Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä laihtumis vauhdista?

Vierailija
15.06.2010 |

Eli ekana viikkona en uskaltanut käydä puntarissa vaan menin sitten ekan viikon jälkeen, eli en tiedä paljonko paino oli pudonnut ekalla viikolla.

Kuitenkin toka viikko: -100g kolmas viikko: -500g neljäs viikko: -600g

Niin ja yritän hyvä karpata ja olo on parantunut himojen osalta, MUTTA tuntuu niin hitaalta tuo painon putoaminen vaikka paperilla näyttää ihan hyvältä vauhdilta.

Jos paino putoaa näin hitaalla vauhdilla niin putoaahan se sitten jatkossakin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin niitä vielä mielelläni vastaan

Pitääkö mun koko ajan vähentää syömistä, että paino laskee vai miten tämä homma jatkuu?

ap

Vierailija
2/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www piste kalorilaskuri piste fi tai

kiloklubiin. Siellä neuvotaan ja lasketaan sun puolesta kalorimäärät yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjottaa mihkään muualle kuin tänne av:lle :)

Tää on mun ainoa tukiverkko tällä hetkellä...

terkuin erittäin väsynyt, itseään pelkäävä ap

Vierailija
4/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduttelin viimeisiä 10 kiloa tyyliin kilo kuukaudessa (korkeintaan). Kyllä oli pitkäpiimäistä hommaa. Ja sitten sitä alkoi jo miettimään, onko mitään järkeä, "kiduttaa" itseään kieltäytymällä kaikenlaisista herkuista joka päivä, lenkkeilä/liikkua muuten joka päivä (vaikka sadekelilläkin tai kylmässä) ja muutenkin elää "kunnollisesti" 30 pitkää päivää ja mitä tulokseksi.. yksi tiputettu kilo.

Mä lihoin sitten aikanaan takaisinkin, loppui se motivaatio kun olin päässyt ihannepainoon ja pysynyt siinä vajaan vuoden ajan. Kun sitten ei enää tullut edes mitään "palkintoa" tervellisten elämäntapojen ja liikuntaohjelman noudattamisesta, paino ei enää pudonnutkaan ja sitä jotenkin turtui siihen hoikkaankin olemukseensa, niin ettei se hoikkuus enää tuntunut olevan kaiken tuon kidutuksen väärti.

No, toivottavasti sinä onnistut pysyvästi, tsemppiä kuitenkin :)

Vierailija
5/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neljännellä viikolla 600g? Puolen kilon viikkotahti on hyvä, silloin et laihdu lihaksesta. Yleensä ekana lähtee nesteet, niitä nuo sunkin isoimmat painot voi olla, mutta jos laihdut enempi viikossa, ne tulee sitten äkkiä takaisinkin. Maltti on valttia.

Vierailija
6/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässäni nyt pyöritellyt elämäntapamuutosta ja se näyttää toimivan, mutta se on niiiiin hidasta. Painoa kun pitäisi pudota yli 20kg nii tässähän menee vuosia :)

joo tiedän tiedän! että niin se kuuluukin mennä, mutta olis kiva saada tähän alkuun joku alku tsemppi!

ap

Vierailija
7/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos laihdut puoli kiloa viikossa, niin se on pari kiloa kuukaudessa. Juuri hyvä tahti. Yleensä tosin kuurin alussa lähtee useampi kilo kerralla nesteiden lähtemisen takia, mutta riippuu varmaan ruokavaliosta ja turvotuksen määrästä. Jos olet hyväkarppaaja niin en tiedä päteekö tämä neuvo sinuun, mutta yleensä puolen kilon viikkolaihtuminen vaatii yhteensä 3500 kalorin vajetta kulutukseen nähden eli 500 kalorin päivävajetta. Se on melko paljon, ja sitä isompi vaje vaatisi joko nälkäkituuttamista tai erittäin runsasta liikuntaa. Siksi nopeampaan laihtumiseen ei välttämättä edes kannata pyrkiä.

Vierailija
8/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa kun pitäisi pudota yli 20kg nii tässähän menee vuosia :) ap

Vuodessa on 52 viikkoa, tuolla tahdilla se on 26 kiloa vuodessa! Ensi kesänä olet tavoitteessa ja jo tänä kesänä elokuussa olet ainakin yhden kokonumeron pienempi rannalla kelliessäsi.

Vierailija
9/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa aluksi lähti kilo viikossa ja nyt noin puol kiloa vkossa. Olen laihtunut 19kg. En karppaa vaan lasken kaloreita ja pidän ruokapäiväkirjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi