Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos myytte jotain Huutiskessa, niin voisittekö ystävällisesti VASTATA KYSYMYKSIIN!!?

Vierailija
13.06.2010 |

Eräskin kohde sulkeutuu ihan just, eikä myyjä ole vaivautunut vastaamaan. Olisin ollut tavarasta erittäin kiinnostunut, mutta nyt jätän kyllä huutamatta. Oma vikasi, jos et saa tuotetta kaupaksi!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-postiin. S-postini katson (joka perustettu vain huutista varten) vasta, kun kaikki kohteet sulkeutuneet. Ne sulkeutuvat saman päivän aikana. Ja sitten alan käymää viestejä läpi. Mulla ei tuossa kohteiden ollessa 2 viikkoa auki, yleensä ole mitään asiaa tuohon s-postiini. Aika vierähtää yhtäkkiä muissa hommissa.

En myöskään käy kurkkimassa joka kohdetta läpi, koska näitä on niin monta.

Jos olisi joku systeemi, että nuo näkisi omalta sivulta tai listoista nopeasti. Siellä sentään käyn silloin tällöin katsomassa paljon tullut huutoja.

Vierailija
2/8 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-postiin. S-postini katson (joka perustettu vain huutista varten) vasta, kun kaikki kohteet sulkeutuneet. Ne sulkeutuvat saman päivän aikana. Ja sitten alan käymää viestejä läpi. Mulla ei tuossa kohteiden ollessa 2 viikkoa auki, yleensä ole mitään asiaa tuohon s-postiini. Aika vierähtää yhtäkkiä muissa hommissa.

En myöskään käy kurkkimassa joka kohdetta läpi, koska näitä on niin monta.

Oma vikasihan se on, että tuotteisiin jää huutoja tulematta siksi, että et ole osannut kaikkea tarpeellista kertoa ilmossa valmiiksi. Silti tuntuu hullulta, että joku on noin laiska ettei viitsi sp:tä avata paria kertaa kahden viikon kuluessa! No, et sitten ilmeisesti halua parempaa hintaa tuotteistasi.

Jos olisi joku systeemi, että nuo näkisi omalta sivulta tai listoista nopeasti. Siellä sentään käyn silloin tällöin katsomassa paljon tullut huutoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaamattomuuttasi sillä, että viestit menee johonkin erityiseen sähköpostiin niin, etkö ole huomannut, että siellä Huutiksen "omalla sivulla" sulla lukee myös, että

"sinulle on esitetty kysymys kohteesta XXX" ja sitten on linkki ko. kohteeseen, että voi vastata näppärästi.

Kuulostaa erittäin huonolta selitykseltä. Jotkut vaan on sellasia kverulantteja, että kaikki selitykset käytetään. Näemmä. Itsekään en huuda kohteita, joihin myyjä ei suostu vastaamaan, jos kysyttävää on.

Vierailija
4/8 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä sivuilla päivittäin käy. Jos laitan myyntiajaksi 5 vrk niin ehkä käyn vasta silloin viidentenä päivänä siellä uudestaan. Kysymyksiin en siis vastaile päivittäin, ja aika usein ne ovat tyyliin "saako maksuaikaa" - siis alle 10e:n tuotteille? Tuskin!

Vierailija
5/8 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan pistää negatiiviset palautteet tällaisille myyjille.

Vierailija
6/8 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, yhden kerran olen jättänyt vastaamatta, kun mulla oli myynnissä yli 30 vaatteen paketti, jossa kaikki vaatteet erikseen kuvattu, niin joku päätti kysyä, onko minulla talvivaatteita tässä mukana??? Niin, siis ei viitsinyt katsoa kuvia, vai??? Jep, en vaivautunut vastaamaan.

Vierailija
7/8 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muutamaa tavaraa ja niihinkään ei ole tullut kysymyksiä. Lienee yli puolisen vuotta aikaa, kun viimeksi olen saanut kysymyksen. Hyvä, jos ideani on jo toteutettu, tätä varmaan moni muukin on huutiksen yp:ltä toivonut.

, etkö ole huomannut, että siellä Huutiksen "omalla sivulla" sulla lukee myös, että

"sinulle on esitetty kysymys kohteesta XXX" ja sitten on linkki ko. kohteeseen, että voi vastata näppärästi.

Eiköhän tämä auta sitten minun pulmaani vastaamattomuudesta.

terv. 2

Vierailija
8/8 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä se sama, joka kysyy jo neljättä kertaa, etteikö farkut nyt millään tulis 3 e postikuluilla ja joka ei millään usko, että ne menee maksikirjeenä?