Kokemuksesta voin sanoa ettei kannata haikailla miestä lennonjohtajaksi
Suurin osa niistä tuntuu olevan ihan junttisakkia. Ovat ylimielisiä vaimojensa pettäjiä. joilla pää pilvissä.
Kommentit (12)
Mä en tiedä kuin yhden, mutta on ihan tavallinen perheenisä. Vaimonsa on lennontiedottaja.
Myöskään työilmapiiri ei ole maailman paras. Miehet kyllä tulevat tuolla hyvin toimeen toistensa kanssa mutta nainen lennonjohtajana saa kokea niin paljon kyräilyä ja suoranaista työpaikkakiusaamista että ei ihme että useampi nainen on ko. työstä lähtenyt pois hippulat vinkuen.
myös suuri osa naisia. Ja totta varmasti tuokin että osa pettää puolisoaan, osa ei. Mutta onko tämä nyt sitten jollakin tapaa ammattisidonnaista?
ja aika läheltäkin kun on ollu yhteisiä työmatkoja ja työpaikan saunailtoja yms. Ap
Mun työpaikallani oli aikoinaan 2 naislennonjohtajaa ja saivat tosissaan taistella asemastaan. Ap
ihan ku joku karvanoppa-jami ei vois olla tollanen : )
Kuka haaveilee miestään lennonjohtajaksi?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2010 klo 09:57"]
ihan ku joku karvanoppa-jami ei vois olla tollanen : )
[/quote]
Mutta karvanoppa-jami omaa kuitenkin pohjimmiltaan kultaisen sydämen, vaikka olisikin vähän "tuhma poika".
Komppaan nro 11! Itse olen jopa hakenut lennonjohtajakoulutukseen, homma olisi pirun mielenkiintoista mutta mulla ei ole avaruudellista hahmottamiskykyä eikä matikkapääkään ihan terävin ole, joten siihen tyssäsi.
Oma mieskö, vai olitko se toinen nainen?
Mä luulen, että heissä vetoaa PALKKA.