Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ketjuun ne jotka ovat onnellisia ja tyytyväisiä elämäänsä

Vierailija
15.06.2010 |

Ja vielä, että miksi olet tyytyväinen ja onnellinen? itsellä todella ihana mies ja lapset, ihana koti, ja pääsin opiskelemaan haluamaani alaa, eli kiva ammattikin tulossa :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ihanassa iässä, miehen kanssa menee hyvin, töissä viihdyn hyvin ja asun tosi kivassa maalaisympäristössä. Rahaa on ihan riittävästi, vaikka ei paljon. Nyt juuri odotan loman alkua ja yhdessä suunniteltua lomamatkaa.

Vierailija
2/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen parisuhde ja kiltti, terve lapsi ovat ne tärkeimmät. Tykkään kodistamme vaikkei se olekaan täydellinen, samoin työstöni vaikka onkin pätkä ja varsin pienellä palkalla. Mutta niin kauan kun parisuhde pelaa, ollaan terveitä eikä lapsella ole ongelmia ja rahaa on sen verran että perusmenot hoituu ilman ongelmia olen onnellinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ja annan rakkautta.

Minulla on vakityöpaikka, ja olen terve.

Sukulaiset ja ystävät ovat kermavaahto mansikoiden päällä.

Kohta alkaa loma, ja matkaan ei siis ole pitkä aika.

Vierailija
4/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn ihanien lasten kanssa kotona. Olemme terveitä. Rahaa ei ole törsättäväksi asti, mutta riittävästi kuitenkin. Tykkään meidän kodista, koska se on meidän näköinen. Pitkäaikainen haave on toteutumassa. Elämä hymyilee. :)

Vierailija
5/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen parisuhde ja kiltti, terve lapsi ovat ne tärkeimmät. Tykkään kodistamme vaikkei se olekaan täydellinen, samoin työstöni vaikka onkin pätkä ja varsin pienellä palkalla. Mutta niin kauan kun parisuhde pelaa, ollaan terveitä eikä lapsella ole ongelmia ja rahaa on sen verran että perusmenot hoituu ilman ongelmia olen onnellinen :)

Sillä erolla että työ on vaki ja rahatilanne ylittää mainitun perusmenojen hoitumisen.

Vierailija
6/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen parisuhde on kaiken perusta. Kolme tervettä lasta ja talouskin suht kunnossa, tekevät musta todella onnellisen. Nyt kun sain vielä koulun käytyä ja kohta alkaa työt unelmieni ammatissa, niin paremmin ei vois olla:D

Vierailija
7/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana perhe, ihanat lapset, ihana mies, ihana koti ja ihana työ.

Vierailija
8/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa asustaa maalla ja olla lasten kanssa kotona, kolmas tulossa. Kaikki vaan kertakaikkisen hyvin :)

Vierailija
9/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ollaan terveitä ja hyvin voivia :)

Pääsin just vakiduunista eroon ja jatko on arvoitus. Mielenkiintoista..

Kesän vaan kattelen ja nautin elämästä kera oman perheen.

Vierailija
10/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hehkuttanut aiemmenkin, mutta hehkutan taas. Toteutettiin unelma ulkomaille muutosta ja nyt elän unelmaani jo viidettä vuotta:) Perhe voi hyvin!

Vierailija
11/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ihanaa lasta, tasapainoinen arki. Viihdyn työssäni. Ihana koti.

Kesä, mansikoita, kohta mökille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme