Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Quinny Zapp. Onko kellään?

Vierailija
12.06.2010 |

Onko hyvät shoppailurattaat?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvät rattaat, eivät vie autossa paljoa tilaa. Shoppailuun ei ehkä parhaat, kun ei ole sitä tavarakoria, ja se minkä saa ostettua lisäksi on aika pieni.

Vierailija
2/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla kassin kantajat löytyy ;) Sitä vaan et onko ketterät, kestävät ja pieneen tilaan menevät. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan loistavat! Ketterät ja kevyet kulkemaan ja mahtuvat todellakin pieneen tilaan. Myös lennätetty noita useampaan kertaan ja kätevästi saa pakattua siihen omaan pussiin.

Mutta ovat keveydestä johtuen myös varsin kiikkerät, eli työntökahvoihin ei todellakaan voi mitään käsilaukkua painavampaa ripustaa tai kippaavat nurin..

Itse tilasin briteistä (ebayn kautta) alas laitettavan molemminpuolisen säilytyslokeron (tulee istuinosan alle, eikä tee rattaita epävakaaksi vaikka painoa olisi lastattu kilokaupalla lisää), tuo lokero myös taittuu kasaa rattaiden mukana. Hintaa oli noin 20€ postikuluineen ja aivan loistava on, mutta en tiedä saako noita Suomesta.

Vierailija
4/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa makuuasentoon, joten ostettiin toiset. Samasta syystä kaveri valittelee asiaa. Heidän lapsi ei nuku istuma-asennossa, joten on ollut kuulemma vähäisellä käytöllä tämän vuoksi. Ikinä ei tiedä, milloin väsy yllättää ja jos makuuasentoon ei saa, ei olisi meilläkään nämä rattaat toimineen. Muuten olen kuullut vain positiivista :)

Vierailija
5/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan loistavat ovat. Hitto ku en muista merkkiä, rattaat autossa, en voi tarkistaa.

Vierailija
6/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tosi mahtavat. Mukavat, liikkuvat, menevät pieneen tilaan, kestävät, menevät makuuasentoon.

Vierailija
7/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitten ostettu niitä vaan nämä siihen tilalle...

http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=116&products_id…

Näissä on tavarakori ihan vakiona, menee täysin makuuasentoon ja on aikalailla saman kokoiset ja painoiset kun zapit. JA näissä on edessä turvakaari! Meillä kaksivuotias joka aina välillä haluaa itse kävellä pysyy kätevästi rattaissa sen kaarenkin kanssa eikä tarvi aina laittaa vöihin. On ollut ihan hintansa väärti.

Vierailija
8/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 100€ halvemmalla ;)

Vierailija
9/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös mutta vanhempi malli joka oli jopa kalliimpi, mutta näin se menee :)

8

Vierailija
10/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet ja ketterät. Kannattaa tilata saksasta, saa huomattavasti edullisemmin kuin suomesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi