Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en halua ketään yökylään!

Vierailija
10.06.2010 |

En halua tänne lasten kavereita, teinin poikaystävää, itselle kertapanoa, ketään sukulaisia.

Inhoan yökyläilyä! Minusta vierailut tehdään valveillaoloaikaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvii ketaan kutsua.

Vierailija
2/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rasittavaa jo ne toimenpiteet: raahata patjoja, pedata sänkyjä....

Sitten nukkuu itsekin yön huonosti, kun kuulee jonkun vieraan käyvän vessassa, tai yskivän tai jotain. Totta kai sitä herää, koska äänet ovat vieraita ja tunnistaa, että tämä ääni ei kuulu tänne keskellä yötä.

Ja sitten aamulla itse pitää nousta aikaisemmin, jotta vieraille on aamupala, ja pitää olla kaikkea mahdollista aamiaispöydässä, koska yksi syö muroja ja toinen jugurttia ja kolmas...

Ja kun se ei lopu siihen, vaan sen jälkeen sitten pestään lakanoita jne. jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään paapoa. Eri asia jos esim. anoppi tai miehen sukulainen olisi yökylässä niin siitä en ehkä tykkäisi noin paljon :)

Vierailija
4/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te ole keneltäkään muultakaan sitten yösijaa vaille vaan asutte aina hotellista jos jonnekin menette?

Vierailija
5/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menen hotelliin tai motelliin tai viimeisenä vaihtoehtona vuokraan lomamökin, jos pitää mennä kauemmas sukulaisiin.

ap

Vierailija
6/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka meille tulee, niin heille mennään myös yöksi. Se on vastavuoroista. Ja jos joku kutsuu mökille, niin pakkohan sinne on mennä - vai pitäisikö sanoa, että menen sitten hotelliin yöksi...

Se on vielä kamalampaa, kun joutuu itse yökylään. Niinä öinä nukun noin 2 tuntia.

Ette kai te ole keneltäkään muultakaan sitten yösijaa vaille vaan asutte aina hotellista jos jonnekin menette?

Vierailija
7/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi lapsen syntymän jälkeen enää tullut mieleenkään olla kenenkään vaivoina. Paljon helpompi itselle ja muille nukkua hotellissa.

Kyllä vierailut voi hoitaa päiväsessään, ollaan kuinka tuttuja tahansa!

Meillä on silloin tällöin yövieraita. En sen kummemmin asiasta innostu, mutta meneehän se. Itse en toisten nurkkiin ihan äkkiä menisi!

Vierailija
8/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen nyt tosi väsynyt. Siihen kävi vielä muitakin omaisia, ja naapurin lapset leikkimässä.

Vierailija
9/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteen lausuminen on riehumista.

Vierailija
10/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteen lausuminen on riehumista.

ja näköjään huumorintajuttomia. :D

Vierailija
11/11 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään yövieraista (tosin eniten omatoimisista, jotka osaavat itse pedata sänkynsä ja ottaa tarvittaessa jääkaapista ruokaa jne). Ja itsekin tykkää yökyläillä mutta koska tiedän, etteivät kaikki siitä pidä valitsemme usein hotellin yökyläilyn sijasta vähän sellaisella periaattella, että yökyläilemme niiden luona, jotka meillä yökyläilevät (ainoa poikkeus lienee anoppila, jostain syystä eivät halua meillä yökyläillä vaan menevät hotelliin, mikä on mielestäni hiukan hassua, varmaan loukkaantuisivat jos tekisimme saman heille tullessa).

lakanapyykistä en ole koskaan kokenut stressiä kun pyykkiä tulee muutenkin niin paljon ja pyykinkäsittely on kyllä nykyajan koneilla helppoa mutta tarjoilut aiheuttavat joskus päänvaivaa. Pyritään kuitenkin helpottamaan tätä niin, että esim. viikonloppuvieraiden kanssa syödään ainakin kerran ulkona, joskus kokataan yhdessä tms.

Mutta siis musta on paras sanoa suoraan jollei yövieraita halua. Musta olisi ainakin tosi kiusallista jos yökyläilisi jossakin ja sitten saisi mutkan kautta tietää, että inhoavat yövieraita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän