Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten unohtaa ystävä?

Vierailija
16.06.2010 |

Kertokaas vinkkejä siitä kuinka voisin unohtaa erään ystäväni. Olemme tunteneet toisemme ala-asteelta lähtien ja parhaita kavereita olimme koko kouluajan. Ystäväni oli kännissä aina todella ärsyttävä ja muutoin luonteeltaan aika temperamenttinen, joten aloin ottaa häneen etäisyyttä. Viime vuosina yhteydenpitomme on vähentynyt radikaalisti. Itselläni on pienet lapset, joten en enää samalla tavalla ehdi pitää yhteyttä. Ystäväni oli pitkään sinkkuna, nyt hän seurustelee. Jostain syystä ystäväni ei halunnut enää pitää minuun yhteyttä ja lakkasi vastaamasta puheluihini. Hän ei siis poikkeuksetta ikinä vastaa, kun soitan, eikä myöskään soita takaisin! Tiedän, että hän on tehnyt tätä monelle muullekin ja olen todistanut sitä itsekin ollessamme vielä läheisempiä. Joskus soitan hänelle ihan piruuttani, kun tiedän, ettei hän kuitenkaan vastaa! :) Jotenkin olen siinä luulossa, ettei tämä hänen miehensä pidä minusta ja osittain siksi yhteydenpito on loppunut.

Jotenkin ihan hassua, kun itse aluksi halusin ottaa ystävääni etäisyyttä, mutta nyt kun tuntuu, ettei hän halua pitää minuun mitään yhteyttä, niin se tuntuu pahalta ja loukkaavalta. En nyt sentään olisi halunnut katkaista välejä tai mitään. Nyt mietin, että olisi parempi, että mielessäni ikään kuin pystyisin unohtamaan ystäväni, niin minua ei sitten niin harmittaisi, kun hän ei selvästikään halua pitää minuun yhteyttä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on myös ystävien kohdalla.

Vierailija
2/4 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät voivat kasvaa erilleen kuten aviopuolisotkin. Niin vain käy. Esim. kaverit, joiden kanssa on ollut opiskeluvaiheessa hauskaa, voivat tuntua vierailta, kun ollaan oltu erilaisissa työympäristöissä, eri alalla ja asutaan eri paikkakunnilla.

Sitä vain huomaa, ettei enää ymmärrä, mitä toinen sanoo, tai milloin hän heittää herjaa ja milloin on tosissaan.

Aikansa kutakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta mennyt siitä kun tuli lopullinen välirikko ja silti joka päivä ajattelen entistä ystävää :(

Tuntuu, että annan periksi ja otan yhteyttä mutta on vain vakuuteltava itselle ettei se ystävyyssuhde toiminut viimeiseen pariin vuoteen eikä tulisi toimimaan nytkään.

Vierailija
4/4 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta mennyt siitä kun tuli lopullinen välirikko ja silti joka päivä ajattelen entistä ystävää :(

Tuntuu, että annan periksi ja otan yhteyttä mutta on vain vakuuteltava itselle ettei se ystävyyssuhde toiminut viimeiseen pariin vuoteen eikä tulisi toimimaan nytkään.

Pikkuhiljaa päivittäinen vaihtuu viikottaiseen ja siitä kerran kuukaudessa ajatukseen mitähän sille kuuluu.

Mutta varmaa on, että oikea ystävä ei koskaan unohdu vaikka tiet veisikin erilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme