Pistin miehen kova kovaa vasten, tupakka tai minä ja
viikko aikaa miettiä. Saa loppua tuollainen ylimääräinen pahe meillä.
Kommentit (54)
Se johti siihen että mä valehtelin lopettaneeni ja huijasin minkä kerkesin. Vasta nyt viiden vuoden päästä pääsin eroon tupakasta, ja syykin oli selvä. Olin itse päättänyt! Se ei tee suhteelle muutakuin pahaa jos toinen pakottaa lopettamaan. Usko mua ap, ja vedä uhkauksesi takaisin.
ja mut valitsi. Nyt jyystetään nikotiinipurkkaa
En minäkään kestäis. Meillä tupakointi loppu, kun ensimmäistä odottaan rupesin, täytyy sen verran vastuuta olla, ettei myrkytä myös perhettään;) ( ei sitten hermostuta)
mieheni pakotti minut lopettamaan enkä ole katunut päivääkään. mitä pahaa toisen painostuksessa on jos kyse on tupakoijan terveydestä? miten mieheni hyötyi minun lopettamisestani ja mitä minä hyödyin?
Itse en polta, eikä kyllä mieskään. Mutta jos polttais, niin ei tulis mieleenkään vaatia lopettamaan, varsinkaan tuollaisella uhkavaatimuksella!
vielä ehkä puolisonkin keuhkot? en käsitä mitä pahaa siinä on että pakottaa tupankpolton lopettamiseen. minulla se ei onnistunut kun ei ollut tarpeeksi hyvää motivaatiota siihen. ei ole mitään hyvää syytä polttaa tupakkaa, mutta kaikki syyt ovat hyviä sen lopettamiseen.
mies sanoi ettei suutele tuhkakuppia joten röökaaminen jäi minulta sitten siihen. minusta ei tuollaisessa pakottamisessa ole MITÄÄN pahaa. eri asia olisi jos mies pakottaisi johonkin epämiellyttävään tai vaaralliseen, stiä en hyväksyisi ikinä.
minä taas olen aina ollut huumeidenvastainen. olisin antanut miehelle lähtökäskyn jos hän olisi halunnut jatkaa harrastustaan..olenko hirivö?
Mitä jos mies vastaavasti sanoisi, että " laihdu tai lähde !" .
vittu mikä idiootti! taisi osua sinulle arkaan aiheeseen?
Vierailija:
vittu mikä idiootti! taisi osua sinulle arkaan aiheeseen?
Toisaalta jos perustellaan tätä terveydellä niin tuo laihdu tai lähde kommentti oli ihan asiallinen tähän :)
Oletko valmistautunut siihen, että mies valitseekin tupakan eikä sinua? Ei välttämättä suoraan valitse tupakkaa mutta valitsee tupakan ja ns. vapauden väliltä ettei aikuisena ihmisenä joudu ahdistetuksi ja jatkossakin valitsemaan sinun ja jonkin muun asian väliltä?
enkä ollenkaan pannut pahakseni tupakanpolton lopettamista. luotan mieheeni eikä siihen pakottamiseen liittynyt sen kummempaa dramatiikkaa. jos mieheni osoittaisi muuten despootin piirteitä niin olisin varmasti valinnut tupakan.
kyse oli kuitenkin siitä, ettei hän voinut hyväksyä tupakanpolttoa ja siitä pystyin itse tinkimään vallan mainiosti. sainhan paljon parempaa tilalle!
jos joku valitsee tupakan, se on varmaan ihan hyvä asia: ei kenenkään parisuhde ole niin halpa etteikö kestäisi tärkeissä asioissa joustamista ja yhteispeliä!
jos ne menevät ristiin jo suhteen alkutaipaleella, voi olla että se on vasta alkua monille, monille ristiriidoille. alkuun on mielestäni hyvä tehdä säännöt selviksi eikä siinä mitään kamalaa ole.
ettekö te naiset uskalla vaatia miehiltänne mitään? pitäisikö kaikkeen vaan alistua ja välttää nalkuttavan akan leimaa?! ap on ihan oikeassa kun laittaa valitsemaan kahden asian välillä. jos hän ei hyväksy tupakanpolttoa, ei se asia muuksi muutu vaikka kotiin muuttaisi tupakoitsija!
Minusta on aika kova uhkaus pelkästään miehen tupakoinnin takia uhkailla lähtevänsä.. On teillä pienet murheet. Tosin pidän sitten oikeutettuna laihdutuksenkin vaatimista, jos noin voi tehdä tupakoinninkin kohdalla.. Voi sanoa ettei halua halata ihrakasaa ( vrt. tuhkakupin suutelu)
hänet mieheksesi valitsit????
Asioista ja muutoksista voi keskustella ja vakaita toiveita esittää, mutta valitsemasi tapa ;) ;) ;)
Vierailija:
Tosin pidän sitten oikeutettuna laihdutuksenkin vaatimista, jos noin voi tehdä tupakoinninkin kohdalla.. Voi sanoa ettei halua halata ihrakasaa ( vrt. tuhkakupin suutelu)
tupakointi on elämäntapa, lihavuus ei välttämättä aiheudu huonoista elintavoista. on siinä se ihan pieni ero..
toisaalta, niinhän sitä sanotaan että vakka kantensa valitsee. jos haluaa antaa periksi tupakointiasiassa (haisevat vaatteet, haiseva koti, haiseva hengitys) niin ei sitä kukaan estä.
ja sinun äitinä tulisi sekin tietää..
" ja sinun äitinä tulisi sekin tietää.."
Toivon todellakin, että miehelläsi on sen verran itsekunnioitusta jäljellä, että antaa sulle avaimen käteen ja sanoo bye bye, baby!