Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaas, yks akka on niin tyhmä

Vierailija
05.06.2010 |

Ettei se tienny, että Bangkok on Thaimaan pääkaupunki! Se vaan ihmetteli uutisia, et mikä thaimaan tilanne, eiks se ollu jossai bangkokissa, onks niillä jotain yhteistä..

Kaikenlaisia tyhmiä ihmisiä niitä onkin. Ja täl on vielä lapsiakin. Lapsiparat. Ei tuu stipendejä niille..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin avauksen kohde vaikuttaa jopa älykkäältä.

Vierailija
2/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul onkin niin tyhmä kaveri, että se ei tiedä että Masku on paikkakunta. Se luulee että se on vaan huonekalukauppa. Kerran tuli juttua yhestä tyypistä joka asuu Maskussa, ja tää ihan ihmeissään oli että kuinka joku voi asua huonekalukaupassa?? Täl on viel tosi paha lukihäiriö ja niin on myös kaikilla sen lapsillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYHMÄ. Suomessa on aika monta paikkakuntaa, joita en vaan tiedä, höh!

Vierailija
4/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden, joka yritti joskus yli parikympisenä keittää munia muovikulhossa liedellä, luuli aikuisena että raskaaksi voi tulla vain jos nainen saa orgasmin ja että Siperia on jossakin Grönlannissa.

Vierailija
5/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikkuisen lohdutti noloa ap:tä joka puhui ihan itsestään. Kyllä se maantieto on koulussa kymppiä ollut, mutta kun kaikki on häipynyt päästä, eikä tosiaan noita suomen kaupunkejakaan osaa kartalle sijoittaa, kun ei ole juuri täältä kotiseudulta poistunut..

Mutta hävettää, kun miesystävä nauroi, ja hoki hokemistaan, että sä ihan varmaan tiedät, kunhan pilailet.. Vittu että mua hävettää, että oon niin tyhmä.

Vierailija
6/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän, kun mies on muuten sellainen jörrikkä hapannaama, joka ei paljon naureskele. Mutta sanos jostain jotain hassua, kun et oikein asiasta tiedä.. Silloin se riemastuu nauramaan sellaista oikein vahingoniloisen ja pilkallisen kuuloista naurua.

Mä käyttäydyn kyllä ihan toisin, jos asia on toisinpäin. Mua nolottaa toisenkin puolesta, kerron kenties äkkiä miten asia on, ja siirryn äkkiä eteenpäin, enkä jää jauhamaan. Tuotakaan asiaa ei sitten voinut mulle korjata, kunhan sen nauraessa siinä tajusin, et näinhän asian täytyy sitten olla.

Vierailija
7/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin on aukkoja sivistyksessä moneltakin osin :D

mutta tuli tuosta miehesi "pilkallisesta nauramisesta" mieleen, että oletko ihan varma että kyse on ilkeämielisestä nauramisesta?

Itselläni on esimerkiksi tapana nauraa myös jos mun mies ei tiedä jotain yksinkertaisina pitämiäni asioita (tässä taannoin nauroin hänelle kun hän ei tiennyt mikä kasvi on leskenlehti!) ja mainitsin tästä useammankin kerran, mutta se oli (ainakin minun mielestäni) ihan vaan sellaista harmitonta kiusoittelua.

Samoin veljieni kanssa on tapana "kiusata" toista jos joku vaikka sanoo jonkun sanan väärin tms. Joo, lapsellista kyllä ja hölmöä, mutta tarkoituskin on vaan leikkimielisesti höpsötellä toisen pikkumokalla. Isommista mokista en tietystikään sano mitään tai ilku...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän