Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuina usein käytte ulkona/baarissa ja kuka hoitaa lastanne/lapsianne?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaa :D

Ei vaan tule lähdettyä. Ja sitten aamulla on hirveä ikävä ja kiire hakemaan poikaa hoidosta :D Meillä kanssa isovanhemmat hoitaa (ts.mummot tappelevat keskenään) kun on tarvis.

Onko muuten muilla tullut sellaista, että on " allerginen" alkoholille? Tonyn syntymän jälkeen en ole pystynyt juomaan mitään. En siis yhtään mitään. Kaikki, mikä edes muistuttaa alkoholia maultaan (kuohuviini, mustaviinimarjaMEHU, alkoholiton siideri, siis ihan mikä tahansa) tulee nätisti sanottuna hissillä ylös??

Eipä sillä, ei tule ainakaan alkoholistia tästä äidistä ;)

Vierailija
22/22 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mä oon vasta raskaana, laskettu aika tammikuussa.

Mutta heti kun raskaustesti näytti punaista ja itseasiassa vähän ennen sitä ei alkoholi yhtäkkiä oo enää maistunut yhtään. On sellanen tunne, että raskauden jälkeen ei varmasti tuu juotua alkoholia, vaikka baariin saatankin jokus mennä tanssimaan.

Jotenkin tulee hirvee olo pelkästään siitä kun näkee muita ihmisiä kännissä tai jos joku haisee viinalle. Hyhhyh.

Kysyttiin tosta viihteelle menemisestä. Vaikea sanoa etukätene, mutta luultavasti tullaan jossain vaiheessa antamaan lasta hoitoon esimerkiks mun äidille, että pääsen miehen kanssa shoppailemaan, tanssimaan, leffaan, ravintolaan tms. :) Mutta tuskin kovin usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme