Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko sellaisen ihmisen kaveri, joka heti seuraavassa

Vierailija
15.06.2010 |

viestissä sanoisi "Lähdetö xxx matkalla, sulta menee 400 €", jos juuri edellisessä viestissä olisit sanonut "tällä hetkellä 50 € on meille tiukka raha"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestissä sanoisi "Lähdetö xxx matkalla, sulta menee 400 €", jos juuri edellisessä viestissä olisit sanonut "tällä hetkellä 50 € on meille tiukka raha"

Vierailija
2/5 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta voisi päätellä, että matka maksaa 200 €/hlö ja kaveri maksattaa oman osuutensa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta voisi päätellä, että matka maksaa 200 €/hlö ja kaveri maksattaa oman osuutensa..

faktat on kehissä. Minun matkaosuus maksaisi 400 €. Olen jankuttanu ja jankuttanut, että meillä on tällä hetkellä rahasta tiukkaa (minä opiskelija...tosin NYT olen valmistumassa, mies töissä ja lapsia...ei tollasia rahoja noin vaan lohkaista!) ja sanonut, että 50 €:kin on tällä hetkellä tiukka raha! Niin sitten seuraavassa viestissä kysyy lähenkö matkalle...Ei tajua...ap

Vierailija
4/5 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni on samanlainen. Joka paikkaan on ruinaamassa mukaan ja ei usko, että ei nyt vaan yksinkertaisesti ole rahaa. Ajattelee, että en vaan halua käyttää rahaa matkaan eikä tajua, että sitä rahaa ei oikeasti ole mihinkään.

Vierailija
5/5 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni on samanlainen. Joka paikkaan on ruinaamassa mukaan ja ei usko, että ei nyt vaan yksinkertaisesti ole rahaa. Ajattelee, että en vaan halua käyttää rahaa matkaan eikä tajua, että sitä rahaa ei oikeasti ole mihinkään.

ratsastaavat noin 6 kk (emme käy joka viikko). Mutta esim. pojalle ratsastus on ainoa harrastus, josta on kiinnostunut. Ennemin ratsastaavat kuin tuhlaan 400 € johonkin muutaman päivän matkaan -> lapset etusijalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi