Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistin miehen kova kovaa vasten, tupakka tai minä ja

Vierailija
08.10.2005 |

viikko aikaa miettiä. Saa loppua tuollainen ylimääräinen pahe meillä.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todellakin, että miehelläsi on sen verran itsekunnioitusta jäljellä, että antaa sulle avaimen käteen ja sanoo bye bye, baby!

Vierailija
2/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johti siihen että mä valehtelin lopettaneeni ja huijasin minkä kerkesin. Vasta nyt viiden vuoden päästä pääsin eroon tupakasta, ja syykin oli selvä. Olin itse päättänyt! Se ei tee suhteelle muutakuin pahaa jos toinen pakottaa lopettamaan. Usko mua ap, ja vedä uhkauksesi takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mut valitsi. Nyt jyystetään nikotiinipurkkaa

Vierailija
4/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kestäis. Meillä tupakointi loppu, kun ensimmäistä odottaan rupesin, täytyy sen verran vastuuta olla, ettei myrkytä myös perhettään;) ( ei sitten hermostuta)

Vierailija
5/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni pakotti minut lopettamaan enkä ole katunut päivääkään. mitä pahaa toisen painostuksessa on jos kyse on tupakoijan terveydestä? miten mieheni hyötyi minun lopettamisestani ja mitä minä hyödyin?

Vierailija
6/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en polta, eikä kyllä mieskään. Mutta jos polttais, niin ei tulis mieleenkään vaatia lopettamaan, varsinkaan tuollaisella uhkavaatimuksella!

Vierailija
7/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ehkä puolisonkin keuhkot? en käsitä mitä pahaa siinä on että pakottaa tupankpolton lopettamiseen. minulla se ei onnistunut kun ei ollut tarpeeksi hyvää motivaatiota siihen. ei ole mitään hyvää syytä polttaa tupakkaa, mutta kaikki syyt ovat hyviä sen lopettamiseen.

mies sanoi ettei suutele tuhkakuppia joten röökaaminen jäi minulta sitten siihen. minusta ei tuollaisessa pakottamisessa ole MITÄÄN pahaa. eri asia olisi jos mies pakottaisi johonkin epämiellyttävään tai vaaralliseen, stiä en hyväksyisi ikinä.

Vierailija
8/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas olen aina ollut huumeidenvastainen. olisin antanut miehelle lähtökäskyn jos hän olisi halunnut jatkaa harrastustaan..olenko hirivö?

Vierailija
9/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies vastaavasti sanoisi, että " laihdu tai lähde !" .

Vierailija
10/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mikä idiootti! taisi osua sinulle arkaan aiheeseen?

Vierailija
11/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vittu mikä idiootti! taisi osua sinulle arkaan aiheeseen?

Vierailija
12/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos perustellaan tätä terveydellä niin tuo laihdu tai lähde kommentti oli ihan asiallinen tähän :)

Oletko valmistautunut siihen, että mies valitseekin tupakan eikä sinua? Ei välttämättä suoraan valitse tupakkaa mutta valitsee tupakan ja ns. vapauden väliltä ettei aikuisena ihmisenä joudu ahdistetuksi ja jatkossakin valitsemaan sinun ja jonkin muun asian väliltä?

Vierailija
13/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ollenkaan pannut pahakseni tupakanpolton lopettamista. luotan mieheeni eikä siihen pakottamiseen liittynyt sen kummempaa dramatiikkaa. jos mieheni osoittaisi muuten despootin piirteitä niin olisin varmasti valinnut tupakan.

kyse oli kuitenkin siitä, ettei hän voinut hyväksyä tupakanpolttoa ja siitä pystyin itse tinkimään vallan mainiosti. sainhan paljon parempaa tilalle!

jos joku valitsee tupakan, se on varmaan ihan hyvä asia: ei kenenkään parisuhde ole niin halpa etteikö kestäisi tärkeissä asioissa joustamista ja yhteispeliä!

Vierailija
14/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne menevät ristiin jo suhteen alkutaipaleella, voi olla että se on vasta alkua monille, monille ristiriidoille. alkuun on mielestäni hyvä tehdä säännöt selviksi eikä siinä mitään kamalaa ole.

ettekö te naiset uskalla vaatia miehiltänne mitään? pitäisikö kaikkeen vaan alistua ja välttää nalkuttavan akan leimaa?! ap on ihan oikeassa kun laittaa valitsemaan kahden asian välillä. jos hän ei hyväksy tupakanpolttoa, ei se asia muuksi muutu vaikka kotiin muuttaisi tupakoitsija!

Vierailija
15/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika kova uhkaus pelkästään miehen tupakoinnin takia uhkailla lähtevänsä.. On teillä pienet murheet. Tosin pidän sitten oikeutettuna laihdutuksenkin vaatimista, jos noin voi tehdä tupakoinninkin kohdalla.. Voi sanoa ettei halua halata ihrakasaa ( vrt. tuhkakupin suutelu)

Vierailija
16/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänet mieheksesi valitsit????

Asioista ja muutoksista voi keskustella ja vakaita toiveita esittää, mutta valitsemasi tapa ;) ;) ;)

Vierailija
17/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin pidän sitten oikeutettuna laihdutuksenkin vaatimista, jos noin voi tehdä tupakoinninkin kohdalla.. Voi sanoa ettei halua halata ihrakasaa ( vrt. tuhkakupin suutelu)

Vierailija
18/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi on elämäntapa, lihavuus ei välttämättä aiheudu huonoista elintavoista. on siinä se ihan pieni ero..

toisaalta, niinhän sitä sanotaan että vakka kantensa valitsee. jos haluaa antaa periksi tupakointiasiassa (haisevat vaatteet, haiseva koti, haiseva hengitys) niin ei sitä kukaan estä.

Vierailija
19/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinun äitinä tulisi sekin tietää..

Vierailija
20/54 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ja sinun äitinä tulisi sekin tietää.."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän