Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

röökkaamisen lopettaneet!

Vierailija
14.06.2010 |

MITEN TEITTE SEN??????? nyt on oikeesti jo sellainen tilanne että haluan helkutti eroon siitä! 10 v takana ja voi herttinen, miten ällöttää! miksi en pysty lopettamaan? kysyin tuleeko mies mukaan, ei kuulemma uskalla en minäkään...

Olen lukenut sen "stumppaa tähän" ja oli ihan humpuukkia koko juttu, sehän lopetti hypnoosin avulla, en minä uskalla semmoiseen mennä.. ja kaikki nikotiini systeemit kokeiltu..

Ei tarvitse haukkua, koska ei sekään tehoa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon niistä olevan sulle apua, lääkkeistä olen kuullut myös hyvää vaikka en itse niiden avulla lopettanutkaan jos saat miehesi mukaan niin mahdollisuudet onnistua tuplaantuu

käytin purkkaa ja laastareita samaan aikaan...

ap

Vierailija
22/26 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein baarimestarin hommia, silloin kun vielä sai sisällä ravintoloissa polttaa, joten varsinkin töissä poltin todella paljon. Kun päätin lopettaa, yksinkertaisesti vain jätin polttamisen. Varuiksi ostin pöaketin jotain nicoretteä, mutta en sitäkään koskaan edes avannut. Tuosta lopettamisesta nyt reilu 3 vuotta, en ole edes maistanut sen jälkeen. Mieli tekisi välillä, mutta en uskalla, lähtisi varmaan hanskasta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään varsinaista syytä lopettaa, paitsi tietysti terveys muttei sellainen ole mielessä reilu parikymppisenä. Poltin melkein 10v.

Päätin että alan säästämään rahaa asuntoa varten ja johan auttoi. Aika oli tuolloin 90-luvun alku joten en muista kuinka paljon rahaa röökiin meni mutta aski päivässä kuitenkin. Ja tietenkin se auttoi että poikaystävä(nyk.aviomies) ei polttanut. Meni pari,kolme vuotta että käsi hapuili taskusta askia kun meni ulos vaikkei röökiä tehnytkään mieli. Ravintola-iltoina poltin mutta sekin loppui muutaman vuoden jälkeen.

Nyt kun lopettamisesta on kulunut melkein 20v voin sanoa että olen kokonaan päässyt eroon. Viimeksi olen maistanut pari vuotta sitten eikä todellakaan maistunut hyvältä.

Tarvitset sen syyn minkä vuoksi lopetat. Raha on yksi hyvä mutta jos ei siitä ole tiukkaa keksi joku muu.

Itse huomasin kuinka hyvältä vaatteet tuoksuivat sisään tullessa kun niissä oli vain raikas ulkoilman tuoksu eikä rööki.

Vierailija
24/26 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin yritin 4mg purkalla ja tyssäsi ihan alkuunsa.

Tuolla kokonaisella 2mg ei myöskään onnistunut.

8

Vierailija
25/26 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poltettuani kahdeksan vuotta, ilman vähentämisiä tai nikotiinikorvaushoitoja. Mua oli jo jonkin aikaa ällöttänyt tupakointini, ja lopulta vaan tuli mitta täyteen. Lopettaminen oli yllättävän helppoa, kenties siksi, että aika oli "kypsä". Olin yrittänyt lopettaa aiemminkin, mutta olin nopeasti sortunut uudelleen, kun tahtoa ei ollut ollut tarpeeksi.

Aika yksilöllistähän se on, mikä kenelläkin toimii. Mulla toimi ainoastaan tuo "kylmä kalkkuna", olin aiemmin koittanut vähentää tupakanpolttoa, ja vähennysyritykset saivat minut vain polttamaan kahta kauheammin.

Avainasia siinä lopettamisessa on, että oikeasti on kova halu lopettaa polttaminen. Jos tahtoa ei löydy, niin lähes varmasti epäonnistuu.

Vierailija
26/26 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seitsemän vuotta. Kaksi kertaa olen tuona aikana maistanut tupakkaa (humalassa) ja se maistui minusta aivan hirveälle.

-22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi