Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookin stereotypiat onkin totta!

Vierailija
15.06.2010 |

Olen täältä AV:lta lukenut, kuinko jotakuta ärsyttää, kun kaveri päivittää minuutin välein jotain, ja jotakuta toista ainainen ruikutus tai miehensä hehkutus tms.

Yleensä käyn pari kertaa kuussa FB:ssa ja päivitän silloin jotain yleistä perheestä tai omista puuhista tai ajatuksista, ja luen samalla muiden uusimpia päivityksiä, ja tuolla tahdilla en törmännyt näihin stereotyyppisiin päivittäjiin.

Nyt loman kunniaksi olen ihan tarkoituksella lukenut päivitykset parin viikon ajan joka päivä, ja tosiaankin hauskasti sieltä löytyy kavereista AV:lla parjatut tyypit:

* SUORITTAJA imuroi talon, pesi ikkunat, leipoi pakastimen täyteen ja leikki lasten kanssa, ja nyt istuu nautiskellen kahvikupposen kanssa haistellen uunista kotoisasti kantautuvaa karjalanpaistin tuoksua.

* LISTAAJA kävi viemässä esikoisen kouluun, keskimmäisen kerhoon ja laittoi kuopuksen päiväunille, ja nyt istuu koneella miettien, että missä järjestyksessä tekee saman kierroksen iltapäivällä ja pesee pyykkiä ja laittaa ruokaa, sekä leikitää lapsia.

(Siis aivan kuten suorittaja, muttei viitsi edes valehdella, että tekisi jotain tavanomaisia arkiaskareita erikoisempia tai vaativampia asioita.)

* IKITEINI oli ihquissa bileissä, ja otti vähän kuppiaaaa..... Apuaa pää halkeeee.... Ja illalla taas rundille, jeeeeee.......

* RUIKUTTAJA ei kestä! >( Nyt ei mene hyvin. Siis mustin jalassa on taas haava, Nico-Petterillä ripuli ja autokin pitäs huoltaa. Taas. Ja miehellä jälleen 29-tuntinen työpäivä. Hohhoijaa.

* MRS. SALAPERÄINEN jännittää erästä tulosta. ;)

(Sitten kysyttäessäkään ei voi mitenkään vihjaista mistä on kyse, paitsi joku sisäpiiri saattaa tietää, ja peukuttelee ja tsempittelee ja tykkää siellä sitten.)

(ätä ei sitten

* KULTIPUPPELI vietti ihanan päivän miehen kanssa kahden, tehtiin hyvää ruokaa ja avattiin viinipullo ja... ;) Siis voiko olla onnellisempi!

(Olennaista on, että se mies joka tykkää aina tämän henkilön päivityksistä, niin tottakai on heti samalla sekunnilla tykkäämässä tietty myös tästä.)

* ELÄMÄ FB:SSA tuli töistä.

* ELÄMÄ FB:SSA jos söis jotain

* ELÄMÄ FB:SSA kattelee telkkaa.

* ELÄMÄ FB:SSA pitäiskö mennä nukkuun..

* ELÄMÄ FB:SSA lähtee nukkuun, öitä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon se ankea ruikuttaja... täytyy vähän muuttaa tyyliä...

Yksi tyyppi unohtui: avautuja.

avautujan päivityksissä on joka viikko sellainen asia tai aihe käsittelyssä, mitä itse en missään nimessä haluaisi fb:ssä julkaista: riitaa sukulaisten kanssa, raha-ongelmia, sairauksia...

Vierailija
42/49 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa, onko joku pessyt lattian vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan käy lenkillä, juoksee huvikseen 30 kilsaa, käy pyörällä töissä yht 10 km päivässä ja joogaa aina kun ehtii!!!!

44/49 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

* MRS. SALAPERÄINEN jännittää erästä tulosta. ;)

(Sitten kysyttäessäkään ei voi mitenkään vihjaista mistä on kyse, paitsi joku sisäpiiri saattaa tietää, ja peukuttelee ja tsempittelee ja tykkää siellä sitten.)

Vierailija
45/49 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yhteenveto.

Vierailija
46/49 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hassuja pikku sanontoja, kuten "älä rikä mua

Vierailija
47/49 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hassuja pikku sanontoja, kuten "älä riko mua

Vierailija
48/49 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kirjottaa sillee niinq rennost murret ja sillee" ja käyttää koko ajan sydämiä ja hymiöitä.

Vierailija
49/49 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi me emme kuulu mihinkään noista ryhmistä, eihän... ;)