Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin seksiä synnytyksen jälkeen?

Vierailija
15.06.2010 |

Kuinka pitkä aika meni synnytyksen jälkeen, kun harrastitte seksiä?

Odotitteko, että jälkivuoto oli loppu, vasta jälkitarkastuksen jälkeen???

Kaikki tietty vaikuttaa; tikit, repeämät ym.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen alkanut harrastaan seksiä synnytyksen jälkeen noin 2 -3 viikon päästä. Ekaksi ihan varovasti ja tunnustellen ettei tunnu pahalta

Vierailija
2/21 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka sektiolla, seksiä noin 5 viikkoa synnytyksestä

Toinen alakautta, seksiä 3 viikkoa synnytyksestä, kun jälkivuoto loppui. Eppari tehtiin ja emättimessä pieni repeämä. Eppari kyllä kiristeli muuten, mutta seksissä ei tuntunut miltään ikävältä. Tosi voimakkaasti tuntui kaikki, mutta toisaalta olo oli aika väljä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me harrastimme 3 viikkoa synnytyksen jälkeen ensimmäisen kerran seksiä. Paikat olivat tosi väljät ja siitä jäi huono maku molemmille,joten ei mitenkään hyvää oloa tehnyt. Olisi varmaankin kannattanut odottaa pidempään ja valmistella miestä ettei vaimo tunnu enää samalta kuin ennen ettei pettymys olisi ollut liian suuri.

Kannattaa keskustella asiasta ja varmistaa että molemmat ovat siihen valmiita. Hyvä käydä läpi myös skenaario jos ei miellytäkkään mitä sitten ja miten edetään. Sitten kun nämä on pohdittu ja molemmat ovat valmiita on hyvä aloittaa varovaisesti tunnustellen.

Vierailija
4/21 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta sain pari tikkiä ja kokeiltiin yhdyntää varovasti viikko synnytyksen jälkeen. Ei tuntunut hyvältä, tikit kiristi ja vähän muutenkin aristi, joten lykättiin asiaa noin viikolla. Ekasta meni siis reilu 2-viikkoa synnytyksestä ja jälkivuotoa oli vielä.

Toinen synnytys sujui sutjakammin, eikä tullut tikkejä. Muutenkin olin hyvävointinen ja panetus niin valtava, että sekstailtiin jo 3vrk synnytyksen jälkeen. Alusta asti on tuntunut hyvältä ja mulla on jälkitarkastus vasta tän kuun vikalla viikolla.

Mielestäni seksiä voi harrastaa sitten, kun siltä tuntuu. Jos yhdyntä ei vielä tunnu hyvältä, niin voihan sitä jatkaa hyväilyä muutenkin. Jälkivuodon aikaan kannattaa muistaa tulehdusriski ja käyttää kondomia.

Vierailija
5/21 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä siis 6 viikkoa synnytyksen jälkeen. Synnytyksessä oli tehty eppari, joka tosin ei tuntunut enää miltään siinä vaiheessa. Koko toimitus oli pelkkää sähläystä, mieheni lähti koko touhuun ylipäänsä siksi, että minä olin valittanut ja painostanut asiasta jo kolmisen viikkoa - ja sen kyllä huomasi, ettei häntä oikeastaan kiinnostanut ja oli lähinnä vaivaantunut koko touhusta. Sen jälkeen seksin harrastamiset saattoi laskea yhden käden sormilla koko esikoisen kahtena ensimmäisenä elinvuotena. Seksielämä vilkastui takaisin "normaaliin", eli siihen mitä oli ennen raskautta ja synnytystä, kun aloimme yrittämään toista lasta. Tätä onnea ja autuutta kesti puoli vuotta, kunnes tulin raskaaksi.

Toisen synnytyksen jälkeen seksiä ei harrastettu. Minä olen palautunut paremmin kuin hyvin, kiinnittänyt huomiota niin alapään lihasten kuntoon kuin muutenkin omaan kuntooni, pyrkinyt muutenkin pitämään itseni kuosissa, ostanut seksikkäitä alusvaatteita ja tehnyt vaikka ja mitä asian eteen, mutta mitä vielä. Mies vain tuhahtelee minulle, että "äiti-ihminen, ja tollasia hölmöilet, mitä lapsetkin sanois jos näkis". Kuopuksen syntymästä on 1,5 vuotta, ja olen sanonut miehellekin, että juhannuksena minä lähden esittelemään treenattuja lantionpohjanlihaksiani jollekin matkaan tarttuvalle miehelle. No, oma mieheni tokaisi tähän, että "mitähän sä oikein höpötät, äiti-ihminen". Haistakoon paskat, mokomakin isä-ihminen.

Vierailija
6/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo menny ku jo 9kk tumputellessa vaimon synnytyksen jälkeen! Muutenkin viimeiset 2 vuotta seksiä juuri silloin kun vaimo siitä hyötyy.. Raskaaks halutessaan. Testi kun näytti positiivista niin meni luukut kiinni. Mutta annas olla ku alko laskettuaika lähestyyn ja tieto et seksi saattaa laukasta synnytyksen niin johan taas oltiin lahkeessa kiinni! Kyllä minä ainakin koen oloni tosi nöyryytetyksi ja hyväksikäytetyksi! Usein puhutaan kuinka miehet on sikoja ja pettää mutta kyllä minä olen pahimmat henkiset väkivallat kaiken maailman pihtareilta saanut. Vaihtoehtohan on lähtee käveleen joka tarkoittaa sitä että maksat kolmesta muksusta sen verran elareita ettei työssäkäymisessä ole enää mitään järkeä ennenkun maksaminen loppuu. Kyllä ymmärrän että seksi vähenee mutta ei se normaalia ole että meillä juhlitaan lasten synttäreitä useammin vuoden aikana ku harrastetaan seksiä!! Ohhoh!

Vierailija
7/21 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen synnyttänyt kolmasti ilman suurempia ongelmia.

ekalla kerralla tuli kaksi pientä pintatikkiä ja ne tuntuivat ikävästi nipistäen ekojen kuukausien aikana mutta muuten ei ongelmia..

Vierailija
8/21 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen, milloin alkaa tuntua hyvältä. On toki harrastettu, mutta tuntuu vievän vaimolta aikaa tuo palautuminen. Auttaisiko toisen lapsen synnyttäminen?

Mielestäni seksiä voi harrastaa sitten, kun siltä tuntuu. Jos yhdyntä ei vielä tunnu hyvältä, niin voihan sitä jatkaa hyväilyä muutenkin.

Vierailija
9/21 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä aloin paneskella muualla. Siis joskus 8 vuotta sitten alkoi tämä vaihe.

Vierailija
10/21 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista :O

Mikä on syy että seksielämä loppui synnytykseen?

Vierailija
11/21 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä siis 6 viikkoa synnytyksen jälkeen. Synnytyksessä oli tehty eppari, joka tosin ei tuntunut enää miltään siinä vaiheessa. Koko toimitus oli pelkkää sähläystä, mieheni lähti koko touhuun ylipäänsä siksi, että minä olin valittanut ja painostanut asiasta jo kolmisen viikkoa - ja sen kyllä huomasi, ettei häntä oikeastaan kiinnostanut ja oli lähinnä vaivaantunut koko touhusta. Sen jälkeen seksin harrastamiset saattoi laskea yhden käden sormilla koko esikoisen kahtena ensimmäisenä elinvuotena. Seksielämä vilkastui takaisin "normaaliin", eli siihen mitä oli ennen raskautta ja synnytystä, kun aloimme yrittämään toista lasta. Tätä onnea ja autuutta kesti puoli vuotta, kunnes tulin raskaaksi. Toisen synnytyksen jälkeen seksiä ei harrastettu. Minä olen palautunut paremmin kuin hyvin, kiinnittänyt huomiota niin alapään lihasten kuntoon kuin muutenkin omaan kuntooni, pyrkinyt muutenkin pitämään itseni kuosissa, ostanut seksikkäitä alusvaatteita ja tehnyt vaikka ja mitä asian eteen, mutta mitä vielä. Mies vain tuhahtelee minulle, että "äiti-ihminen, ja tollasia hölmöilet, mitä lapsetkin sanois jos näkis". Kuopuksen syntymästä on 1,5 vuotta, ja olen sanonut miehellekin, että juhannuksena minä lähden esittelemään treenattuja lantionpohjanlihaksiani jollekin matkaan tarttuvalle miehelle. No, oma mieheni tokaisi tähän, että "mitähän sä oikein höpötät, äiti-ihminen". Haistakoon paskat, mokomakin isä-ihminen.

Toivoisin tämän isäihmisen huomaavan sinunlaisen ihanan vaimon!!!

Vierailija
12/21 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaimosi personal traineriksi ;) "tee comella 10 toistoa, niin saat yhden orkun; 20, niin saat 2 jne". Toimis ainakin mulle, jos muuten joutuisin oleen ilman! Pientä kiristyksen makuahan tässä on, mutta jos muu ei auta...

Vierailija
13/21 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikentyi vaan huomattavasti. Kauankohan tätä jaksaa? Tulisipa jo vanhuus ja veisi halut. Olen 3-kymppinen mies.

-8

Miten voi olla mahdollista :O Mikä on syy että seksielämä loppui synnytykseen?

Vierailija
14/21 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä miehen toiveesta.

Miehen halut loppuivat kuin seinään, kun raskaustesti näytti plussaa, ja sitä jatkui niin kauan kuin imetin. Eli kun imetin 18 kuukautta, niin eipä ollu seksiä sinä aikana.

Ja tämän kuivan kauden jälkeen, mies sitten ihmettelee, kun minä en innostu seksistä. Nyt, kun hän olisi valmis seksiin, niin minua ei kiinnosta. Sorry, juna meni jo.

Vierailija
15/21 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikanakaan ei ollut seksiä. Että on tässä jo tovi oltu ilman. Meilläkään mies ei halua.

Vierailija
16/21 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon marttyyrimeininkiä, hyi helvetti!

Sorry, juna meni jo.

Vierailija
17/21 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes Papaa voitu ottaa..ei siinä seksit huvittanut.

Ekan jälkeen alapää tikkejä täynnä ja istuin kaksi kuukautta renkaan päällä. Imetys ja masennus veivät loput halut. Vauvat valvottivat kamalasti.

Se siitä. Kun olen nämä saanut isommiksi, voin kävellä suohautaan.

Vierailija
18/21 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkivuoto kesti lähes kolme kuukautta, sen jälkeen kokeiltiin ja sattui liukkarista huolimatta ja haluthan loppuivat omalta osalta siihen..nyt synnytyksestä 9kk eikä vieläkään onnistu, jännittää ja stressaa niin paljon etten voi rentoutua kun pelkään vaan kipua, mies kyllä haluaa ja muistuttaa siitä joka päivä eikä sekään auta asiaa yhtään.

Vierailija
19/21 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tikkien takia tuntu vielä pahalta. 2 kk synnytyksestä olin jo ennallaan ja seksielämä on koko ajan vain parantunut entisestään. Ennen synnytystä oli yhdyntäkipuja lähes aina koska paikat oli liian tiukat jos niin voi sanoa. Mieskin on kehunut et seksielämä on parantunu huomattavasti synnytyksen jälkeen. Toisen lapsen kohdalla alotimme seksin n. kuukauden kuluttua ja edelleen vain paranee. Odotamme jännityksellä kuinka huikeaa on tämän kolmannen raskauden jälkeen. Odotusaika on sujunut joka kerta hyvin ja lapsi ei oo laskeutunut ennen synnytystä ja itse synnytys on kestänyt n.2 tuntia. Onko lie se vaikuttanut nopeaan palautumiseen ja hyvään seksiin?

Vierailija
20/21 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että mies ei tykännyt ennen väljistymistä? Miehellä siis joku about 7 cm hepan vehje?

Mieskin on kehunut et seksielämä on parantunu huomattavasti synnytyksen jälkeen. Toisen lapsen kohdalla alotimme seksin n. kuukauden kuluttua ja edelleen vain paranee. Odotamme jännityksellä kuinka huikeaa on tämän kolmannen raskauden jälkeen. Odotusaika on sujunut joka kerta hyvin ja lapsi ei oo laskeutunut ennen synnytystä ja itse synnytys on kestänyt n.2 tuntia. Onko lie se vaikuttanut nopeaan palautumiseen ja hyvään seksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän