Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hervottoman hyvä fiilis!

Vierailija
11.06.2010 |

Tulin uskoon ja löysin oman Jumalani.

En osaa edes kuvailla sitä tunnetta.

Se on jotenkin niin rauhoittava ja niin...ööö...hyvä!



Ja ihan tavis duunari olen. Se Jumalaan uskominen ei näy mitenkään ulospäin.

Tietysti korkeintaan tyytyväisempänä olona.



Minulle kävi se perinteinen, eli kun tuli todella vaikea paikka, niin se laittaa skeptikonkin rukoilemaan.

Rukoukseeni vastattiin. Oikeasti.

Se ei ole vain jotain kohtaloa tai sattumaa. Minä tunnen sen.

Löytyykö muilta vastaavia kokemuksia?

t: sisäisen rauhan löytänyt tavisuskis

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi