Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisien vaimoja paikalla?

Vierailija
14.06.2010 |

Minkälaista elämä poliisin kanssa on? Onko rankkaa? Pelottaako puolison työ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kentällä töissä, valmistunut muutama vuosi sitten. Kentän vuorotyö hieman välillä häiritsee. Joskus pelottaa miehen puolesta, kun töissä joutuu arvaamattomien pösilöiden kanssa olemaan tekemisissä. Mutta onneksi on hyvin aseistettu.. :)

Vierailija
2/8 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin ja lasten hoito jääny hyvin pitkälti minulle työn epäsäännöllisyyden takia. Mieheni siis järjestyspoliisissa tekee epäsäännöllistä kolmea vuoroa. En ole kokenut rankaksi, mutta onneksi meille on suotu 2 todella helppoa lasta. Miehen työ ei pelota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se elämä niin ihmellistä ole, teemme kummatkin vuorotyötä eli yhteistä aikaa on välillä turhan vähän. Esikoisemme on vielä maha asukkina, joten lapsiperheen arkea en osaa kuvailla. Ja kyllähän se välillä pelottaa ja jännittää kun toinen hulluja keräilee tuolta kaduilta jne. Mutta toisaalta onnettomuuksia voi sattua ihan siviilillekkin tuolla kadulla, että ei siitä kannata ottaa ylimäärästä stressiä.

Vierailija
4/8 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on nyt se, että mä olen kiinnostunut yhdestä poliisista ja se kiinnostunut musta. Mietityttää vaan se, että mä teen ite 3-vuorotyötä sairaalassa ja nähtäiskö me sitten ikinä. Tosin sekin sanoi, että pelkäis varmaan mun terveyden puolesta, kun tietää mitä sakkia meillä käy. Olen siis töissä sairaalan ensiapupolilla.

Vierailija
5/8 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on nyt se, että mä olen kiinnostunut yhdestä poliisista ja se kiinnostunut musta. Mietityttää vaan se, että mä teen ite 3-vuorotyötä sairaalassa ja nähtäiskö me sitten ikinä. Tosin sekin sanoi, että pelkäis varmaan mun terveyden puolesta, kun tietää mitä sakkia meillä käy. Olen siis töissä sairaalan ensiapupolilla.

Vierailija
6/8 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiavussa mekin ollaan ekat kerrat tavattu. Nyt tavattiin lauantaina terassilla ja se teki tunnustuksen, että on ollu ihastunu muhun jo kauan. Kyllä mä oon huomannu, että se on flirttaillu mulle töissä ja kyllä mäkin siihen oon salaa ollu vähän ihastunu. Tänään se lähetti tekstarin ja pyysi anteeksi perjantaista käytöstään ja mä ehdotin, että josko tavattais...Jännää!!!

Vierailija
7/8 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen ea-hoitsu (taitaa olla aika yleinen paikka muuten tavata tämä ea poliiseilla ja hoitajilla.. tiedän useampia tapauksia.. :) minuakin yritti kolme nykyisen mieheni työkaveria, mut olin jo iskenyt silmäni tähän nykyiseen mieheeni, joten enpä lämmennyt.. :)

Vierailija
8/8 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja ja poliisi. Kummallakin kutsumustyö ihmisten auttajana.

Mulle aikoinaan oli tosi vaikeaa tuo työn riskien unohtaminen, mutta onneksi asia ratkesi sitten muutoin.