Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita "vanhalle" parille kahdenkeskiseen nautiskeluun,

Vierailija
11.06.2010 |

kun kotona on leikki-ikäisiä.

Osa tenavista on reissussa ja paikalla "vain" kaksi leikki-ikäistä, jotka näin kesälomalla nukahtavat illalla nopeasti touhuttuaan itsensä ulkona väsyksiin. Nyt olisi meille aikuisille siis oiva tilaisuus nautiskella pitkästä aikaa toisistamme iltasella.

Seksielämän puolella on takana pitkä kuiva kausi, joka nyt näyttäisi onneksi olevan menneen talven lumia. Kun pari päivää on jo sujunut mukavasti niin, että olemme nyt valmiiksi "hereillä" ja molemmilla on asia mielessä, niin mitä mukavaa kehittelisin illaksi... Olisiko ideoita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filmejä, hierontaa, leluja? ihan jo uusi paikka voi olla kiva, jos muuten joudutte hoiteleman asian makuuhuoneessa.

Aika on varmaan se tärkein asia, jota teillä nyt on. Minä haluaisin itse käyttää sen siihen, että etenee hitaasti ja kokeilee uusia juttuja.

Vierailija
2/2 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on varmaan se tärkein asia, jota teillä nyt on. Minä haluaisin itse käyttää sen siihen, että etenee hitaasti ja kokeilee uusia juttuja.

Mitäköhän sitä kokeilisi...

Sekin on kyllä kivaa, kun pystyy vaikka pikasessioon päivällä, kun tietää tenvien leikkivän pihalla (eikä ole koululaisia kotona, ne kun saattavat sännätä paikalle arvaamattomasti).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi