Jatkaisitko illanviettoa pubissa, jonka ulkopuolelle saapuu 2 poliisiautoa hakemaan 1 asiakasta?
Vai vaihtaisitko äkkiä maisemaa, ennenkuin se poliiseilta karkuun livahtanut asiakas saapuu haulikon kanssa takaisin pubiin jatkamaan iltaa?
Kommentit (5)
No joo, eiköhän tuolla ihan turvallista ole..
kun muuton takia metallinpaljastin ei ollut paikallaan. Ja venkuloiden ja heidän horatsujensa kantapaikka, itse en ole kumpaakaan.
No jos kaksikaan autollista poliiseita ei saa häirikköä talttumaan,ni sitten lähtisin. Muussa tapauksessa arvioisin tilannetta siltä kannalta, että onko paikassa muita todennäköisiä häirikköjä. Ei se ensisijaisesti ravintolan vika voi olla, jos joku ryyppää itsensä äkäiseksi.
Jos paikka on fiksu ja häirikkö on poistettu siihen tarvittavin voimin, niin ei mulle siitä syystä tulisi tarvetta lähteä. Eri asia on sitten se, jos tapahtuma jotenkin tärvelisi juhlamieleni.
portsari oli pistänyt tyypin rauhalliseksi sumuttimella ja tyyppi siitä tokkurasta selvittyään pötki pakoon.
Ilmeisesti venkula ja hänen horatsunsa seurue oli luokiteltu niin vaarallisiksi,että poke oli katsonut aiheelliseksi kaksi poliisiautoa kutsua.
jos en sattuis olemaan se kenet kytät nappaa kyytiinsä.
Jatkoon liittyen se poliiseilta karkuun livahtanut asiakas todennäköisesti myös vaihtais maisemaa, joten ihanasti kaikki haneen lähteneet kohtaisivat toisensa maisemanvaihdospaikassa ja yhdellä olisi mukana haulikko (miksei katkaistu?) ja mä ihanasti jatkaisin bailaamista:)