Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein, että mies sotkee? Jättää vaatteensa sohvalle vaikka miten

Vierailija
15.06.2010 |

Vai pitäskö kälättää ja huutaa. No itse teen niin, että kerään kaikki pyykkiin, että siinäpähän valittaa, jos yhden kerran pidetyt rakkaat farkut ovat pyykissä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en oikein tiedä mitä sille voikaan.

Itse en kerää miehen vaatteita pyykkiin vaan vaatekaappiin, saa itse sitten analysoida että mikä on likainen ja mikä puhdas.

Vierailija
2/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteet joita ei jaksa kuljettaa vaatekaappiin, komeroon tai pyykkikoriin, poimin ja pistin roskiin. Oppi äkkiä pistämään vaatteet paikalleen, taisi mennä vaan pari päivää. Oli meinaan aika ikävää kaivella sitä Nykistä ostettua Levisin designpaitaa roskiksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteet joita ei jaksa kuljettaa vaatekaappiin, komeroon tai pyykkikoriin, poimin ja pistin roskiin. Oppi äkkiä pistämään vaatteet paikalleen, taisi mennä vaan pari päivää. Oli meinaan aika ikävää kaivella sitä Nykistä ostettua Levisin designpaitaa roskiksesta.

sitä paitsi itsekin voin jättää vaatteita sohvalle...eihän ne omat vaatteet haittaaa :) ap

Vierailija
4/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minähän ne siitä kuitenkin loppujen lopuksi korjaan ihan itse. Mutta kun mies jättää vaatteita lojumaan, niin se ei niitä siitä siivoa ennen kuin joskus ens kuussa, kun alkaa kyselemään, että missäs se yks paita on, kun oltais lähdössä poikien kanssa messuilla käymään.

Vierailija
5/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein että nainen sotkee?

Minä sotken, mutta korjaan jälkeni sitten omassa tahdissani. Mies ei sotke ja korjailee minun jälkiäni.

Ei todellakaan tekisi minulle tuollaista.

Nainen 43v

Vierailija
6/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää naiset naurettaavaa käytöstänne! Argh.

N.

Vierailija
7/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää naiset naurettaavaa käytöstänne! Argh. N.

Minusta tuo oli hyvin tehty! Laiskaperseet kärsiköön nahoissaan.

Vierailija
8/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson niiden yli.

SItten kun mies alkaa kysellä missäs hänen paitansa on, totean että taitaa olla siinä sohvalla mihin jätit sen. Likaisena.

Meillä kun pestään vaan vaatteet jotka ovat pyykkikorissa. Ne vaatteet jotka eivät ole löytäneet tiensä pyykkikoriin, ei pestä, tsorppa!

Vierailija
9/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi sitä miestä kouluttaa???? Huh huh, mikä kommentti.

Oikein tehty, kun miehen sotkut on korjattu roskiin tai kaappiin. Itse en voi sietää niitä vaatteita lattioilla, omani ovat aina makuuhuoneessa sohvalla tai joskus harvoin tuolilla, mies jättää kaikkialle ja yleensä lattialle. Eikä korjaa niitä, ellen jatkuvasti huomauttele!!!

Olen nyt antanut sekä miehelle että lapselle varoituksen, että jos ei ala oppi mennä päähän, niin löytävät vaatteensa roskiksesta. Katsotaan, kumpi oppii nopeammin.

Vierailija
10/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun pestään vaan vaatteet jotka ovat pyykkikorissa. Ne vaatteet jotka eivät ole löytäneet tiensä pyykkikoriin, ei pestä, tsorppa!

Vierailija
11/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maata mullistavan kauheaa voi tapahtua jos yksi vaatekappale on pari päivää sohvalla... jos esimerkiksi ei ole edes vieraita tai appivanhempia tulossa katsastamaan kuinka kunnon koti teillä onkaan ;)

t. Yksi nainen, jota ei ahdista

Vierailija
12/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maata mullistavan kauheaa voi tapahtua jos yksi vaatekappale on pari päivää sohvalla... jos esimerkiksi ei ole edes vieraita tai appivanhempia tulossa katsastamaan kuinka kunnon koti teillä onkaan ;)

= ei tartte turhaan narista, mutta eipä tartte miettiäkään, että mitähän tuolle tekis.

Vierailija
13/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin kyse ei ole parista päivästä, vaan jatkuvista vaatekasoista! Toisekseen mies itse motkottaa kun on niin sekaista! Eli en todellakaan keräile iloisena miehen sotkuja! T.11

Vierailija
14/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maata mullistavan kauheaa voi tapahtua jos yksi vaatekappale on pari päivää sohvalla... jos esimerkiksi ei ole edes vieraita tai appivanhempia tulossa katsastamaan kuinka kunnon koti teillä onkaan ;) t. Yksi nainen, jota ei ahdista

joka kuvittelee, että kyse on yhdestä vaatekappaleesta sohvalla.

Meillä ainakin kyse on siitä, että mies on tunkenut kaikki alushousunsa jonnekin pöydän alle, ja valittaa sit mulle, kun ei oo puhtaita. Seuraavaksi se möykkää, että missä on kaikki verkkatakit. Ja minä sanona, että jos ei naulakossa ole, niin ei tässä talossa ole sun verkkatakkeja. Lopulta hänen oman äitinsä luota löytyy 4 verkkatakkia, kahdet verkkahousut, yhdet sandaalit, 6 t-paitaa, yhdet työhaalarit ja yhdet puutarhakengät. Älkääkä kysykö miten ne sinne on joutuneet, mulle on mysteeri.

Illalla mies tulee lasten kanssa sisälle, ja antaa lasten jättää ulkovaatteet eteisen lattialle. Iltapalakamat se jättää keittiön pöydälle, oman jugurttipurkkinsa tiskipöydälle, omilta jäljiltään valot päälle sekä pesuhuoneeseen että vaatehuoneeseen, astiakaapin oven auki.

Tää kaikki tapahtuu yhden päivän aikana, ja jokainen päivä on ihan samanlainen. Sama huolimattomuus on sulattanut pakastimen kahdesti, kun pakastimen ovi on jäänyt miehen jäljiltä koko päiväksi raolleen. Kun kesällä poimitut mustikat ja puolukat meni piloilla, niin mies muisti jopa kaksi viikkoa vahtia, että pakastimen ovi menee kiinni, kunnes taas jätti sen raolleen.

Ei kyse ole yhdestä paidasta sohvalla, vaan ihan kaikki elämänalueet kattavasta elämäntyylistä, että on muka mukavaa elää kotona, joka on kuin kaatopaikka. Mieshän tuollaisella ihan kerjää, että vaimo nalkuttaa. No sitä saa mitä tilaa!