Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imettäjän kesävaatetus?

Vierailija
14.06.2010 |

Mites muut imettävät ovat kesäisin pukeutuneet? Itse tykkään kovasti olla auringossa ja pukeutua toppeihin ja muihin kesähepeniin.

Imettäessä tulis kuitenkin pitää rinnat suojassa vedolta ja tuulelta. Toivun juuri rintatulehduksesta, joka oli ihan kamala, joten ei ihan heti ole halua saada uutta..

Nyt surettaa jos koko kesä täytyy pukeutua "lämpimästi" eikä voi touhuta bikineissä pihalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole ilmeisesti mitään rintatulehdusalttiutta. Eli ihan normaaleissa kesähepeneissä menty jo monet imetykset, käyty järvellä uimassa jne.

Vierailija
2/4 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jossain lehdessä oli just että ei se tulehdus ole kiinni sitä että kylmettää rinnat..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, ensinnakin Boobilla on tosi hyva imetystoppeja, jos varat sallii, osta uusia, tai metsasta "kaytettyja"

Ja, en asu Suomessa, mutta mulle toi joka paikan ilmastointi tuotti ongelmia, ja vaikka taallapain lampotilat on eri luokkaa kuin Suomessa, niin mulla oli imetysliivien alla Ruskovillan ne sellaiset rintalammityslaviskat (joku sanoi, etta ihan vaikkapa auton saamiskasta leikattu ajaa saman asian).... Piti maitotankit taatusti suojassa.

Muuten kuljeta jotain isoa huivia/pashmiinaa mukana, jonka saat myos suojaksi (ei toimi enaa jos vauva on kovin aktiivinen, nykii sen pois)

Tsemppia! Ensi vuonna on uusi kesa :-)

Vierailija
4/4 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasia paksumpia imetysliivejä, ei siis niitä sellasia ohuen ohuita vaan sellasia "vaahtomuovisen" tuntusia. niiden päällä kevyt ohut paita.