Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni tuli postissa

Vierailija
29.09.2005 |

epävirallisen näköinen kirje johon osoitetiedot oli kirjoitettu käsin. Kysyin mieheltä mikä se on,vastasi että ei mikään tärkeä. Pyysin sitten nähdä sen mutta ei suostunut. On nyt piilottanut kirjeen etten vaan löytäisi sitä. Sen verran huomasin ettei kirjettä oltu kirjoitettu käsin ja joku logokin taisi olla. Mitä ihmettä siinä olisi voinut olla ja miksi mieheni ei sitä suostu minulle näyttämään? Omaan vilkkaan mielikuvituksen ja nyt mielessäni pyörii jos jonkinlaisia ajatuksia....

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SKY= Suomen kannabisyhdistys

Vierailija
2/32 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kehtaa tunnustaa, ettei tärpännyt. Eikä kehtaa sanoa, että nykyinen työ ei kiinnosta tai on saamassa lopputilin. Villi arvaus :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että just tällä viikolla tilasin miehelle synttärilahjaksi lippupalvelusta yhdet liput ja nyt olen joka päivä pannarissa ryntäämässä ekana laatikolle, kun töistä tullaan, ettei yllätys paljastu...

Vierailija
4/32 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä kehtaa tunnustaa, ettei tärpännyt. Eikä kehtaa sanoa, että nykyinen työ ei kiinnosta tai on saamassa lopputilin. Villi arvaus :)

Vierailija
5/32 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuli vaan mieleen, että just tällä viikolla tilasin miehelle synttärilahjaksi lippupalvelusta yhdet liput ja nyt olen joka päivä pannarissa ryntäämässä ekana laatikolle, kun töistä tullaan, ettei yllätys paljastu...

Vierailija
6/32 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SKY:n postilta. Tosin huoneen sijasta mun mies viihtyi autotallissa...

Vierailija
7/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei minulle tule paha mieli. Siis mitä ihmettä??!!! Nyt mies töissä niin olen yrittänyt etsiä sitä kirjettä joka paikasta...asia täyttää kyllä kokonaan ajtukseni. Hermot menee kohta! Ihan kuin nyt ei olis jo paha mieli?!

Vierailija
8/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun salaisen ison lainan maksukehotus? Haaste oikeuteen? resepti todettuun sukupuolitautiin? Kutsu isyyden tunnustamistilaisuuteen? Luokkakokouskutsu jonne tulee joku entinen hoito? Avioerohakemus allekirjoitettavaksi?

Vierailija
9/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks naisilla ole muuta tekemistä kuin kytätä miestensä postia!!!

Hommatkaa elämä!

Vierailija
10/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko selvinnyt mitään?

Toisaalta voisi kuvitella, että miehesi on ottanut kirjeen mukanaan

töihin, jos ei halua sinun sitä näkevän...

Vierailija
11/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se oli lääkäriasemalta sukupuolitestin tulokset...?

Jotain vilpillistä asiassa on, kun ei suostu sulle näyttämään eikä edes kertomaan mitä se oli.

Vierailija
12/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että kuvittelet nyt pahinta mahdollista, että et saa rauhaa ennen ku näyttää!!

Vierailija
13/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko selvinnyt mitään?

Toisaalta voisi kuvitella, että miehesi on ottanut kirjeen mukanaan

töihin, jos ei halua sinun sitä näkevän...

Vierailija
14/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sano että kuvittelet nyt pahinta mahdollista, että et saa rauhaa ennen ku näyttää!!

Vierailija
15/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain raha-ongelmiin liittyvää.

Vierailija
16/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että johan on näppärää :)

Mut en ole koskaan kuullut, että mitkään testitulokset tulevat postilla eikö ne yleensä saada henk. koht. lääkärillä tai puhelimessa?? Ite kävin just gynellä, ja sain kaikki tulokset (siinä oli myös testattu joitain sukupuolitauteja) puhelimessa. Aika tylyy mun mielestä, jos postista kolahtaa lappu, että onneks olkoon, oot positiivinen...

Vierailija
17/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl ne yleensä on tarralla tai ikkunakuoressa!

Vierailija
18/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vielä kerran laittaa mieheni koville kun tulee tänään töistä. En yhtään osaa arvailla järkiperäisesti mitä siinä kirjeessä olisi voinut olla...

Vierailija
19/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille tuli myös postissa ohut kirje.. Lopulta mies joutui nolona tunnustamaan, että oli yksi myöhäinen ilta ollut seksipuhelimessa ja siitä oli tullut lasku...

Tuo kyseinen firma harrasti vielä jotain " pimeää" hommaa, kuluttaja-miehen kehoituksesta emme ole maksaneet niitä laskuja.

Laskuja tuli siis samalla kaksi, joku yhditämis ja jonotus lasku. Se tuossa hommassa on aika pa***sta, mieheni ei päässyt eis kenenkään juttusille asti vaan laskut ovat aivan tyhjästä!!!!

Miehelläsi voi olla samanlainen juttu, ne laskut eivät todellakaan ole pienet!! Ja ei sitä vaimolle hevillä välttämättä kerro!

Tapahtumasta on jo yli puoli vuotta, silloin tuli laskuja uudestaan ja uudestaan laitoimme ne roskiin. Nyt pitkästä aikaa tällä viikolla on tullut laskuja uudestaan............. =(

Vierailija
20/32 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan sekopäissäni. Selvisi kuitenkin että se oli ollut joku kunnan puolivirallinen ilmoituskirje.

Koita nyt saada selville, kiinnostaaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi