G: mistä fantasioit?
millaisia fantasioita teillä on? kuinka usein fantasioit?
mitä niissä tapahtuu ja keitä on mukana?
Kommentit (12)
rakkausseksiä. eli rakastetun kanssa näin:
hän ottaa ja omistaa. sitoo sänkyyn ja runkkaa/nuolee mua niin että olen saamaisillani löhes tuskaisia orgasmeja mutta mulla ei ole lupaa laueta.. hän siis kiduttaisi minut aivan litimäräksi ennen laukeamista. en pääsisi vapaaksi senkään jälkeen vaan sitten alkaisi kiusoittelu... mies hivelisi peniksellään pilluani ja hivenen vain käyttäisi aukolla... purisi ja imnisi kovaa kaulaa, rintoja, reisiä... mulla olisi pakonomainen tarve päästä koskemaan häntä mutten pääsisi vapaaksi..
homma huipentuisi rajuun panemiseen edestä ja takaa, lopuksi kakkoseen...
rauhoituttuamme hän makailisi päälläni, suukottelisi ja silittelisi..
:d
n25
tuo mitä äsken luin kuullostaa hyvältä. vielä kun sais noin tehdä niin että on näköjään naisissakin halukkaita haaveissaan.
Yleisimmät liittyvät siihen, että saan rahaaa seksistä. Joudun tekemään erilaisia juttuja joista sitten maksetaan.
Toinen fantasia liittyy siihen että olen kahden miehen kanssa puuhissa joka kääntyykin siihen että miehet alkavat paneskella toistensa kanssa, koska nainen ei miehen jälkeen tunnukkaan miltään. Minä sitten katson vierestä ja osalistun..
On myös fantasiointia kovasta nuolemisesta miehen tai...
siitä, että viritelmä on 2 m + 1 n. Itse olen siis mies.
Fantasiassani mies nai mua takaapäin b-rappuun ja tuossa asennossa nainen ottaa poskeen minulta 69:ssä. Samalla saan nuolla naista ja kaikki saamme orkun samanaikaisesti. Orkun jälkeen imen vielä miehen uudelleen jäykäksi ja hän laukeaa suuhuni.
Meillä aikoinaan laimeni suhde ja kavereina "erottiin". Tosin kännissä meitä veti kemiat aina yhteen ja jossakin vaiheessa ex pyysi, että ei pidetä yhteyttä normiarkisin tai yleensäkään, että päästään toisistamme eteenpäin.
Noh, olemme eläneet tahoillamme toistakymmentä vuotta, pari kertaa ohimennen tavattu. Ollaan tahoillamme perheellisiä ja viimeisimmän näkemisen jälkeen olen antanut fantasiat lentää.
Kiihotun mielettömästi kuvitellessani hänen aavistuksen vasemmalle käyrän peniksensä erektiossa, suussani, sisälläni... Meillä seksi pelasi aina ja nykyään kaipaan sellaista kiihkoa. Välillä jopa ajattelen, että olemme väärien ihmisten kanssa naimisissa ja meillähän sitä pitäisi olla yhdessä.
Nooh. Fantasiat fantasioina. Kuvitelmat kuvitelmina. Ihana mies ja kaikkea hyvää hänelle. Luulen, että meillä oli niin helppoa olla yhdessä, helppoa erota (tosin siskonsa sanoi muutama vuosi sitten, että eromme oli hänelle tosi kova paikka), niin siksi jotenkin kaipaan yhteistä aikaamme. Olimmehan sentään 7 v. yhdessä. Kummallista.
Ehkä seuraavassa elämässä emme (tai minä en) mokaa ja saamme olla yhdessä. Kaikkea hyvää hänelle ja hänen perheelleen.
Fantasioiminen on ihan mukavaa! :)
Fantasiani on, että tutustuisimme meitä hieman vanhempaan mieheen, jolla olisi upea huvila saaristossa. Olisin kesän mökillä lasten kanssa. Mieheni tulisi aina viikonloppuisin. Viikolla iltaisin kun lapset olisivat nukahtaneet tämä toinen mies antaisi huomionsa minulle. Mies olisi kokenut, taitava ja dominoiva. Saisin kokea miltä tuntuu tulla alistetuksi, piiskatuksi ja peppuun pannuksi, mutta toisaalta miltä tuntuu juoda shampanjaa kylpytynnyrissä kuun valossa.
Mieheni olisi täpinöissä viikolla ja soittelisi joka päivä. Oma mies saisi vain suuseksiä, sillä toinen mies päättäisi myös meidän touhuistamme. Kesän päätteeksi sitten huomaisin olevani raskaana tälle toiselle miehelle :) Ja seuraavana keväänä palaisin saareen vauvan kanssa.
minulla on myöskin se fantasia että meidän mökillä
olisi kaksi naista, ja he olisivat 69 asennossa ja
minä pääsisin naimaan toista takaapäin, antaisin toiselle välillä suihin panisin toista lopuksi niin että mälli lentäis. sieltä pillusta valuisi toisen naisen naamalle spermaa lopuksi antaisin nainneelle naiselle suihin.
minulla on myöskin se fantasia että meidän mökillä
olisi kaksi naista, ja he olisivat 69 asennossa ja
minä pääsisin naimaan toista takaapäin, antaisin toiselle välillä suihin panisin toista lopuksi niin että mälli lentäis. sieltä pillusta valuisi toisen naisen naamalle spermaa lopuksi antaisin nainneelle naiselle suihin.
Olen haaveillut että tuon äskeisen kirjoittajan
lisäksi naiset kusisivat spermaiset kuset päälleni.
Siitä varmasti saisin uuden stondiksen ja taas naitais,lopuksi voisin lauveta naisten rinnoille ja
kusemalla pois spermat.
Hassumpi haave kyllä minullekkin tuollainen kelpaisi.
mutta parinvaihto jonkun tuttavapariskunnan kanssa ja puuhastelu yhtä aikaa samassa sängyssä on minun ykkösfantasiani.
Fantasioimme yhdessä ehkä joka kolmannella kerralla. Tvallisin fantasia on dominoiva mies kolmantena. Mies on meitä vanhempi, kokenut, erittäin innostunut dominoimaan paria. Mies sitoo mieheni, pakottaa minut kaulapannassa olemaan koiranaan, kähmii minua, kiihottaa, piiskaa, laittaa mieheni nuolemaan minua samalla kun nai takaapäin...
moi joo käyn elämän tilanteen vuoksi terapiassa.
voi jukolauta että on hyvännäköinen nainen vataloineen rintoineen. sitten on tässä samassa terapiapaikassa sihteeri todella hyvän näköinen myös vartaloltaan ja rinnoiltaan. voi että kun heitä
pääsis nussimaan ja nuolemaan/piiskaamaan hyväilemään heidän rintojaan. se olis elämäni kohokohta, on tullut joskus mieleeni sanoa se ääneen
terapeutulleni mutta saisin varmaan pakit ja terapiat jäis siihen. t haaveissani ootko vain mun.