaktioista. ;)

Red_Cat rv 7+3

Vierailija
20/32 |
06.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kestänyt ilo tämän kauempaa, sen takia olikin haamu kun oli jo pois tulossa :( eli tänään alkoi kovat kivut ja kirkas vuoto...

mieli on aika maassa. Jotenkin eilen ajattelin et kaikki ei oo kunnossa kun oireet hävis päivän aikana ja tuntui omituiselta, ihan erilaiseslta alavattalla.