Naapurin pojat eivät osaa hävitä :D
tyttäreni kertoi, että olivat eilen menneet pussihyppelyä, hernepussin kantoa ja munan kuljetusta yms. Pojat olivat heti alkaneet huijata kun oli näyttänyt siltä että joku tyttö voittaa :D tönineet nurin jne...voi voi poikia :D:D:D
Kommentit (47)
tyrkyttävät pimppaansa näille naapurin pojille narutopeissaan tissi esillä. Nyppivät pillunkarvoja siksi, että näillä pojilla olisi helpompi nuolla heidän pilluaan. Antavat persereikää, ettei naapurin poika jättäisi heitä.
hävittyään. Kerrotaan vanhemmille, että pojat hävisivät ja siksi kiusasivat vaikka oikeasti pojat voittivat ja olivat syystäkin siitä ylpeitä.
palsta pullollaan samankaltaisia avauksia. Tämäkin keskustelu on vain elämää ja monille asioille saa naureskella kun ei tehdä sitä päin naamaa. Tosin noille pojille vois asiasta kyllä mainitakin jo :D:D:D
vielä säälittävämmäksi sinut tekee tämä, että kommentoit omia viestejäsi "muka toisena". Voi raukkaa...
palsta pullollaan samankaltaisia avauksia. Tämäkin keskustelu on vain elämää ja monille asioille saa naureskella kun ei tehdä sitä päin naamaa. Tosin noille pojille vois asiasta kyllä mainitakin jo :D:D:D
Ilmeisesti paikalla muutaman huonosti käyttäytyvän poikalapsen äiti opettakaa ne kersanne häviämään reilusti!
Minulla on tyttö ja poika, kilpailuja on mutta siskokin voittaa toisinaan, vaikka nuorempi on. Ei ole kova paikka. IHmettelen oikeasti ap:n kaltaisia "aikuisia".
Pojat ovat juuri tuollaisia joskus valitettavasti...omanikin!
Miten suhtaudut? Suurella ymmärryksellä kai?
joku mamma kai lähtis vihaisena huutamaan jos naapurin tyttö olis tehnyt saman mutta osat kun on toisin päin niin pitää ymmärtää sillä "pojat on poikia". eihän nyt kukaan voi arvostella omaa NicoJamppaPetteriä!
huvittuneella ymmärryksellä :D terkut vaan kaikille poikalasten äideille!
tehdä käänne ja muuttaa arvojasi parempaan suuntaant. Jo asennen " monille asioille saa naureskella kun ei tehdä sitä päin naamaa" kertoo aika paljon itsestäsi ja moraalistasi. Seläntakana puhuminen ei ole kauhean arvostettu piirre. Sanoisit edes suoraan.
valittaan muutaman vuoden päästä, että naapurin poika pani paljaalla ja nyt oon raskaana ja se sanoo, ettei se oo sille kun oon antanut muillekin.
Mamma täällä sitten naureskelee, että ei ne naapurin pojat osaa hävitä.
joka ei välttämättä ole totta ollenkaan.
Munankuljetuksen voittaa aina poika, biologian nyt vaan on sellainen.
Mitä siitä sit pitäis ajatella? Totuushan on se ettei tuo ole hyvää käytöstä ollenkaan!
olenpa itse nähnyt miten voittaa juoksukisassa joten eipä ole epäilystä siitä etteikö olis ollu voittamassa :D ap....kamala paikka pojille!
mutta olivat sen verran sinut itsesnsä kanssa etteivät alkaneet tyttöjä töniä.
Miten suhtaudut? Suurella ymmärryksellä kai?
Ap:llehan se itse kampittelu ei tuntunut olevan ongelma ollenkaan, vaikka siinä olisi voinut sattua pahastikin. Asiaan ei ilmeisesti hän puuttunut ollenkaan, edes jälkikäteen jos ei paikalla itse ollut. Ap:han ainoastaan naureskeli sille, että kyseinen lapsi ei ole vielä oppinut häviämisen jaloa taitoa. Kyse ei tekstien perusteella ollut siitä että, että ap olisi tuohtunut kampittelusta ja siitä että siinä voi sattua.
ajattelin unohtaa sillä mua käy ne pojat sääliksi. Jos kampittelu jatkuu niin toki puutun siitä voitte olla varmoja :D Tosin neuvoin ettei kannata kisailla sellaisten kanssa jotka eivät voita reilusti vaan huijaamalla...ap
siinä suhteessa ei tasa-arvo ole toteutunut.
itsekin pidän poikamaisia piirteitä useinkin hassuina. Esim tuo huono häviämisen taito, nokittelu, kukkoilu, uhittelu jne...
tehdä julkiselle keskustelupalstalle tämänkaltaisen aloituksen? Keskeneräisten lasten puutteista voisi tehdä loputtoman listan, eiköhän ap:nkin lapselta vikoja löydy. En vain näe tarvettä sille, että aikuinen ihminen oikeasti tulisi tälläisistä asioista tänne kirjoittamaan ja saisi naapurin lapsen viasta hyvän mielen.