Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tajua mun ex-miestä (sis. valitusta)

Vierailija
11.06.2010 |

Erosimme n. 4 vuotta sitten, löysimme kummatkin nopeasti uudet kumppanit. Yhteinen lapsemme asuu luonamme viikko-viikko-systeemillä, joka toimii hyvin.

Lapsi kertoi tänään minulle (ikää 11v), että iskä on ihan erilainen ilman tätä puolisoaan, mukava ja ihana isä. Kun tämä uusi puoliso on paikalla, iskästä tulee AINA ihan outo ja XXX:n pillin mukaan mennään. Lisäksi tämä uusi puoliso kuulemma välittää vain omista lapsistaan, ei ollenkaan tästä mun ja exän yhteisestä lapsesta.

En itse tästä nyt kärsi sen kummemmin, mutta mua ihmetyttää, miten nämä kaksi ihmistä yleensä edes tulevat toimeen, ovat ihan erilaisia ja mun mielestä mun exän pitäisi pitää oman lapsensa puolta ja olla hyväksymättä se, että omaa lasta syrjitään joka asiassa. Olen kuullut tästä useita eri esimerkkejä, ja enhän mä asialle mitään voi tehdä, olen vain ihmetellyt. Exäni oli narsku ja meidän liitto oli mulle alistava, täynnä henkistä väkivaltaa ja muuta kurjaa, mutta nyt on sitten exäni ihan onnellinen tämän uuden naisen kanssa, joka on "tossun päällä".

Lisään vielä, että lapsi on täysin ok, fiksu ja menestyy koulussa, on sosiaalinen ja mukava tyttö.

Kiitos kun sain purkaa tämän tyhmän jutun kanssanne, hyvää kesää kaikille, halauksineen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ero on olla lapsellesi äiti ja nainen miehellesi. Ne ovat kaksi erilaista suhdetta kahteen eri ihmiseen. Ex-miehesi elää arkea naisensa kanssa ja et voi tietää mikä hänet sai rakastumaan, kuinka seksi ja arki sujuu heillä ilman lapsia. Kun edellisesistä liitoista tulee lapset mukaan niin onhan se sovittelemista, sinun miehesi mukana ei tainnut lapsia tulla?

Vierailija
2/11 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole kuullutkaan että he joissain suhteissa olisivat altavastaajina tai ainakaan suosiolla siihen asemaan suostuisivat." Suhteet muotoutuvat molemman mukaan. Joissakin on valtataistelua, mutta toisen kanssa on tasa-arvoinen, kun vastapuolikin on enemmän kuin vaikkapa eksä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun toisen kanssa onnelliseen parisuhteeseen. Samoin, jos hän on hyvä isä, hän tuskin on narsisti.

Oletko ihan itse tehnyt "diagnoosin" exällesi, koska liittonne ei toiminut?

Ihme muotitauti tuokin, jokaisen exä on aina narsku... Hohhoijaa.

Vierailija
4/11 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellähän on varmaan psykiatrin diganoosi tästä narsistiudesta (ja jos mies ei ole mennyt psykiatrille niin ap on varmaan keskustellut asiasta ammattilaisen kanssa ja saanut diagnoosiehdotuksen), ap ei ole sitä itse kehittänyt siksi kun mies ei viihtynyt kotona ja katteli liikaa muita naisia? On olemassa ihan vain kusipäitä, ja ihmisiä, joiden kemiat eivät vain satu yksiin.

Vierailija
5/11 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ihan jees että äijä on tossun alla, mut typerää sun lapsen kannalta... no jos tyttö osaa olla ottamatta itseensä, se olisi hyvä =D ihanaa kesää teillekin =D

Vierailija
6/11 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneen muuhunkin asiaan :-) ap

Vierailija
7/11 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.2

Vierailija
8/11 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sitä, mikä tuossa naisessa sitten on niin ihanaa, että hän menee oman lapsen edelle?

Vierailija
9/11 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luullut että narsisti yrittää joka suhteessa olla se pomo. En ole kuullutkaan että he joissain suhteissa olisivat altavastaajina tai ainakaan suosiolla siihen asemaan suostuisivat.

Vierailija
10/11 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mahdolliset vaikutukset tyttäresi tunteisiin.

Sinun tuskin tarvii miettiä ex-puolisosi nykyistä rakkauselämää :)

Vierailija
11/11 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luullut että narsisti yrittää joka suhteessa olla se pomo. En ole kuullutkaan että he joissain suhteissa olisivat altavastaajina tai ainakaan suosiolla siihen asemaan suostuisivat.