Oletteko ottaneet yhteyttä toiseen naiseen?
Siis puhuaksenne, selvitelläksenne asioita ihan ystävällismieliseen sävyyn? Onko tällaisessa mitään järkeä? Suhde jo ohi.
Kommentit (22)
kuulin, että lasteni isä oli pannut hänet paksuksi riidan päätteeksi.
No eihän tuo yhteydenotto ollut mitenkään järkevää, koska nainen nauroi mulle paskaset naurut.
Exäksi jäänyt mies ja lasteni isä olisi kyllä oikeastaan voinut ottaa sen naisen itselleen ja lapsenkin, joita kumpaakaan ei ole tavannut sen jälkeen kun meidän perhe hajosi tempauksen johdosta.
Eli tää exäni alkoi sitten vaan juomaan, koska rakasti kuulemma mua vaan...just!
Mutta sitä saa mitä tilaa!
Vaikka hirveästi on tehnyt mieli. Meillä tilanteena ollut se, että miehelläni on ollut "jotain" toisten naisten kanssa. Pariin otteeseen olen saanut kiinni, esim että naiselta tullut txt "en vain voi unohtaa sua". Mies on aina kieltänyt huolella nuo tapaukset, mutta en usko sitä yhtään. Siksi tekisi mieli ottaa yhteyttä, minulle ihan sama mitä ko nainen ajattelee minusta tai miten puhuu minulle. Mutta toivon kuulevani jostain totuuden, tahdon tietää millä tasolla mies on ollut näiden naisten kanssa. Nyt mies syyttää minua vainoharhaisen mustasukkaiskeksi. Yhdessä ollaan enään lasten takia, eli en miehen puolesta välitä suhteen tasosta, vaan toivon näiden toisten naisten kautta saavani mielenrauhan jos kertoisivat suoraan mistä oli kyse. Mies vain hävittää kaikki yhteystiedot jos alan jotain epäilemään, eli en ole saanut yhteyttä. Yhden nimen ja asuinkunnan kyllä tiedän, mutta en ole saanut rohkeutta soittaa. Jos (valheellisesti) väittäisi ettei ole ollut mitään sopimatonta, menisin vain entistä enemmän sekaisin ja epävarmaksi tämän asian kanssa.
Miksi liitto sitten hajosi?Liian helpostiko?
johon otettiin yhteyttä. Ei kannata.
kuluessa ja vastasin jokaiseen jos pystyin, ihan sen takiakin, että saan näyttöä poliisille. jos puheluihin vastaa, jää operaattorille näyttöä, jos ei vastaa, niin et voi todistaa, että puheluita on edes tullut.
tosin aluksi luulin, että puhelut tulivaat hullulta ex-mieheltäni ja halusin hänet nalkkiin, mutta paljastuikin, että puhelut tulivat rakastajani vaimolta. ja niitä puheluita tuli päivittäin, joskus yölläkin, varsinkin jos niihin vastasin. ja teen kolmivuorotyötä, joten joskus myös yölllä vastasin.
alko pikkusen ärsyttään, kun puheluita tuli päivittäin monta...
otti vaimo yhteyttä. Olipa siinä yllätystä kerrakseen. Olin just pari viikko aiemmin tavannut mielestäni vihdoinkin mielenkiintoisen, komean, mukavan, varakkaanoloisen miehen (hirtehistä sinänsä, että puhuin kaverille jo melko pian tapaamisemme jälkeen, että on liian hyvä ollakseen totta...). Oltiin suunniteltu juhannuksen viettoon lähtöä. Siinä sitten selviteltiin asiaa ja selvisi, että mies oli muka lähdössä työmatkalle jne. Se jäi siihen. Kaverit on kyselleet, mutta itseä ei kiinnostanut tietää, miten tän pariskunnan sitten kävi. En varmaan ollut ainut tapaus.
Kun asia selvisi, annoin miehelle päivän aikaa pakata kassinsa ja muuttaa minne lystää.
Vaikka kuinka oli loukkaantunut ja nöyryytetty niin ylpeys ja omantunnonarvo jäi.
Panin saman tien pisteen koko hommalle, enkä ryhtynyt jauhamaan asioita edes miehen kanssa.
Rakastajattareni aviomiehen kerran tapasin ja juttelin hänen kanssaan puhelimessa joitakin kertoja. Jouduimme jopa pohtimaan, että onkohan nainen oikeasti raskaana ja jos, niin kumpi on isä.
Eipä siinä järin lämmin tunnelma vallinnut, mutta näemmä tällaisetkin asiat voi hoitaa. Aviomies äityi siinä vaiheessa vittuilemaan raskaasti, kun suhteeni hänen vaimoonsa päättyi,
niin, että ei kannata. En tunne sitä ihmistä, ja en tiedä mitä sieltä saa osaksensa. Entä jos se nainen alkaakin v-mäiseksi - hänella on aseita, joilla loukata. Itselle tulisi vain paha mieli. Jos on petiin asti varatun miehen kanssa mennyt, niin tuskin hän osaisi tuntea suurta myötätuntoa kaiken jälkeenkään.
tässä tapauksessa ollut seksisuhde. Mutta mietin myös tuota että mitä saa osakseen. Haluaisin puhua kuitenkin koska oletan että suhtaudun asiaan vakavammin kuin olisi tarpeen. Varma en tietenkään voi olla. Ajattelin, että voisin jättää tämän helpommin taakseni jos saisin asiaan jotain selkoa.
Hankala juttu.
-ap
Mitä siitä saisit vai miten asia muuttuisi?
Miehesi petti sinua, ei tämä toinen nainen.
muuttua sillä tavalla, että olen tehnyt tästä liian suuren numeron. Jos näin olisi niin se olisi tietenkin helpottavaa tietää.
ap
Olen sama joka yllä kertoi jutelleensa rakastajattaren aviomiehen kanssa.
Ei minulla ollut lopultakaan paljon kerrottavaa hänelle. En mitenkään halunnut loukata häntä enää enempää. Olisin ehkä voinut sanoa, että hänen vaimonsa on kertonut harrastaneensa aikaisemminkin suhteita, jotka nekin olisivat voineet päätyä sänkyyn. Mutta ne olivat sen naisen salaisuuksia ja hänen oman mielensä taakka.
Sittemmin se avioliitto hajosi. Olen kantanut huonoa omatuntoa mutta myös tajunnut, että mä nyt satuin olemaan sopivin tapaus sille naiselle. Siinä me kaksi keskeneräistä sitten hölmöilimme ajalla, jolla naisen olisi pitänyt hoitaa omaa suhdettaan.
Ihminen ei tosin ole yksiavioinen, enkä minä ole nähnyt yhtäkään täydellisen ihanan romanttista suhdetta, jonka alkuun ei liittyisi exiä tai tulevia exiä edes etäisesti. Suhteiden murrostilanteisiin näyttää liittyvän kaikenmoista suhteilua. Tämä nyt ei tietenkään ole moraalinen oikeutus naimisissa olevan naisen kanssa vehtaamiselle, mutta vallitseva tilanne joka kannattaa nähdä.
Mieheni petti minua yhteisen tuttumme kanssa.
Miehen kanssa olemme asian selvittäneet, mutta kyseisen naisen kanssa olen vain kerran ollut puheyhteydessä. Ilmoitin hänelle että tiedän asiasta ja uhkasin ottaa hänet hengiltä (olin juuri saanut tietää pettämisestä, hänkin on tahollaan naimisissa) Meillä sellainen tilanne, että pakostakin jossain vaiheessa törmäämme. Mutta se on sitten sen päivän murhe.
Ajattelin että pitäisi ehkä jutella kyseisen henkilön kanssa ja selvittää asia. Mutta sitten tulin siihen tulokseen: Enhän minä ole mitään väärää tehnyt, ottakoon tekemisistään vastuun, ja ottakoon yhteyttä ja pyytäköön anteeksi. Tosin jos on alentunut tuolle tasolle, että nai varattua miestä, niin tuskin edes ymmärtää että olisi vaimolle anteeksi pyynnön velkaa. Sen verran yksinkertainen hän kuitenkin on.
JOten: anna olla, älä ota yhteyttä. Ole sinä se fiksumpi ja päästä asiasta irti ja unohda. Kanna itseäsi ylpeänä jos häneen törmäät!
Kaikkea hyvää sinulle
ja kun suhde tuli ilmi, tämä ykkönen otti yhteyttä tekstiviesteillä. Olisin voinut heittäytyä ilkeäksi ja antaa palaa samalla mitalla, sillä mies ei ollut vaimolleen rehellinen. Ja tiesin hänestäkin arkaluontoisia asioita.
Mutten viitsinyt lyödä lyötyä, vaikka melkoista shittiä sainkin osakseni ja nainen syytti vain minua, ei miestänsä. Lähetin myös anteeksipyynnön, olin ihan aidosti pahoillani.
narsismista ja siitä kuinka pikkuhiljaa muuttui väkivaltaiseksi ja loppuaikoina pahoinpiteli minua. Mutta sitten ajattelin, että anti olla, kosto on suloista, itsepä soppaan ryhtyi.
Toisaalta voisin kiittää eukkoa, kun toimi katalysaattorina, että pääsin alisteisesta parisuhteesta paremmin vapaaksi eli eromme nopeutui.
Mutta en sitten ottanut yhteyttä.
tuntemattomasta numerosta, tosin en tiedä miksi mulle, jos mun nro on varattu, voin kyllä puhua muidenkin kanssa kuin hänen miehensä. laitoin asian poliisitutkintaan ja selvisi soittajan henkilöllisyys. laitoin hänelle viestin, että onko asiaa kun niin soittelee ja samaan viestin poliisitutkinnasta, eipä ole enää soitellut. paitsi nyt keväällä sitten kauheassa kännissä. mutta en vastaa noihin, musta ei saa mitään irti, miehensäkkään ei ole mitään tunnustanut.
nainen otti minuun yhteyttä, haukkui lyttyyn ja lähetteli hävyttömiä txtareita.
Ystävä?