Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaha, amispölöjen äideillä näyttää olevan

Vierailija
16.06.2010 |

taas lukionmollausviikko meneillään. Harmittaako, kun omat lapset eivät päässeet lukioon vai?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sinun pölön kirjoittama?

Vierailija
2/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halunnut,pääsi sinne minne tahtoi. Siskoni kirjoitti ylioppilaaksi ja hänen tietään on siloiteltu ja kultalusikassa pidetty,ei päässyt mihinkään,tipahti vähän korkealta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halunnut,pääsi sinne minne tahtoi. Siskoni kirjoitti ylioppilaaksi ja hänen tietään on siloiteltu ja kultalusikassa pidetty,ei päässyt mihinkään,tipahti vähän korkealta!

Vierailija
4/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pääsee lukioon jos haluaa :D

Minun mielestäni nuori tekee fiksusti jos hankkii kunnon todistuksen peruskoulusta, menee ammattiopistoon ja siitä sitten vielä ammattikorkeaan. Pääsee hätätapauksessa amiksen jälkeen töihin/saa työttömyyspäivärahaa jos ei heti hyväksytä uuteen kouluun. Eikä tarvitse kesää pyöriä ilman pennin pyörylää.

Olette varmaan huomanneet ettei enää ilman ammattia ja työkokemusta pääse töihin.

Lukiolainen jos ei pääse uuteen kouluun tai töihin valmistuttuaan on tyhjän päällä. Ei saa edes työvoimatoimistosta mitään.

Vierailija
5/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni nuori tekee fiksusti jos hankkii kunnon todistuksen peruskoulusta, menee ammattiopistoon ja siitä sitten vielä ammattikorkeaan. Pääsee hätätapauksessa amiksen jälkeen töihin/saa työttömyyspäivärahaa jos ei heti hyväksytä uuteen kouluun. Eikä tarvitse kesää pyöriä ilman pennin pyörylää.

Olette varmaan huomanneet ettei enää ilman ammattia ja työkokemusta pääse töihin.

Lukiolainen jos ei pääse uuteen kouluun tai töihin valmistuttuaan on tyhjän päällä. Ei saa edes työvoimatoimistosta mitään.

ei jessus sentään näitä palstalaisia

Vierailija
6/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätätapauksessa saa työttömyyskorvausta jos ei löydy töitä tai pääsekään kouluun.

Mistä näitä lukutaidottomia sikiää?

Vierailija
7/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ihmiset enää arvosta yleissivistystä? mikä ihmeen kiire sinne kahvilaan tai bensa-asemalle on töihin? eihin yo ole vielä mikään, eka tärkeä välietappi, siitä sitten lähdetään tosissaan opiskelemaan. tai siis ne lähtee, joilla siihen on päätä.

mä en vois koskaan missään olosuhteissa aliarvioida yleissivistyksen ja esim. lukion bilsan merkitystä, en.

on monelta täälläkin näköjään jäänyt bilsa vähän heikoille kantimille. :D

Vierailija
8/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt jo valmistunut ja käy töissä. Iltaisin käy iltalukiota. Teitä onneen on niin monia.

Mä kyllä vähän ihmettelen miksi näin, mutta tehköön mitä haluaa.

Vierailija
9/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt korvaukset ja tuet lapsille valmiiksi mietitty. oletteko hankkineet lapsillenne jo kaupunginvuokra-asunnot ja toimeentulotuen, yms. kun jani vaan ei viitsi mennä lukioon, pääsis tietty kyllä ihan mihin haluis.

;=

Vierailija
10/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ihmiset enää arvosta yleissivistystä? mikä ihmeen kiire sinne kahvilaan tai bensa-asemalle on töihin? eihin yo ole vielä mikään, eka tärkeä välietappi, siitä sitten lähdetään tosissaan opiskelemaan. tai siis ne lähtee, joilla siihen on päätä.

mä en vois koskaan missään olosuhteissa aliarvioida yleissivistyksen ja esim. lukion bilsan merkitystä, en.

vakuutella itselleen ja muille että amiskoulutus on ihan ok ja lapsi on lahjakas. Fakta kuitenkin on että lukio on oppilaitoksena yleissivistävä ja sen valinneet ovat vasta opintiensa alkutaipaleella. Ei kaikista pidä eikä voi tulla rööripellejä ja vastaavia.

Vierailija
11/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sinne kahvilaan töihin tartte mennä ;)

Vierailija
12/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt korvaukset ja tuet lapsille valmiiksi mietitty. oletteko hankkineet lapsillenne jo kaupunginvuokra-asunnot ja toimeentulotuen, yms. kun jani vaan ei viitsi mennä lukioon, pääsis tietty kyllä ihan mihin haluis.

;=

:=DDDDDDDD

Vierailija
13/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetty,itse isosiskona olen kovan koulun käynyt,eriarvoisi ollaan oltu.

Vierailija
14/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pääsee lukioon jos haluaa :D Minun mielestäni nuori tekee fiksusti jos hankkii kunnon todistuksen peruskoulusta, menee ammattiopistoon ja siitä sitten vielä ammattikorkeaan. Pääsee hätätapauksessa amiksen jälkeen töihin/saa työttömyyspäivärahaa jos ei heti hyväksytä uuteen kouluun. Eikä tarvitse kesää pyöriä ilman pennin pyörylää. Olette varmaan huomanneet ettei enää ilman ammattia ja työkokemusta pääse töihin. Lukiolainen jos ei pääse uuteen kouluun tai töihin valmistuttuaan on tyhjän päällä. Ei saa edes työvoimatoimistosta mitään.

Hätätapauksessa saa työttömyyskorvausta jos ei löydy töitä tai pääsekään kouluun. Mistä näitä lukutaidottomia sikiää?

en siis se jolle vastasit, ihan vaan sivustalukijana kommentoin! :)

Vierailija
15/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

;=

Jos nuori ei halua miksikään penkkejä kuluttavaksi nörtiksi, niin miksi ei amis olisi silloin loistava vaihtoehto. Kato ku jotkut tykkäävät kunnon ruumiillisesta työstä. Ja pakkohan jonkun neki työt on hienohelmojen puolesta tehdä :)

Vierailija
16/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pääsee lukioon jos haluaa :D Minun mielestäni nuori tekee fiksusti jos hankkii kunnon todistuksen peruskoulusta, menee ammattiopistoon ja siitä sitten vielä ammattikorkeaan. Pääsee hätätapauksessa amiksen jälkeen töihin/saa työttömyyspäivärahaa jos ei heti hyväksytä uuteen kouluun. Eikä tarvitse kesää pyöriä ilman pennin pyörylää. Olette varmaan huomanneet ettei enää ilman ammattia ja työkokemusta pääse töihin. Lukiolainen jos ei pääse uuteen kouluun tai töihin valmistuttuaan on tyhjän päällä. Ei saa edes työvoimatoimistosta mitään.

Hätätapauksessa saa työttömyyskorvausta jos ei löydy töitä tai pääsekään kouluun. Mistä näitä lukutaidottomia sikiää?

en siis se jolle vastasit, ihan vaan sivustalukijana kommentoin! :)

Ainakin lukemisen ymmärtämisessä olisi parantamisen varaa :)

Vierailija
17/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

;=

Jos nuori ei halua miksikään penkkejä kuluttavaksi nörtiksi, niin miksi ei amis olisi silloin loistava vaihtoehto. Kato ku jotkut tykkäävät kunnon ruumiillisesta työstä. Ja pakkohan jonkun neki työt on hienohelmojen puolesta tehdä :)

Se menis yli sun ymmärryksen. Nauti sä vaan työttömyyskorvauksista siellä yhteiskunnan kustantamassa neukkukuutiossasi.

Vierailija
18/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ammattikorkeaan? pääsee se yo:kin sinne amk:hon

torta po torta

Vierailija
19/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sinnehän oikeasti pääsee kuka vaan ja myöskin valmistuu, huonoin tai hyvin arvosanoin. Mun ainoat lukion käyneet tuttavat ovat kaupankassalla taikka jossain salilla, vaatekaupassa tms. töissä.

Eihän lukiosta saa edes ammattia, eri asia on jos sinulla on tiedossa jatkaa lukiosta eteenpäin, mutta itse en lukiolla olisi kokkina tehnyt yhtään mitään. On kyllä harkinnassa, iltalukio, ihan vaan harrastuksen vuoksi näin lasten lomassa ;)

Ja mainitsen vielä että ainoat kaksi tuntemaani johtaja-ihmistä, erittäin varakasta sellaista eivät ole kumpikaan lukiota käyneet, ihan vaan peruskoulun ja siitä sitten omalla työllään ylöspäin.

Ja tämä amis-perhe ei muuten asu kaupungin vuokrakämpässä eikä elä sossun tuilla ;D

Vierailija
20/62 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turhaa koulussa istumista, halveksittavaa kerta kaikkiaan

kenenköhän ohjeiden mukaan ne ruumiillisen työn tekijät niitä taloja yms putkenpätkiä rakentelee? ai niin, oisko joku korkeakokulutettu ihminen ne suunnnitellut

ei ne niit omasta päästään keksi ja rakenna