Hej!nu ska de bli fart..
om vi sku ta o presentera oss en gång till så ser man vem alla nuförtiden är på plats! de värkar lite lugnt här..
1. ålder
2. ort
3. familj
4. hem/arbete/studerar/dyligt
Kommentit (33)
1. 28
2. Åbo
3. Man 32 ås, pojken 6 år, flickan 4 år och pojken 1år
4. Vårdledigt
Ingen annan i Åbo? Jag är 28, man 32, pojkarna 6 och 1 åriga, flickan är 4 år. Jag är närvårdare, vårdledigt just nu.
1. 25, snart 26 år
2. Esbo, hemma från Borgå (morjens morjens alla östnylänningar!)
3. man 25 år, Eva född 03/05 och alltså i skrivande stund 9,5 mån
4. petar på gradun & andra studier vid sidan om barnavård, paus från jobbet sen jag väntade Eva, drömmer om att bli på mammaledigt igen... ;)
Hälsningar till alla bekanta!
PS. vågar ni avslöja era riktiga namn, mina kära östnylänningar? Kanske vi är bekanta? Erica heter jag, flicknamnet började i tiden på B. Senast nu vet alla i ankdammen vem jag är...
1. Blir 36 denna månad.
2. Österbotten
3. Man, 12 årig son, 7 årig dotter och lillen 3 månader, kanske en fjärde så småningom. Än hinner vi...
4. För tillfället mammaledig och sen vårdledig. Tänker inte återvända till mitt jobb riktigt än.
1. Blir 36 denna månad.
2. Österbotten
3. Man 43 år, 12 årig son, 7 årig dotter och lillen 3 månader, kanske en fjärde så småningom. Än hinner vi...
4. För tillfället mammaledig och sen vårdledig. Tänker inte återvända till mitt jobb riktigt än.
1. Blir 36 denna månad...suck!
2. Österbotten
3. Make 43 år, son 12 år, dotter 7 år och så lillebror 3 mån. Kanske vi hinner med en fjärde än ?!
4.Planerar att lämna på vårdledigt då mammaledigheten tar slut. Tänker nog inte återvända till mitt jobb inom den offentliga sektorn riktigt än.
Så kan det gå när man INTE får jobba ifred...3 gånger..Ja,ja...
Det är nog konstigt att ungarna nuförtiden har det medfött att om mamma sitter vid datorn eller talar i telefon, då börjas det.
Gummi-Lisa:
Det är nog konstigt att ungarna nuförtiden har det medfött att om mamma sitter vid datorn eller talar i telefon, då börjas det.
...en talang som kan skönjas redan i vår dotter, 9 mån! Syns även bland annat vid mammas wc-besök, disknings- och sminkförsök...
1. Är nästan 33 år...om 3 veckor.
2.Bor i Helsingfors/Gårsbacka
3.Gubben är 37 år och vi har en härlig 2 årig flicka
4.Jobbar bara halva veckan,annars är jag hemma med flickan.Det trivs jag jätte-bra med.
Hoppas bra fortsättning till er alla....:)
Hoppas att jag nu kommer ihåg numrorna rätt, i annat fall kan ni säkert läsa mellan raderna.
1. 28 år
2. vårdledig just nu, annars studerar jag på uni o jobbar på båten
3. Man 38 år, som har en 11-årig dotter. VÅR dotter Ronja är 1 år och vi
har en till baby på väg la 3.9.2006
4. Vi bor i Vanda i närheten av Dickursby, närmare sagt Markulla
nå jo det var ju klart att jag sku tabba mej, men hej sånt händer .. speciellt efter att man blivit förälder:)
Pisa
1. 21 år
2. mammaledig men innan det jobbade jag på dagis
3. Min sambo är 24 och vi har en pojke på 3månader.
4. Vi bor i Östra hesa
1. 28
2. Åbo
3. Man 32 ås, pojken 6 år, flickan 4 år och pojken 1år
4. Vårdledigt