Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet äidistä, joka kulkee sotkunaamaisen lapsen kanssa?

Vierailija
14.06.2010 |

eikä äitiä pahemmin haittaa se että lapsen naama/vaatteet ovat aivan soseessa, jäätelössä, yms.?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin hyvin tarkka siitä, että lapsella on aina puhtaat vaatteet ja naama puhdas, jos ulos mentiin. Mä tosin saatoin itse siinä tohinassa unohtaa sen peiliin katsomisen, eikä taatusti ollut yks eikä kaks kertaa kun vahingossa läksin kaupungille porkkanaa poskessa tai mustikka otsassa ja pottumuusia housunpuntissa XD

Vierailija
2/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt sitä on vähän ja kuivunutta. On se naama pyyhitty ja pesty. En ole kovin tarkka. Yritän, ettei lapsesta tulisi allergista. Olen kyllä joskus ajatellut, katsooko joku pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua sitten kiinnostaa mitä muut moisesta, eli sinusta ja sinun suttunaamoistasi ajattelevat? Nauti elämästä! :)

8

Sitä vaan kysyin, kun en viitsi hinkata lasten naamoja puhtaiksi kuin kerran päivässä, iltaisin. ap

Vierailija
4/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4 ja 5 v tytöt saavat valita itse vaatteensa, ainoastaan kontrolloin että tulee säähän sopivat asut päälle. Yhdistelmät saattaa olla varsin kirjavia, sekavia ja hauskoja. Verskahousujen päällä saattaa olla vaaleanpunainen prinsessamekko ja paitana jalkapallopaita. Sukat on yleensä eri paria. So what? kunhan on vaatteet päällä. Kyllä, naamat ja kädet ovat yleensä likaiset, rapatessa roiskuu.

Voi kuinka ihanat naurut sain tästä. Näen silmissäni nämä "muodin ammattilaiset". Tuli mieleeni, kun muskariin tuli kerran pieni tyttö. Hänellä oli pyjamahousut, joiden päällä polvisukat, prinsessa tyllihame,verkkatakki, joiden päällä oli uimapuvun yläosa. Äiti oli ihan punainen ja valitteli myöhästymistä...tyttö ei kuulemma ollut halunnut pukea. Minulta meinasi mennä väkisin pokka, joka kerta, kun tätä muotigurua katsoin. Lapset ovat lapsia, oma tahto, soseet naamalla ja vaatteet joskus nurin. Onni oikein:))

Vierailija
5/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei rakasta lastaan yhtään.

Ilmeisesti tunteeton ja alkoholisoitunut yh, kyseessä vahinkolapsi.

Olisi halunnut vauvan mustan miehen kanssa, mutta levitti haaransa vahingossa suomijuntille ja yrittää nyt sotkulla peittää lapsen naaman kalpeutta.

Kalpeutta pahentaa huono ruokavalio, passiivinen tupakointi, pelkotilat ja pakkotyö.

Mitä muuten itse ajattelet?

Vierailija
6/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LApset pitää elämän inhimillisenä.

Vierailija
7/23 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, että hyi kun ei olla voitu edes naamaa pyyhkiä ja vaatteita vaihtaa. Nyt kun on oma lapsi, niin en ajattele enää mitään. Tiedän, että naama ja vaatteet on koko ajan sotkussa, vaikka miten pyyhkisi ja vaihtaisi vaatteita.

Vierailija
8/23 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyypillinen tarhastatuloaika, niin en mitään. Jos sotkua on vähän, en mitäään, varmaan on sotku tullut äsken eikä ole paperia mukana tms. Jos sotkua on PALJON, niin sitten ihmettelen miten se on mahdollista (meillä lapsella oli aina mukana ruokalappu tai sitten lautasliinalla suojattiin vaatteet, ja aina suu pyyhittiin ja naama putsattiin).

Vierailija
9/23 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kasvattaa lapsestaan samanlaisen.

Vierailija
10/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan kuljeta koko ajan varavaatetta mukanani.

Vierailija
11/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousseet ruokapöydästä ja on tullut lentävä lähtö?

Vierailija
12/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo kuuluu asioihin, että pikku juttu. Lapsi on saanut jotain hyvää tai ainakin ruokaa syödäkseen. Sehän on vain positiivista. Lapset voikin olla välillä vähän sotkuisia :)

Vierailija
13/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"likainen lapsi on onnellinen lapsi"

Ei ole mahdollisuutta eikä halua vaihtaa vaatteita 5 kertaa päivässä ja pitäähän naperon antaa harjoitella itsenäistä syömistä.

Vierailija
14/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat juuri syöneet jäätelöä/äidillä on muuta mielessä/äidillä on touhukkaat ja ehtiväiset lapset?

Vierailija
15/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lapselleni aina aamulla ja joskus myös kesken päivän puhtaat vaatteet ja naamaa ja käsiä pestään ainakin 5 kertaa päivässä, mutta ei se silti puhdas ole kuin noin 5 minuuttia kerrallaan :)

Vierailija
16/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä avauksia, missä ap kysyy milloin mitäkin, mutta ei itse pidää omaa kysymystään vastaamisen arvoisena! Mitä ITSE ajattelet, ap, ja miksi kysyt?

Mitä suttunamaiseen lapseen tulee, niin olen samaa mieltä kuin aiemmat vastaajat.

Vierailija
17/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sellaisesta äidistä, jolla on aikaa huolehtia/huomata toistenkin lasten sotkut niin ajattelen, ettei hänellä ole itsellään elämää eikä ainakaan enempää kuin 1 lapsi!

Vierailija
18/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään keksi miten itse ilmaisisin ventovieraille vastaantulijoille että minua haittaa se että lapseni naama tai paita on soseessa. Pitäisikö irvistellä vai selitellä niille vieraille ihmisille, vai mitä?

Vierailija
19/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli puhtaita nassuja tai likaisia, likaset nassut on suloisia :DD

Vierailija
20/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhtaiksi kuin kerran päivässä, iltaisin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi