Kuntosalijäsenyys: kyllä vai ei? Nyt olisi hyvä tarjous
Pitäisi liittyä vuodeksi, mutta rahallisesti se ei olisi ongelma (64 e/kk).
KAnnattaako? TIedän, että talvella en saa itseäni liikkumaan, mitä nyt lasten kanssa hiihtämään ja luistelemaan...
Sali olisi mukavan lähellä työpaikkaakin...
Kokemuksia?
Kommentit (9)
Riippuu ihan susta, oletko varma, että sitoutuminen kannattaa? Olen kuullut tylsiä tarinoita kun into lopahtaa ja maksut jatkuu :/ Olisko sellasta salia johon ei tarvi sitoutua?
Tykkään siksi kun voi mennä koska tahansa, myöhään illallakin tai aikasin aamulla ennen ku mies lähtee töihin jos siltä tuntuu. En ikinä pääsisi jos pitäisi tähdätä aina johonki tiettyyn tuntiin. Eli mulle ihan ykkös vaihtoehto!
mä maksan 42e/kk.Mulla innostus kesti vuoden, mutta nyt käyn harvakseltaan. En vaan saa itseäni illalla lähtemään, aamulla en ennätä.
Illat mielummin olen lasten kanssa... tykkään kyllä ryhmäliikunnasta salilla missä käyn. Olis vaan enemmän tunteja vuorokaudessa.
Kuitenkin se aika jonka viettäisin salilla on lapsiltani pois.
Liityin 3 v sitten erääseen jossa maksoin jotain 60 euroa kuussa. En sitten ekan kk jälkeen käynyt juurikaan. Oli aina sairasteluita, en iltaisin jaksanut talvisin, oli väärässä paikassa töihin nähden, ryhmätunnit väärän aikaan aina, lapset liian pieniä että olisin viitsinyt tai raaskinut olla pois perheen parista...
Sitten ostin toisesta salista ihan läheltä työpaikkaani 10 krt kortteja jotka puoli vuotta aina kerralla voimassa, ja ne ovat toimineet kivasti. Pitää vaan olla kortti erikseen ohjattuun ryhmäliikuntaan , ja erikseen salille, ja erikseen aleajat, erikseen ruuhkatunnit... hankalaa sekin
Sitten päädyin ostamaan ihan läheltä kotiani sijaitsevasta kuntosalista jäsenyyden pari kuukautta sitten. Maksaa 70 euroa kuussa opiskelija-alennuksen jälkeen (!) mutta vakiosalini on tosi hyvä, laitteet uusia, ryhmätunteja tarpeeksi ja oikeaan aikaan ja ne on erittäin tasokkaita. Sekä liikuntapaikkoja on useita ympäri pk-seutua, joissa jokaisessa voi käydä samalla kortilla. Kesällä tekee mieli käydä myös ulkoilemassa, mutta varsinkin talvella uskoisin viihtyväni tuolla salilla ja ryhmätunneilla tosi hyvin. Käyn pääasiassa päivisin, ja satunnaisesti iltaisin, ehkä noin kerta viikossa ilta-aikaan kun on lempparituntini.
Suosittelen kyllä harrastukseksi, mieski on sanonut että olen ollut toinen iloisempi ihminen kun aloin käymään tuolla. Myös niska-hartiajumitukset jäivät pois, kun ryhmätunneilla tulee tehtyä (ja personal trainerin hellässä huomassa) muutakin kuin sitä missä aita on matalin.
Mutta oman jaksamiseni, terveyden ja hyvinvoinnin kannalta minun olisi saatava liikkua lähes päivittäin.
Onko 64 e/kk kallis?
Missäpäin on edullisempaa?
pitäisi löytyä noin 50 eurolla kuussa ja siis ilman mitään sitoumuksia. Itse asun Järvenpäässä ja mulla on ollut paikallisella salilla kuukausimaksu 45 €, ei sitoumuksia. Miäli salia ei löydy voisit mennä katsomaan kunnan salin tai uimahallin salin...Kävin uudella Järvenpään uimahallin salilla ja laitteet oli huouuluokkaa...toki on paljon porukkaa töiden jälkeen...hinta 3,50€ / kerta. Eihän toi tietysti iso ero 65:n ole...ottaisin myös huomioon onko siellä kavereita, millainen matka salille yms...
pitäisi löytyä noin 50 eurolla kuussa ja siis ilman mitään sitoumuksia. Itse asun Järvenpäässä ja mulla on ollut paikallisella salilla kuukausimaksu 45 €, ei sitoumuksia. Miäli salia ei löydy voisit mennä katsomaan kunnan salin tai uimahallin salin...Kävin uudella Järvenpään uimahallin salilla ja laitteet oli huouuluokkaa...toki on paljon porukkaa töiden jälkeen...hinta 3,50€ / kerta. Eihän toi tietysti iso ero 65:n ole...ottaisin myös huomioon onko siellä kavereita, millainen matka salille yms...
salilta siirryin uimahallille vuoden alussa ja on hyvä paikka, vaikka tosiaan välillä täynnä.
salilta siirryin uimahallille vuoden alussa ja on hyvä paikka, vaikka tosiaan välillä täynnä.
Meillä normaalisti 39€/kk.