Leikkiikö miehet poikiensa kaa vapaaehtoisesti?!
Meillä pojat 5v ja 7v ja tuntuu, että aina pitää olla käskemässä miestä leikkimään ulos poikien kanssa. Nytkin mies oli roskien viemisen jälkeen tulossa sisälle vaikka pojat selvästi halusivat pelata jalkapalloa isin kaa. Ärsyttää ettei mies ite tajua että pojille on tärkeää olla isin kanssa. Mä olen poikien kaa ollu 24/7 heidän ollessa vauvoja ja taaperoita, mutta nyt on isukin vuoro! Argh!
Kommentit (7)
mutta kyllä isä tyttöjensä (3v ja 6v) leikkii säännöllisesti, pelaa myös sitä jalkapallo. Leikkipuistossakin käy heidän kanssaan useammin kuin minä.
Just pelailee futista, sählyä yms. Vie uimaan ja luistelemaan. TOsin useamminkin voisi tehdä jotain!
Just pelailee futista, sählyä yms. Vie uimaan ja luistelemaan. TOsin useamminkin voisi tehdä jotain!
Ei teille naisille mikään riitä! :D
Okei okei, kärjistin. Isät leikkivät lasten kanssa mieluiten silloin, kun leikki on sekä isästä että lapsesta mukavaa. Olisipa minunkin isäni leikkinyt kanssani, mutta uskovaistenseuroissa se vain juoksi, jos ei töissä ollut.
Kyllä meillä isä leikkii lastensa kanssa joka päivä. Usein juuri ulkona mutta myös pelaa vaikkapa lautapelejä, muistipelejä tai Wiitä sisällä.
Barbileikit häntä ei kamalasti kiinnosta, mutta antautuu siihenkin kun tytär pyytää :)
kun isä leikkii aina vain pojan kanssa...Tottahan mies kuuntelee, kehuu ja hellii tyttäriäkin, mutta vain pojan kanssa jaksaa leikkiä.
Olisi aika ahdistavaa, jos tällaiseen pitäisi toista patistella.
poika 2v. ja usein mies leikkii hänen kanssaan ja vie leikkipuistoon jne.