nyt ei enää riitä puhtia olla kotona
laps nyt 11 kk ja yritän nyt sitten saada sen tarhaan, en vaan enää voi olla kotona, tai tulen hulluksi...
no niin AV mammat varmaan rupee haukkumaan että ei noin pientä saa tarhaan laittaa...=D
Kommentit (10)
Isäkin voi jäädä vuorostaan kotiin lapsen kanssa, että pieni sais vielä kasvaa. Alle 2v (vähintään) paikka on kotona, äidin siellä ei tarvi välttämättä kuitenkaan olla.
Onneksi myös mun mies on aivan samoilla linjoilla!
parempi viedä, kun se että mulla on hermot kireällä.. ei ole reilua lasta kohtaan... ja saa kavereita sieltä =DDD
ap
Isäkin voi jäädä vuorostaan kotiin lapsen kanssa, että pieni sais vielä kasvaa. Alle 2v (vähintään) paikka on kotona, äidin siellä ei tarvi välttämättä kuitenkaan olla. Onneksi myös mun mies on aivan samoilla linjoilla!
ap
ja lapset vilkkaita, tarhassa oppii elämään.
miten toi uimahalli tähän liittyi???
ap
Unelmoin kotonaolemista, töissä käydessä on koko ajan niin kauhea kiire eikä mitään ehdi tehdä kunnolla. Kotona ollessa ehti pitää yhteyttä ystäviin, käydä puistoissa ja kaupoissa, leipoa ja laittaa kotia. Nyt ei sitten ehdi muuta kuin kiirehtiä töihin, kiirehtiä kotiin, laittaa ruokaa ja pestä pyykkiä ja mennä nukkumaan ja sama alusta uudestaan seuraavana päivänä :(
välissä noita teet, ku juokset lapsen perässä ja kaverit on menetetty jo ajat sitte..
olisi tarhassa sille enemmän tekemistä jne... ja pitäähän sinne töihin joka tapauksessa joskus mennä, miksi ei nyt jo... meneehän tossa vielä aikaa kun päästään tarhaan... oliko se nyt 4 kk...
ap
meinaan en kans ymmärrä miten ämmät jaksaa jumalauta notkua kotona vuosi tolkulla, hermot kireellä ekan 6kk jälkeen..