Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin pojat eivät osaa hävitä :D

Vierailija
14.06.2010 |

tyttäreni kertoi, että olivat eilen menneet pussihyppelyä, hernepussin kantoa ja munan kuljetusta yms. Pojat olivat heti alkaneet huijata kun oli näyttänyt siltä että joku tyttö voittaa :D tönineet nurin jne...voi voi poikia :D:D:D

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä suhteessa ei tasa-arvo ole toteutunut.

että sallii huonon käytöksen kun ei asiaan puutu vaikka tietääkin kampittelun tapahtuneen.

Vierailija
42/47 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi vaivautua tekemään aiheesta aloitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tämä palsta ole tarkoitettu juuri kaikenlaisia aatokisa varten? Ohis

Vierailija
44/47 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoittelen fiiliksiäni. Ihan normaalia tällä palstalla :D ap

Vierailija
45/47 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen 6 vuotias poika ei kestänyt hävitä kertaakaan. Sai semmoisia roivokohtauksia ja hyökkäsi tyttöjen kimpuun, ihan silmittömänä riehui. Ihan pelotti muiden puolesta, jos hävisi. Eikä siinä mikään puhe auttanut, tavarat lenteli ympäriinsä.

Vierailija
46/47 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraa miehiä, niin aina ovat täpinöissään milloin mistäkin lätkä-/futiskisasta. jos oma joukkue sattuu häviämään,niin nousee angstit pintaan tai ollaan ihan maassa monta päivää. voittotilanteessa ollaan itsekin kuin maailman luokan pelaaja penkkiurheilijan paikalla.

ex-mies ei kestänyt häviötä edes korttipelissä vaan kortit lensi siinä vaiheessa, kun alkoi häviö häämöttää.

Vierailija
47/47 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen entinen kilpaurheilija ja kilpailuviettini oli kova.

Häviäminen on taito, johon opitaan. Kyse on pettymysten nielemisestä, johon vanhempien kuuluu lapsi opettaa. Se, että ap:n naapurin poika ei vielä taitoa ole oppinut ei ole maailmanloppu, toivonmukaan vanhemmat sen taidon opettavat. Sen sijaan olen samaa mieltä siitä, että ap:n ainakin olisi pitänyt puuttua satuttamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi