Eikö ketään muuta vituta nää FinIP-rokotetutkimuskutsut?
Kohta pistän poliisin asialle jos rokotetutkimuspropaganda ei lopu.
Kommentit (7)
tulee jatkuvasti ja ne menee öömappiin. Minulla on muitakin vitutus aiheita ja roskaposti on todellakin sieltä helpommasta päästä.
se on meillekin tullu ties kuinka monta kertaa, eikö ne perhanat jo usko ettei kiinnosta! neuvolassakin yrittivät vielä suostutella mukaan...
ihan vittuillakseni osallistua, ettää pääsen sitten paikan päälle vittuilemaan niille takasin!
Me mentiin, eikä päivääkään ole kaduttanut, sillä tämä rokote on jo päätetty että tulee syksyllä rokoteohjelmaan. Ja jos meidän pikkunen ei tätä saanut, sai se hepatiittirokotteen, eli kummastakin on hyötyä
Neuvolassakin koko ajan pyydetään osallistumaan!
Ei osallistuta vieläkään koska niin ollaan päätetty. Piste.
Esikoisen aikaan ei koskaan saatu mitään kutsua mihinkään, vaikka olisin halunnut osallistua.
Nyt kakkosen kohdalla olin itse aktiivinen ja saatiin osallistua.
pitäisi? Ei meille tule kuin kirjeitä sieltä, ekan avasin, kun en vielä tiennyt mikä juttu se on. Sen jälkeen heitän roskiin samantien, koska en aio osallistua.
Ei minua muutkaan roskapostit saa raivon valtaan, kutsuja ns. viikkolomakohteiden myyntitilaisuuksiin yms. typerää tulee vähän väliä. Ei kiinnosta pätkän vertaa niihin pakkomyyntitilaisuuksiin osallistuminen, joten roskiin nekin eikä tarvi sen enempää miettiä. Ei eroa mielestäni mitenkään niistä tutkimuskutsuista, hyvä vain etteivät soittele asiasta.