Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholisti opettajana...milloin saa POTKUT?

Vierailija
14.06.2010 |

Olen sangen tympääntynyt ettei Turun kaupunki anna

potkuja naiselle joka on alkoholisti.On se kumma kun HELSINGISSÄ saa potkut vaan Turussa asiaa piilotellaan,vaikuttaa monen eka ja tokaluokkalaisen asioihin.NOLOA!!!!!!!!!!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomppimasta se homo-juoppo koulusta!

Vierailija
2/16 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koko yläasteen ihan alkoholisoitunut enkun ope, ja se on suurin syy siihen, että kyseisen kielen taito on mulla edelleen huono. Lukiossa jo yliopistossa oli todella hankala opiskella englantia, kun pohjaa ei olut ollenkaan. Ei mikään hyvä juttu nykyajan työelämässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siinä, missä muillakin aloilla.

Vierailija
4/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kyseessä alakoulun ope niin POTKUT!!!!!!

Vierailija
5/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sangen tympääntynyt ettei Turun kaupunki anna

potkuja naiselle joka on alkoholisti.On se kumma kun HELSINGISSÄ saa potkut vaan Turussa asiaa piilotellaan,vaikuttaa monen eka ja tokaluokkalaisen asioihin.NOLOA!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, alkoholistia ei saa pois virasta, jos tämä ei tee jotain todella isoa virhettä tai laiminlyöntiä.

Vierailija
7/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lähihoitajakoulussa oli ensiavun opettajana alkoholisti, mutta ei häntä pois voinut laittaa kun ei ollut kännissä koulussa ( pelkästään hirveessä krapulassa _aina_ :p )

että joo....

Vierailija
8/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kyseinen ope ollut kännissä töissä?

Vierailija
9/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko sillä sitten kauheesti väliä jos työnsä hoitaa

No en nyt ainakaan mielestäni ole alkoholisti enkä ainakaan opettaja. Mutta onko sillä nyt kauheasti väliä mitä opettaja tekee vapaa-ajallaan. Etenkin jos hän hoitaa oman työnsä.

että alkoholisti työnsä hoitaa kunnolla. Taatusti on ollut pahassa krapulassa töissä, ei silloin saa tehtyä työtään kunnolla. Kokeilkaapa itse hoitaa asiat kunnolla kun itsellänne särkee päätä, oksettaa paljon, ei onnistu. Jos kyse on eka ja tokaluokkalaisten opettajasta, olisin todella huolissani, ties miten opettaa ja lasten koulunkäynti on vaarannettu heti alkuunsa. Vaikuttaa jatkoon paljon. Seuraavilla opettajilla hirveä työ edessään että lapset saavat kirittyä muut kiinni.

Oma 5- ja 6:nnen luokan opettaja oli alkoholisti, meillä ei 6:nnella luokalla ollut pahemmin kokeita. Opettaja ei siis tiennyt tasoamme ja antoi numerot aikaisempien vuosien mukaan. Kun siirryimme yläasteelle kävi ilmi että kaikki olimme jäljessä selvästi muita luokkalaisiamme. Suuri osa kyseisen opettajan opetuksessa olleista joutui tukiopetukseen esim. matikassa, englannissa jne.

Vierailija
10/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukiossa sellainen, joka kävi välillä ottamassa ryypyt kesken tunnin ja sekoili ja käyttäytyi idioottimaisesti

Vierailija
11/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opelle aika,Turussa löytyy ainaki Brahenkadulla-)

Vierailija
12/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi sai potkut kun sammui kesken tunnin.

Vierailija
13/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan yläasteella Turussa kieltenope (nainen) joka oli alkoholisti. Kun asiasta puhuttiin vanhempainillassa niin rehtori oli kuulemma sanonut että jos jollakulla on virka niin siitä on hyvin vaikea irtisanoa.

Ei ollut meilläkään pahemmin kokeita tms., ja jos edes joskus teki jonkun kirjoitustehtävän tms. jota pyydettiin, oli kymppi todistuksessa takuuvarma!

Tosta on kyllä aikaa yli 15 vuotta, ei voi olla kyseessä sama opettaja.

Vierailija
14/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan vaan on ohjattava ensin hoitoon. Iso haloo vaan asiasta ja jatkuvaa valitusta rehtorille, opetustoimeen, yhteys paikallislehteen jne..

Vierailija
15/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen vuotta sitä paapottiin työpaikalla. Jo pari-kolme vuotta ennen lopettamista saattoi esim. sammua kesken päivää ja reksi joutui pitämään tunnit. Kaatuili joskus opettajahuoneessa yms. Kyse oli lukion opettajasta. Toki ei aina ollut kännissä tai ainakaan niin paljoa, että olisi näkynyt kauheasti. Silti työyhteisö suojeli, koska henkilönä mies oli pidetty ja sellainen rauhallinen ja hiukan säälittävä.

Kieltäytyi lopulta lähtemästä hoitoon ja siinä vaiheessa vaihtoehtoja oli kaksi: potkut tai itse irtisanoutuminen. Irtisanoutui ja kuoli vuotta myöhemmin juoppoporukassa.:(

Vierailija
16/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli kevätjuhliin niin myöhässä, että luokan esitys jäi kokonaan väliin, ja sen lisäksi opettaja oli kännissä kuin käki. Tätä ennen oli jatkuvasti viinankäryisenä töissä, antoi päättömiä jälki-istuntoja, myöhästeli, unohti soittaa koululle kun oli "kipeä" jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi