Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On tyhmää, kun joutuu nuorena olemaan köyhä, vaikka sitten

Vierailija
10.06.2010 |

vanhempana kertyisikin varallisuutta. Minä vaihtaisin nuo toisinpäin, kun ei eläkkeellä kuitenkaan jaksa enää mitään tehdä. Kuulin juuri eräästä miehestä, joka kuoli pari viikkoa sen jälkeen, kun jäi eläkkeelle. Eipä päässyt koskaan nauttimaan rahoistaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyhmää, kun joutuu nuorena olemaan köyhä, vaikka sitten

vanhempana kertyisikin varallisuutta. i]

Vierailija
2/6 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne ei olekaan nuorena köyhiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin 20-26v rutiköyhä. näin nälkää. varastin ruokaa (esim töissä roskiksesta)

nyt mulla on rahaa, ei sikana mutta mukavasti ...en varmaan osais arvostaa tilannettani jos asiat olis aina olleet hyvin

Vierailija
4/6 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on edes rahat lohdukkeena. Sitäpaitsi palvelukotiasuminen, lääkkeet, lääkärikäynnit yms. maksaa maltaita.

Vierailija
5/6 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten kanssa työtä tekevänä olen huomannut karun tosiasian..se raha on tiukassa heilläkin. Ei ole tosiaankaan palvelutalo asuminen halpaa, saatika sairastaminen ja lääkkeet. Onnellisia he jotka pystyvät asumaan pitkään kotona ilman apua.

Vierailija
6/6 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on edes rahat lohdukkeena. Sitäpaitsi palvelukotiasuminen, lääkkeet, lääkärikäynnit yms. maksaa maltaita.

Isäni on köyhä ja joutui palveluasuntoon. Eläke ei olisi riittänyt kaikkiin palveluihin vaan nyt saa eläkkeen lisäksi kaikenmaailman tukilisiä niin riittää.