Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaameimmat häät/UUSI KETJU

Vierailija
15.06.2010 |

Olin todella tylsissä häissä 2000-luvun alussa.Kirkon jälkeen siirryimme Lamminpäähän (Tre) jollekin kansantalolle.Ilma oli syksyinen,ja morsiuspari oli lähtenyt kirkosta valokuvien ottoon.Kenelläkään ei olluta avaimia taloon sisälle,ja vieraat palelivat pitkälti toista tuntia ulkona.

Itse häät olivat vaivaannuttavat,vieraita oli 40-50,kaikki istuivat hiljaa pöydissään.Polttarikansioiden katselu oli ainoa tekeminen 1,5 tuntiin,ei juomatarjoilua edes eikä siis mitään ohjelmaa lukuunottamatta yhtä jonkun lapsen lauluesitystä.Pari istui omassa pöydässä salin edessä ja jutteli kahdestaan tuon ajan.

Ruokailu ilmoitettiin alkavaksi,ja ihmiset lähtivät jonottamaan,kysesssä siis byffet-tyyppinen tarjoilu.Tarjolla oli pakastealtaan lihapasteijoita ja coctail-piirakoita munavoilla (lämmitettiin siinä ruokailijoiden nähden,kun yksi pelti tuli uunista avattiin seuraava pakastepussi),ehkä jotain kolmattakin "ruokaa",en muista.Juomana vettä ja kotikaljaa.

Sääliksi kävi lapsiperheitä,joissa lapset kyselivät vanhemmiltaan koska saadaan ruokaa (aikaa vihkimisestä oli siis jo mennyt useampi tunti).

"Ruoan" jälkeen morsian menikin jo penkomaan lahjapöytää ja availemaan kirjekuoria avoimesti-supernoloa!Laski siellä sitten,paljonko on rahaa tullut.

Jälkiruokakahvi&kakkutarjoilu oli laskettu pieleen (tai sitten nälkäiset ihmiset ottivat kakkua vähän reilummin),kakku loppui kesken eikä viimisinä menneet vieraat (n.10) saaneet sitä,kaupan keksejä oli toki vielä saatavilla.

Vieraat lähtivät aikaisin,minä mukaanlukien,myöhemmin yöllä tapasin morsiusparin sattumalta yökerhossa jossa sitten morsian kertoi "paljonko tuli rahaa".

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. häissä pääruokana lirua kasvissosekeittoa ja ainakin pitkämatkalaiset lähti mäkkärin kautta kotiin.

Sitten parit häät, joissa ohjelmaa sikana tarkasti aikataulutettuna: bestman aja vieraat muutaman minuttin tauolle ulos ja kohta tulee huutamaan kaikki sisälle.

Vierailija
2/3 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

istutaan pöydissä ventovieraiden ihmisten ympäröiminä. Ei mitään sanottavaa.

Hääparia ei kerkee jututtamaan ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi prinsessahäät. tietty! Häissä huusi kovaan ääneen kuinka hän ei ole mikään äiti-ihminen , oma poika oli hiljaisena, reppanana vieressä ja huusi myös "voi hiljentäkää nyt joku tuo kakara!" kun jonkun lapsi itse (kai nälkää kun tarjoilu "vähän" kesti) Hassua tässä oli että morsiamen vieressä hänen oma juoppoiskä möykkäs ja örvelsi huomattavasti isompaan ääneen kun se lapsi! Mutta se ei tätä ämmää haitannut!

Kaasoja oli aika monta joista yhden tehtävä oli ohjelma. Morsian onnistui vaatimuksillaan suututtamaan tämän kaason ja niin häät olivat ilman ohjelmaa joka ei kyllä minua haitannut.

Myöhemmin yöllä morsian meni laittamaan musiikin pois ja huusi (on kovaääninen ihminen yleensäkin) että " miksi me kuunnellaan musiikkia cd:ltä kun TÄÄLLÄHÄN ON IHMINEN JOKA OSAA LAULAA" ja alkoi itse kiekumaan.

Häihin sisältyi myös muutama nyrkkitappelu yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän