Meneekö sinulta taju juodessasi viiniä?
Joo. Kyllähän olen "lukenut ja kuullut" noista mittavista ryyppyjuhlista, joiden jälkeen ei ole mitään käsitystä siitä, mitä tuli tehtyä.
Mutta hei - ihanko totta voi käydä niinkuin minulle:
Myönnän, että tuli juotua liikaa. Mutta kyse oli sentään vain valkkarista, enkä kumonnut pullokaupalla nestettä kurkustani alas.
Seuraavana päivänä mies vähän varovasti kyseli, muistanko menneestä yöstä kuinka paljon. En muistanut mitään. Tosin tuoksuista päätellen aloin funtsia, että tuoksut tuntuvat seksihajuilta.
Jep - mies kertoi, että olin ollut suuna päänä hänen kimpussaan yöllä. Ja että hän oli nauttinut suuresti.
Tuntui hyväksikäytetyltä - enhän itse edes tiennyt seksisessiostamme mitään.
Näin kuulemma käy silloin tällöin juodessani. Sanoi mies. Ja kun pyysin, että mieluummin torjuu minut, jos ängen tajuttomassa tilassa hänen kimppuunsa, sanoi mies, ettei halua, koska olen silloin niin paljon aktiivisempi.
Apua.
Miten itse suhtautuisit? Ja onko sinulle käynyt samalla tavalla?
Kommentit (3)
Siis joit yhden pullollisen? Tai korkeintaan vähän yli? Ei, ei minulla siitä määrästä vielä muisti mene. Mutta jos on 2-3 pulloa juonut niin sitten kyllä.
Luulenpa, että sekosit laskuissa loppuillasta ja joit paljon enemmän kuin nyt luulet. Kun et kerta muistakaan mitään.
Mistä tiedän, etten juonut "pullokaupalla". Siitä, että meillä oli vieras, joimme kahta lajia viiniä lasilliset, vieras ja minä. Mies ei juo.
Jäi siis nuo kaksi vajaata pulloa, kun vieras lähti. Ja - ööö, eihän minun olisi pitänyt väkisin niitä tyhjentää, mutta tyhjensin. Se siitä.
Minua ei niinkään ihmetytä se, että ihminen sammuu, jos on juonut liikaa. Siis minäkin. Ja vajaat kaksi pulloa on paljon. Vaikka meillä olikin pohjalla tosi tukeva illallinen.
Minua ihmetyttää se, että siis tuossa kaatokännitilassa voin olla seksuaalisesti aktiivinen, jopa päällekäypä.
Eikä sekään ihmetyttäisi, jos edes muistaisin himoinneeni miestäni aiemmin sinä iltana. Tai edes juuri ennen kuin vintti pimeni. Vaan ei. Meillä menee ihan ok, mutta himoa en muista tunteneeni vuosiin. Kuulostaa pahalta, mutta näin vain on.
Tuo siinä on niin pelottavaa. Voiko siis ihmisen alitajunnassa olla haluja ja tunteita, joita tajutilassa pitää syystä tai toisesta kurissa?
Ja toisaalta -jos minä käyn kuumana tajuttomassa tilassa, niin mitäpä, jos ei tuo mieheni olisi ollut siinä sängyssä, kun kömmin makuuhuoneeseen?
Olisinko kenties lähtenyt baanalle himoissani vamppaamaan täysin tuntemattomia miehiä? Tai soittanut naapurin ovikelloa?
Ja sitten minua mietityttää tilanne, jossa mieheni oli minun suhteeni: hän käytti tajutonta tilaani tavallaan hyväksi. Niinkuin sanoikin: vaikka tiesi, etten ollut tällä planeetalla seksin aikana.
Siis joit yhden pullollisen? Tai korkeintaan vähän yli? Ei, ei minulla siitä määrästä vielä muisti mene. Mutta jos on 2-3 pulloa juonut niin sitten kyllä. Luulenpa, että sekosit laskuissa loppuillasta ja joit paljon enemmän kuin nyt luulet. Kun et kerta muistakaan mitään.
kun olen juonut. Mutta ei silloin jos sammun!
Eli kyllä mä aina muistan ihanat sekstailumme ;)