Mulle ei sovi/kelpaa mikään ammatti. Mikä musta tulee isona?
Ikää 36v ja työkokemusta alle 4 vuotta. Kaksi koulutusta, joista en tykkää.
Kommentit (15)
mutten osaa ajaa autoa, eli työllistyminen tökkää sit siihen. Ei ole rahaa mennä autokouluun.
tiedän kyllä mitä haluaisin tehdä, mutta en ole alalle soveltuva.
Voisitko tehdä kuvankäsittelyä, nettisivuja, verkkotiedotusta tms., missä ollaan kuvien kanssa tekemisissä? Sairaalavalokuvaaja?
Sitten jos meinaa tökkiä, niin mietit että haluatko palkkaa ja työn mukanaan tuomaa yhteiskunnallista arvostusta. Jollei ammatti niin kiinnostakaan, niin ehk äsentään palkka ja se ettei kaikki pidä luuseriloisena, ovat motivoivia tekijöitä?
Että saa kuvauskamppeet siirrettyä. Mitä tekee sairaalavalokuvaaja?
kuvankäsittelyn alkeet. Mutten viitsi hakea alan töitä, kun kaikenmaailman media-assistentteja on pilvin pimein hakemassa samaa työtä. On mulla alan koulutus.
mutta sitten ei riitä rahat harrastuksiin. Uusi kamera maksais 3000€.
vai ihan parin kuukauden kurssiammatit?
miltä alalta?
ja siihen päälle itseopiskelut. Mutten mä enää viitsi mitään ammattia hankkia, kun työttömäksi valmistuu kumminkin.
Lähäriksi ne ei mua huoli kun myrkytän kumminkin mummoja kun alkaa kusivaippojen vaihtaminen vituttaa.
arvostan itsenäisyyttäni, vaikka olenkin köyhä.
sulla on ainakin asenne kohdallaan : )
, muuta en tiedä. Jotain kehon osia siinä kuvataan sairaskertomuksiin tms. Siinä hommassa ei tarvitse ajokorttia:).
Ehkä sinun pitää alkaa tyttömäksi ja alkaa kuvata neulanreikäkameralla, se on edullista.
elokuussa päiväkotiin, niin alan sit kuvaamaan. Mutta neulanreikäkuvaus ei ole edullista, koska vanhanaikaiset valokuvapaperit maksaa maltaita.
Mutta jos siitä pitää saada rahaa, niin vähä'n nihkeää voi olla. Jos kuvaat ja kirjoitat lehtiartikkelit free-lance -pohjalta? Kilpailua varmaan on ja toimeentulo epävarma.
tai kokemusta?