Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suostuisitteko ?

Vierailija
13.06.2010 |

Näin eräillä sivuilla prostituoidun tarjoavan palveluja pariskunnille. Hyvännäköinen muodokas 30 kymppinen tod. näk. itäblokin tyttö.

Vaimoni on toivonut saavansa joskus naisen meidän kimppaamme mukaan, mutta se on todella vaikeaa järjestää.. emme ole sosiaalisesti kauhean aktiivisia ja muutenkin työ ja lapset vie kaiken ajan.

Eli kysymys kuuluu - ammunko itseäni jalkaan, jos menen edes ehdottelemaan mitään tuollaista ? Olisiko teille kaikille amattilaisvaihtoehto täysin poissuljettu ? Pelkäisittekö liikaa esim. tauteja ? Olisiko teidän mahdotonta kokeilla naista tällätavalla "tunteettomasti" ?

Epäilisittekö heti miestänne huorissakävijäksi ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin minäkin naisen mukaan kimppaan, mutta en ikimaailmassa ammattilaista joka tekee sen vain rahasta. Mun mielestä tärkeinpiä juttuja seksissä on se, että jokainen on mukana nimenomaan halun ja intohimon takia. Eikä rahan!

Vierailija
2/3 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mieheni iloksi, jos vaikka se olisi joku syntymäpäivälahja hänelle tms. aika vaikea sanoa nauttisinko itse tilanteesta. Kortsu päälle, en tiedä antaisinko nuolla saatika nuolisinko itse.

Rahalla saisi kyllä kaikkea muutakin kivaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua ei voisi vähempää kiinnostaa kimppakiva. Meillä on tarpeeksi mukavaa miehen kanssa kaksi, ja jos ehdottaisi kimppakivaa, antaisin kenkää, mutta ei ehdota sillä tästä on keskusteltu, eikä kumpaakaan kiinnosta. Ja objektiivinen näkökantani on, että en iki kuuna päivänä panis maksullista,8 joka tekee sen vain rahasta.