Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko tehdä vielä vauva? Ikää jo 33

Vierailija
11.06.2010 |

ja vanhemmat lapset alkavat olla isoja, nuorinkin menee kouluun syksyllä.

Mietin vain, että jos vielä iltatähti...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet kerran päättänyt ettet synnytä yli 3-kymppisenä.

Miten muuten suvussanne on ollut tapana kouluttautua?

Vai pitääkö päästä pätemään?

Vierailija
22/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos opettelisit keskustelemaan oikeiden ihmisten kanssa? Kuinka kukaan tuntematon voi neuvoa tuollaisessa? Jos haluat iltatähden, niin mikä estää? Olet tehnyt ensimmäiset lapset näköjään hirveän nuorena, joten iltatähtesi teet sitten samaan aikaan, kun muut ensimmäisiään. Mutta eiköhän tuo ole pariskunnan yhteinen asia miettiä, mitä elämältä haluatte.

Ja ajatellutkaan tehdä päätöstäni sen mukaan mitä täällä sanotaan (haloo!).

Ihme kommentti...

Keskusteletko itse lapsentekohaaveistasi esim. työkavereiden kanssa? Minä en ainakaan, sen verran henkilökohtainen asia. Parempi kysellä mielipiteitä nimettömänä täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt ensimmäiset lapset näköjään hirveän nuorena, joten iltatähtesi teet sitten samaan aikaan, kun muut ensimmäisiään.

Törmäsin tähän "iltatähteä" odottaessani, todella monet odottivat ensimmäistä 30 ikävuoden tienoilla ja itselläni oli kuitenkin jo 10 vuotta sinä vuonna täyttävä lapsi.

Et ole ap liian vanha, mutta tietysti kannattaa miettiä mitä elämältä haluaa. Uusi lapsi sitoo kotiin taas joksikin aikaa eri tavalla kuin isommat.

Vierailija
24/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet kerran päättänyt ettet synnytä yli 3-kymppisenä. Miten muuten suvussanne on ollut tapana kouluttautua?

vauvan äidiksi! Ei ikinä kantsi ton ikäsenä enää! Eikä ainakaan siksi, että olet noin epävarma ajatuksesta. Itse sain esikoiseni sinun ikäisenäsi ja jos olisin ikääni taivastellut, kaikki kolme ihanaa lastani olisivat jääneet syntymättä.

mutta itse olen aina ollut sitä mieltä että haluan lapset nuorena, ja että yli kolmekymppisenä en enää halua synnyttää. Lisäksi edellisen lapsen saannissa oli ongelmia jos jonkinlaisia, joten pelkään että ikä lisää niitä. Meidän suvussamme lapset tehdään nuorena, joten sillä mittapuulla olen vanha... -ap

Järjellä ymmärrän, etten ole ollenkaan liian vanha, mutta kuitenkin minulla on jo teini-ikäisiä lapsia...

Ja koulutuksesta sen verran, että minulla on 2 ammattia, joista molemmat olen opiskellut lasten synnyttyä. Samoin kaikki muut lähisuvun nuorena äidiksi tulleet ovat opiskelleet vasta hieman myöhemmin.

Serkkuni sai lapsen 17-vuotiaana, ja nyt 22-vuotiaana hänellä on menestyvä oma yritys.

Yliopistotutkintoa ei ole ihan lähisuvussa kenelläkään, mutta miksi pitäisikään?

Minulla itselläni on joitain yliopisto-opintoja takana, ja ne liittyvät työhöni.

Sosiaalituilla suvussamme ei elä kukaan.

Vierailija
25/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v ja nyt, kun viidennen lapsen syntymästä on kulunut jo 10vuotta ja esikoinen kohta täysikäinen tekis mieli lisää mukuloita, aivan hurja vauvakuume iskenyt!!

Vierailija
26/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt ensimmäiset lapset näköjään hirveän nuorena, joten iltatähtesi teet sitten samaan aikaan, kun muut ensimmäisiään.

Törmäsin tähän "iltatähteä" odottaessani, todella monet odottivat ensimmäistä 30 ikävuoden tienoilla ja itselläni oli kuitenkin jo 10 vuotta sinä vuonna täyttävä lapsi. Et ole ap liian vanha, mutta tietysti kannattaa miettiä mitä elämältä haluaa. Uusi lapsi sitoo kotiin taas joksikin aikaa eri tavalla kuin isommat.

kun nyt olisi aikaa itselle. Onko vauvakuume vain sekoittanut pääni... ; )

Vierailija
27/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sain vielä 41-vuotiaana, kun tämäkin lähti kouluun. Eli kyllä näitä ehtii. Kertaakaan ei tullut mieleen, että olisin ollut muka liian vanha, sillä enhän ollutkaan.

On mukava, kun on paljon ja eri-ikäisiä lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän