Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette kirppiksellä tienanneet lasten vaatteista?

Vierailija
10.06.2010 |

Minulla on nyt ensimmäistä kertaa pöytä kirppiksellä ja haluaisin tietää mitä ihmiset yleensä tienaavat siellä, vai tienaavatko oikein mitään?

Tottkai riippuu vaatteiden määrästä, kunnosta jne., mutta näin kesävaatteita myydessä halvoilla hinnoilla tulee mieleen, että ei siinä kyllä paljoa tienaa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain 240 euroa. Oli tyttöjen ja poikien pieniä vaatteita. Muutamat lakanat jne.

Vierailija
2/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkiulkovaatteita - hyväkuntoisia sellaisia tai sitten tiettyjä kalliita merkkejä ja hyväkuntoisia vaatteita.

Meidän lasten jäljiltä vaatteet on aina käytetyn näköisiä, meillä kun vaatteita ostetaan vain tarpeeseen ja eivät siis jää liki käyttämättömiksi koskaan.

Joskus mulla meni tappiolle kun myin bodyja, potkareita yms. noin 0,50-1 eur. kpl. Ihan hyvin meni kaupaksi, mutta kun pöytävuokra on 40 euroa/viikko niin siinä saa jo jokusen bodyn myydä että edes se täytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miinus pöydän vuokra 32 e(itsepalvelukirppis) ja jokunen euro hintalappuihin yms.

Mulla oli etenkin lasten siistejä kenkiä kirppiksenpitäjän mukaan "järkyttävän halvalla". Ja aivan valtavasti kamaa meni jo ekana päivänä.

Sattui lopulta itseni kannalta aika huono viikko kun en juuri ehtinyt siellä käydä, olisin muutamien kalliimpien vaatteiden hintoja hiukan laskenut ja ne jäivät pöytään. Mutta oikeastaan ei haittaa, koska tiedän että noista merkkivaatteista saan huuto.netissä varmuudella sen alkuperäisen hinnan. Mulla meinasi suorastan loppua myytävä kesken ja kärräsin sinne kolmantena päivänä lasten leluja, kirjoja yms.

Pienistä puroista ne rahat oikeastaan tulee, parhaiten menee tosi kohtuuhintaiset perusvaatteet, tyylii H&M, Zara, Lindex jne. Kannattaa huomioida sesonki eikä tupata pöytää liian täyteen. Nyt selkeästi kesävaatteet ja sandaalit katosivat pöydästä ihan salamana.

Mulla on siis ollut tosi halvat hinnat, esim. bodyt 20 snt- 1.50 e, pitkähihaiset T-paidat 0.50-3 e jne. Pistin kyllä toisaalta ihan todella kalliille merkkivaatteille (Burberry, Ralph Lauren, Gant..) kunnon hinnan, n. 15-20 e kpl. Osa meni, osa ei.

Pidin tosi paljon tästä uudesta, pelkästään lastentarvikkeisiin keskittyneestä itsepalvelukirppiksestä. Siistiä, tosi hyvä palvelu ja valvonta, mm. oma-aloitteisesti laittoivat lappuja ettei saa leikkiä myynnissä olevila leluilla ja siistivät pöytiä. Ennustan konseptille menestystä.

Vierailija
4/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on plussan puolta tullut 150-350e, riippuen vaatteiden määrästä

Vierailija
5/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy vantaalta ainakin kaksi ja tuusulasta yksi.

Tämä toinen vantaalainen kirppis,olen kahdesti myynyt ja toisella kerralla kutakuinkin ilmaiseksi ja silti ei kelpaa!Viimeksi saldo oli pöytävuokran jälkeen +7 euroa...

Vierailija
6/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

220 euroa viikko.

Vierailija
7/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

220 euroa viikko.

Vierailija
8/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi käydä katsomassa...

Vierailija
9/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienasin viikossa 450 e. Poikien siistejä vaatteita. Niitä on harvassa ja menevät kuin kuumille kiville. Ihan perusvaatetta ja halvat hinnat.

Vierailija
10/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi eräs isohkon kirppiksen pitäjä keski-uudeltamaalta.

Minä tienaan yleensä noin 150e/vko (+/- pöytävuokra 20e). Joukossa yleensä joku vaate hintaan 6-10 euroa (esim. takki, haalari, parempi juhlajuttu tms) ja muutama hintaan 4-6e. Sitten 2-3 e isommat ja 0,5-2 pienemmät jutut.

Vierailija
11/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sijaitsee siinä samassa pihassa kuin amer aikoinaan...

http://www.mebellacasa.fi/

Vierailija
12/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miinus pöydän vuokra 32 e(itsepalvelukirppis) ja jokunen euro hintalappuihin yms. Mulla oli etenkin lasten siistejä kenkiä kirppiksenpitäjän mukaan "järkyttävän halvalla". Ja aivan valtavasti kamaa meni jo ekana päivänä. Sattui lopulta itseni kannalta aika huono viikko kun en juuri ehtinyt siellä käydä, olisin muutamien kalliimpien vaatteiden hintoja hiukan laskenut ja ne jäivät pöytään. Mutta oikeastaan ei haittaa, koska tiedän että noista merkkivaatteista saan huuto.netissä varmuudella sen alkuperäisen hinnan. Mulla meinasi suorastan loppua myytävä kesken ja kärräsin sinne kolmantena päivänä lasten leluja, kirjoja yms. Pienistä puroista ne rahat oikeastaan tulee, parhaiten menee tosi kohtuuhintaiset perusvaatteet, tyylii H&M, Zara, Lindex jne. Kannattaa huomioida sesonki eikä tupata pöytää liian täyteen. Nyt selkeästi kesävaatteet ja sandaalit katosivat pöydästä ihan salamana. Mulla on siis ollut tosi halvat hinnat, esim. bodyt 20 snt- 1.50 e, pitkähihaiset T-paidat 0.50-3 e jne. Pistin kyllä toisaalta ihan todella kalliille merkkivaatteille (Burberry, Ralph Lauren, Gant..) kunnon hinnan, n. 15-20 e kpl. Osa meni, osa ei. Pidin tosi paljon tästä uudesta, pelkästään lastentarvikkeisiin keskittyneestä itsepalvelukirppiksestä. Siistiä, tosi hyvä palvelu ja valvonta, mm. oma-aloitteisesti laittoivat lappuja ettei saa leikkiä myynnissä olevila leluilla ja siistivät pöytiä. Ennustan konseptille menestystä.

Vierailija
13/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sijaitsee siinä samassa pihassa kuin amer aikoinaan...

<a href="http://www.mebellacasa.fi/" alt="http://www.mebellacasa.fi/">http://www.mebellacasa.fi/</a&gt;

Vierailija
14/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei se päivä ollut vaan klo 7-13 eli 6 tunnissa.

Mut meillä oli valtavat määrät vaatteita (ei käydä joka kesä myymässä) ja myytiin myös leluja.

Nyt olis tarkoitus käydä seuraavana ei sateisena/tuulisena sunnuntaina (ulkokirppis). Myynnissä taas aika lailla vaatteita ja tällä kertaa myös paljon leluja.

Niin ja paikkamaksu on jotain 12 € + jos lainaa pöytiä.

Vierailija
15/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli voittoa 270 euroa. kaikki hinnat olivat alhaisia, paitsi hyväkuntoiset kengät olivat n. 5 euroa ja pari kalliimpaa merkkitakkia 7-8 euroa.

loput vaatteet laitoin hyväntekeväisyyteen, tuli hyvä mieli ja ennenkaikkea tyhjennetty vaatekaappi.

Vierailija
16/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 900€ jäi käteen. Ihan kivasti meni ja jatkoin joten toinen setti oli melkein 500€ .

Riippuu paljon mitä myyt?

Vierailija
17/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja

taviskirppiksestä 50 e koko päivä ( kun on vähennetty pöydän vuokra 20 e, lastenhoito 40 e...)

Vierailija
18/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 900€ jäi käteen. Ihan kivasti meni ja jatkoin joten toinen setti oli melkein 500€ .

Riippuu paljon mitä myyt?

Siis todellakin ihmiset myy tavaraa satojen ja satojen eurojen edestä! Täytyy itsekin ensi kerralla odottaa, että saan kellarinkin tyhjennettyä, koska vaikka kaikki menisi nyt en saisi satasta enempää käteen:) Tilaa jäi kirppiksen hyllyille vaikka kuinka. Olen ehkä alihinnoitellutkin, koska lähes kaikki on todella hyvässä kunnossa ja osa merkkitavaraa. Kallein oli (meni jo) Marimekon avaamaton pussilakana/tyynyliina pakkaus, jonka myin hintaan 10 euroa. Loput (lasten vaatteita) myin parilla eurolla kappale.

ap

Vierailija
19/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa myydä kirpputorilla lasten vaatteita, mutta huutiksessa olen myynyt jollain yli 1000 eurolla tänäkin keväänä kahden pojan pieneksi jääneitä vaatteita.

Miksi 9+1 ei ole 10 tai 9+5 ei ole 14?

Vierailija
20/21 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainosti FB:ssa, että viikon keskimääräinen myynti toukokuussa oli 200e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän