Ei jösses, miesystävä lähti potkimaan palloa
ja jätti mut kotiin yksin. Ennen sillä oli hyvä syy kun ei kyytiautoon mahtunut kuin kuski ja kaksi muuta, mutta nyt on miehellä oma auto jonka olisi aivan hyvin voinut ottaa alleen että minäkin olisin päässyt katsomaan kun miehet potkii palloa (ihan oikeesti olisin halunnut mukaan, oon kysellyt sitä jo kuukausikaupalla)
Tuli vaan mieleen että josko miesystävä häpeää minua niin paljon ettei kavereilleen kehtaa myöntää että on minun kanssani..?
Ja siellä on kuulema useinkin miesten tyttöystäviä paikalla katsomassa pallon potkimista niin en ymmärrä miksi minua ei voi ottaa mukaan... mutta eipä ole enää huolta että mukaan haluaisin, kun on pointti tullut selväksi että minua ei siellä kaivata.
Eipä mulla muuta moido.
Kommentit (15)
jos mies pelaa futista jossain puulaaki sarjassa, niin se on hänen harrastus ja omaa aikaa ja äijien juttu. Miksi ihmeessä sinne pitäisi mennä aina mukaan? Otatko sä aina miehen katselemaan sun aerobic tuntia? Etkö koskaan käy tyttöjen kanssa missään? Kyllä mies tarvii omaa aikaa kavereiden kanssa.
jos mies pelaa futista jossain puulaaki sarjassa, niin se on hänen harrastus ja omaa aikaa ja äijien juttu. Miksi ihmeessä sinne pitäisi mennä aina mukaan? Otatko sä aina miehen katselemaan sun aerobic tuntia? Etkö koskaan käy tyttöjen kanssa missään? Kyllä mies tarvii omaa aikaa kavereiden kanssa.
Mutta jutun avain on avauksessa. Ap, koita saada vähän itsevarmuutta! Tulkitset, että mies jätti sinut kotiin koska häpeää sinua. Miksi ihmeessä ajattelet noin? Vähän vahvempana ymmärrät, ettei sillä, että mies lähtee pelaamaan kavereiden kanssa, ole mitään tekemistä sinun kanssasi. Se ei ole kommentti sinusta tai suhteestanne vaan harrastus.
että mies haluaa pitää osan asioistaan ihan ominaan ja me ei todellakaan vietetä aikaa 24/7 , mutta se lupas et mä pääsen mukaan heti kun sillä on oma auto.
ap
Tuskin täältä tuohon saa vastausta :D
miesporukassa nyt? Tai että yleensäkin tuo palloilu on hänen oma juttu, sitä paljon puhuttua omaa aikaa.
Kyllä mäkin haluan joskus tehdä juttuja ihan vaan itsekseni. Ja meillä on kyllä omat harrastukset molemmilla ja usein on puhuttu siitä että hyvä niin. Ei olla sitä tyyppiä että haluttais olla koko ajan kuin paita ja peppu.
Oletteko paljon muuten yhdessä?
ja sen takia ei voi esitellä sua ystävilleen ja kavereilleen. Toivottavasti mielikuvani on väärä.
Seuraavan kerran vaait tilaisuutta ja punttaat itsesi etupenkille sen kummemmin kyselemättä:)
Ilmoitusluontoisesti kerrot että lähdet tapaamaan Maikkia ja Lissua kentän laidalle.
mun miesystävä vie mut joka paikkaan, myös kavereidensa luo :) aina pyytää mua mukaan.
Mene bussilla sinne
Kuulostais tosiaan, että kentän laidalla on jonku toisen paikka.
miehen jalkapallopeliin, en kyllä ihmettele, miksei se ottanut sinua mukaan.
Tai voihan tuo tietty olla vain huumoria ja oikeasti tiedät, miten paitsiosääntö menee, tai sitten mies menee oikeasti vaan potkimaan palloa.
Mutta tuo oli ensimmäinen ajatus, mikä mulla tuli mieleen - että susta ei pahemmin jalkapallokiinnostus välity.
Mun mies puhuu aina potkupallosta, vaikka viittaisi MM-tason peleihin.
Jos viittaat "pallon potkimisella"miehen jalkapallopeliin, en kyllä ihmettele, miksei se ottanut sinua mukaan.
Tai voihan tuo tietty olla vain huumoria ja oikeasti tiedät, miten paitsiosääntö menee, tai sitten mies menee oikeasti vaan potkimaan palloa.
Mutta tuo oli ensimmäinen ajatus, mikä mulla tuli mieleen - että susta ei pahemmin jalkapallokiinnostus välity.
Mikä ihmeen tosikko olet :D Mun mies puhuu aina potkupallosta, vaikka viittaisi MM-tason peleihin.
Tapailin muinoin sellaista itsekin. Ja inhottavaahan se oli, en olisi ottanut sitä kentän reunalle mistään hyvästä. Joten mietinpä vaan, onko kyse siitä, ettei ap:ta loppupeleissä itse laji hirveästi kiinnosta.
Nyt kun mm-kisat alkoi niin vähintään yksi peli päivässä ollaan yhdessä katsottu ja olen melkeinpä enemmän innoissani peleistä kuin mies itse, en voinnut esim. Englanti-Usa ottelun aikana poistua edes pyykkitelineelle viikkaamaan vaatteita. Joten siitä ei voi olla kyse.
Mutta en siis enää halua katsomaan amatööritasoista jalkapallon potkimista alakoulun pihan kentällä, jatkan siis tätä sohvaperunoimista ;)
Jotenkin en osta tuota että siellä joku muu olisi kentän laidalla miesystävääni kannustamassa... Kun mies ei muuten sitten pörräää oikein muualla ... mutta enhän minä sitä varmaksi voi tietää kerta en mukaan pääse.
ap