Jos on tullut uskoon, eikä tunne mitään piirejä, niin voisiko netistä löytää jotakin?
Että pääsisi sisään sellaisten ihmisten piireihin, joiden kanssa samanlaisia ajatuksia?
En siis kuulu mihinkään seurakuntaan, mutta tahtoisin kovasti löytää esim. helluntai- tai vapaakirkkoon kuuluvia ihmisiä ihan uutena?
Ymmärtääkö kukaan?
Kommentit (16)
Milä tavalla tulit uskoon?Itse uskon Jumalaan mutta teen paljon sellaista auttamistyötä jota ehkä uskovaiset pitää "pahana" työnä...ennustan,puhun enkeleiden/pois menneiden kanssa ja tämä taito on siuanttu Jumalan puolesta,olen pyytänyt että jos tämä on syntiä niin veisi sen pois..ei ole vienyt ! Mitä muut uskovaiset on tästä?Kun olen ollut yhteydessä toiseen puoleen niin jopa ne jotka eläissään ovat tuominneet tälläisen niin nyt ovat ymmärtäväisiä ja elävät sovussa kaikkien kanssa ilman tuomitsemista.En tunne pahaa ympärilläni vaan pelkkää rakkautta ja valoa joten en usko että tämä on saatanan työtä,en edes usko moisen olennon olemassaoloon,pahuuteen kyllä ihmisten puolesta!
ei ole muuta mahdollisuutta kuin että ne ovat valhehenkiä. Henkiä, jotka tekeytyvät kuolleiksi läheisiksesi mutta tosiasiassa niiden takana on itse persoonallinen paha. Ennustaminen kielletään Raamatussa. Minä suosittelen, että etsi pelkästään Jeesusta, ei enkeleitä, vaan Jeesusta ja sanoudu irti kaikesta tuosta mitä kerroit. Se on vaarallista, ihan oikeasti. Lue Raamattua ja hakeudu kristillisen seurakunnan yhteyteen.
Että pääsisi sisään sellaisten ihmisten piireihin, joiden kanssa samanlaisia ajatuksia? En siis kuulu mihinkään seurakuntaan, mutta tahtoisin kovasti löytää esim. helluntai- tai vapaakirkkoon kuuluvia ihmisiä ihan uutena? Ymmärtääkö kukaan?
netissä on monenlaisia keskusteluja ja ajatuksia voi täällä vaihtaa, mutta on myös paljon eksytystä ja juuri uskoontullut ei voi turvallisin mielin tietää mikä on hyväksi ja mikä ei. Siksi on hyvä, että saisit kasvaa uskossa seurakunnassa toisten uskovien kanssa. Myös muut saavat vahvistusta sinun uskostasi. Uskovat on tarkoitettu yhteen, seurakunnaksi. Mene rohkeasti vaikka sinne helluntaikirkkoon tai vapaakirkkoon, tai evlut kirkkoon tai metodistikirkkoon tai ihan mihin vain kristilliseen seurakuntaan.
Sanoinkin itseni irti kaikesta tuosta ja pyysin oikeasti Jumalaa minun elämääni,pyysin että veisi "lahjani" pois ja täyttäisi minut pyhällä hengellä..sitä ei tapahtunut vaikka oikeasti yli puoli vuotta sitä pyysin lähes joka ilta.Rukoilin ja kiitin kaikesta ihanasta mitä elämääni antanut (lapset,terveys yms)..vaivanpalkkana mieheni meinasi tappaa itsensä kun silloin alkoi kaikki menee perseelleen.Kk sitten aloitin uudestaan auttamaan ihmisiä,iloitsen siitä että voin ihmisiä auttaa tuskassaan ja asioissa mitä koevat elämässään,tuntuu oudolta että meidän rakas Jumala kääntää minut pois oveltansa kun taas minä päästäisin lapseni kotio välittämättä millä autolla luokseni sitten tuleekaan. (äskeinen vertaus jostain palstalta tullut :) )
Sanoinkin itseni irti kaikesta tuosta ja pyysin oikeasti Jumalaa minun elämääni,pyysin että veisi "lahjani" pois ja täyttäisi minut pyhällä hengellä..sitä ei tapahtunut vaikka oikeasti yli puoli vuotta sitä pyysin lähes joka ilta.Rukoilin ja kiitin kaikesta ihanasta mitä elämääni antanut (lapset,terveys yms)..vaivanpalkkana mieheni meinasi tappaa itsensä kun silloin alkoi kaikki menee perseelleen.Kk sitten aloitin uudestaan auttamaan ihmisiä,iloitsen siitä että voin ihmisiä auttaa tuskassaan ja asioissa mitä koevat elämässään,tuntuu oudolta että meidän rakas Jumala kääntää minut pois oveltansa kun taas minä päästäisin lapseni kotio välittämättä millä autolla luokseni sitten tuleekaan. (äskeinen vertaus jostain palstalta tullut :) )
kuolleiden kanssa keskustelu ja ennustaminen eikä odottaa, että Jumala tekee sen puolestasi. Lue joka päivä Raamattua, käy säännöllisesti (joka viikko) seurakunnan yhteydessä ja rukoile.
No minä sen lopetinkin,viime kesänä ei vielä luokseni tullut kuolleita hädissään pyytämään apua kun olivat niin ihmeissään...tämä tapahtui vasta äskettäin kun ns.aloitin uudestaan tämän Jumalan etsintä tauon jälkeen (vieläkin uskon).En tiedä mitä vielä minulta vaaditaan,tällä hetkellä haluan vain auttaa muita
No minä sen lopetinkin,viime kesänä ei vielä luokseni tullut kuolleita hädissään pyytämään apua kun olivat niin ihmeissään...tämä tapahtui vasta äskettäin kun ns.aloitin uudestaan tämän Jumalan etsintä tauon jälkeen (vieläkin uskon).En tiedä mitä vielä minulta vaaditaan,tällä hetkellä haluan vain auttaa muita
Raamatun mukaan kuolleet eivät voi ottaa sinuun yhteyttä. Lopeta se toiminta, mikä koet kuolleiden auttamiseksi. Se vie sinut vaikeuksiin. Etsi vain Jeesusta. ei mitään muuta.
TV7 on helpoin tie Jeesuksen luo vaikka nyt heti, jos jotain kynnyksiä!
Pääset ihan varmasti eroon tuosta ja löydät itsellesi mielen tasapainon.
Ihanaa oikeasti että yritätte auttaa minua tässä etsinnässäni,lapsesta saakka olen uskonut Jumalaan ja siihen että me ei olla yksin täällä..tämä johti siihen teininä että aloin saamaan kuvia ihmisistä ja heidän tilanteistaan ja tämä johti taas siihen että aloin etsimään ihmisiä joita voisin auttaa.Yhtäkkiä huomasin että kuvissani alkoi esiintymään ihmisiä jotka ei enää tässä maailmassa kulje,kerroin tästä autettaville ja selvisi että pystyin hyvin tarkasti kertomaan näistä poistuneista ja heidän elämistään.Lähes kaikissa viesteissä he ovat vaan halunneet kertoa kuinka paljon rakastavat ja ovat olleet pahoillaan jostain josta he haluavat kertoa.Tuntuu oudolle että joku pitää sitä saatanan työnä mutta toisaalta ymmärrän sen,raamatussa niin sanotaan.
Menen nyt nukkumaan,kiitos kaikille antoisista ja ajattelun aiheisista keskusteluista.Tänä yönä juttelen Jumalalle ja yritän löytää "oikeanlaista" sovintoa,mitä se sitten tarkoittaakaan...
Ihanaa oikeasti että yritätte auttaa minua tässä etsinnässäni,lapsesta saakka olen uskonut Jumalaan ja siihen että me ei olla yksin täällä..tämä johti siihen teininä että aloin saamaan kuvia ihmisistä ja heidän tilanteistaan ja tämä johti taas siihen että aloin etsimään ihmisiä joita voisin auttaa.Yhtäkkiä huomasin että kuvissani alkoi esiintymään ihmisiä jotka ei enää tässä maailmassa kulje,kerroin tästä autettaville ja selvisi että pystyin hyvin tarkasti kertomaan näistä poistuneista ja heidän elämistään.Lähes kaikissa viesteissä he ovat vaan halunneet kertoa kuinka paljon rakastavat ja ovat olleet pahoillaan jostain josta he haluavat kertoa.Tuntuu oudolle että joku pitää sitä saatanan työnä mutta toisaalta ymmärrän sen,raamatussa niin sanotaan. Menen nyt nukkumaan,kiitos kaikille antoisista ja ajattelun aiheisista keskusteluista.Tänä yönä juttelen Jumalalle ja yritän löytää "oikeanlaista" sovintoa,mitä se sitten tarkoittaakaan...
Jumalan totuus on se mikä se on. Jumala on Raamatussa ilmoittanut, miten ihminen pelastuu. Et sä voi Jumalan kanssa neuvotella sulle jotain omaa räätälöityä uskoontulopakettia, johon mahtuisi noiden enusteluiden salliminen. Jos sä et oikeasti halua luopua noista pahoista jutuista, niin et sä silloin syntejäsi anteeksi edes pyydä eikä Jumala voi niitä anteeksi sinulle antaa.
mihin uskoo? jos ei edes tiedä mitä Raamatussa oikeasti on?
Miten voi tulla uskoon jos ei edes tiedä mihin uskoo? jos ei edes tiedä mitä Raamatussa oikeasti on?
etsi ikäisiäsi ihmisiä ja kysy voitko tutustua heihin ja kerro että olet uusi
Meillä päin uskovaista seuraa tunkee sisään ovista ja ikkunoista.
Käy eri seurakunnissa aistimassa, minkä koet hyväksi.
Ilmeisesti tämä enkeleiden ja kuolleiden kanssa keskusteleva ei ole ap?
Mutta ap voisi mennä oman paikkakuntansa hellunaiseurakunnan tilaisuuksiin. Netistä löytyy. Ota vaikka yhteyttä sen oman helluntaisrkn paimeneen / pastoriin, ja mene keskustelemaan siitä, miten voisit tulla mukaan joukkoon.
Mutta jos tuo tuntuu hankalalta, mene mukaan sunnuntaikokoukseen. Yleensä alkavat klo 11.
Näin kesäisin ei oikein muita kokuksia välttämättä ole, kuin sunnuntaikokous. Mutta netistä löyty.
Milä tavalla tulit uskoon?Itse uskon Jumalaan mutta teen paljon sellaista auttamistyötä jota ehkä uskovaiset pitää "pahana" työnä...ennustan,puhun enkeleiden/pois menneiden kanssa ja tämä taito on siuanttu Jumalan puolesta,olen pyytänyt että jos tämä on syntiä niin veisi sen pois..ei ole vienyt !
Mitä muut uskovaiset on tästä?Kun olen ollut yhteydessä toiseen puoleen niin jopa ne jotka eläissään ovat tuominneet tälläisen niin nyt ovat ymmärtäväisiä ja elävät sovussa kaikkien kanssa ilman tuomitsemista.En tunne pahaa ympärilläni vaan pelkkää rakkautta ja valoa joten en usko että tämä on saatanan työtä,en edes usko moisen olennon olemassaoloon,pahuuteen kyllä ihmisten puolesta!