Otin 1h sitten 2x500panadol zap voinko
Kommentit (9)
Seitsemän tunnin päästä voit ottaa taas lääkettä. Mutta älä oikeasti luota tämän palstan vastauksiin, kysy apteekista, se on helppoa.
Niissä on eri vaikuttava aine. Molempia voit ottaa pakkauksen mukaisen maksimimäärän/vrk.
Esim. Panadolia ja Paratabsia et voisi ottaa kun niissä taas on sama vaikuttava aine.
kiitos
ap joka ei pysty puhumaan ja nielemään kun kurkkuun sattuu...
herranjestas synnytyksen jälkeenkin minulle annettiin kipuihin panadol 500mgx2 ja burana 600mgx1. Ja kaikki piti ottaa kerralla. Migreeni lääkkeeksikin suositellaan(jos ei ole migreenilääkkeitä kotona) 1g panadolia ja 600mg burana kerralla otettavaksi. Ja jos otat panadolia, juo kahvia koska kofeiini tehostaa parasetamolin vaikutusta. T: hoitsu
Kun on eri vaikuttavat aineet. Hurja satsi silti, mahdat olla kipeänä!
ottaa. Minä söin sektion jälkeen 2 panadolia + 1 burana. Ja sai ottaa 3 kertaa päivässä...
meillä viikonloppuna kipeälle vauvallekin annettiin yhtäaikaa buranaa ja parasetamolia sairaalassa käydessä. Eli kyllä voi ottaa kumpaakin yhtäaikaa. Synnytyksen jälkeen myös mulla oli tuommoinen kipulääkitys.
Seitsemän tunnin päästä voit ottaa taas lääkettä. Mutta älä oikeasti luota tämän palstan vastauksiin, kysy apteekista, se on helppoa.
Mä otan koviin särkyihin yhtä aikaa 1 g:n Panadolia ja 800 mg Ibumaxia.