Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EEIIIII taas kihomatoja. En kestä!

Vierailija
12.06.2010 |

Meillä on taas madot kaverina. Miten helvetti ne vaan tulee ja tulee...mistä mä enää edes tiedän onko ne ikinä häipyneet. Aloitan nyt siivouksen. Ihanaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittumaista on se, kun jotkut juntit ei huolehdi hoitoa ja siivousta kunnolla, joten kierre on valmis ja junttiperhe tartuttaa uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
2/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska teillä oli viimeksi? Meillä oli kahdella lapsella mulla (äiti) toukokuussa 2005 ja nyt maaliskuussa 2010 yhdellä lapsella ja taas mulla. Nyt toimin, niin, että siivosin kuin heikkopäinen; sängyt, vessat, lapsen huoneen, meidän makuuhuoneen, ovenkahvat, valokatkaisijat. Syötin koko perheelle ensin Vermoxit, kahden viikon kuluttua toiset kaikille, Sit siitä kahden viikon kuluttua vielä kaikille Pyrvinit ja kerran vielä Pyrvinit tälle yhdelle lapselle. Vaihdoin vessan pyyhkeet päivittäin ja ko.lapsen pyyhkeen ja yöpuvun alussa päivittäin. Ja pikkarit hän vaihtoi kahdesti päivässä ja samalla pesi pepun. JA KOKOAJAN MÄ PELKÄÄN, ETTÄ NE TULEE TAAS.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan raivona. Ja suututaa, jos ollaan ehditty jo tartutella kaveritkin.

Vierailija
4/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma vuosikausia, sitten joku siivoaa pölyt sieltä ilmaan ja kas, kierre alkaa taas.

Kihomatoja saa kätevästi vaikka hiekkalaatikolla, kun lapset vaihtaa lelujaan. Harva äiti on haukkana vahtimassa, että kullannuppu ei ota toisen lapiota.

Siivoa rauhassa, ikinä et saa niitä kaikkia munia poistettua.

Vierailija
5/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä syödään jatkossa säännöllisesti kerran kuussa kuuri, eipä ehdi tulla luikertelijoita..

SYY: naapurin perhe joidenka kanssa ollaan paljon tekemisissä ja mistä luulen madot meille ekan kerran tulleen on ihan rehellisesti myöntänyt, että "minä en jaksa enää niistä välittää, varmaan niitä on meillä koko ajan!"

Hyi yrjö :( mitä tässä tilanteessa voi muutakaan tehdä? Naapurin perheessä on koululaisia ja päiväkodissa olevia lapsia.. joten tartuttaminen on taattua..

tokihan sitä voisi laittaa välit kokonaan poikki, mutta mielestäni ei kuitenkaan ole pätevä syy moiseen.

meillä siis pyrvinit on koko ajan kauppalistalla :/