Miten ehdotit kimppakivaa miehellesi?
Haluisin olla kahden miehen kanssa. Mieheni on kuitenkin aika mustasukkainen, enkä taida uskaltaa ottaa asiaa edes puheeksi.
Kommentit (23)
haluat vierasta munaa. Joko miehesi läsnäollessa tai sitten ilman. Jos suuttuu, niin sanoa että tuossa on ovi. Jatka, että valinta on hänen.
Haluisin olla kahden miehen kanssa. Mieheni on kuitenkin aika mustasukkainen, enkä taida uskaltaa ottaa asiaa edes puheeksi.
..että lupaat miehellesikin vierasta pimppaa jos sä sitten saisit kimppaa? Riittääkö sun vapaamielisyys? Jakaisitko itse kultasi? Moni mies kyllä tykkää katsella kun vaimoa pumpataan, mutta välttämättä mies ei siitä saa mitään vaan haluaisi itsekin vierasta. Miten on?
Minulla oli vaimon suostuttelu vaikeinta, ja vei aikaa jonkin verran. Nyt olen päässy liukkaille 4 kertaa. Vaimoani on nainut 3 miesta kerralla, ja tietty paljaalla. Suhteemme on vain parantunut. Vaimon piirakka ei ole huonontunut, vaikka lainassa onkin ollut, ja useita siemenkuorrutuksia saanutkin.Vaimo on myös oppinut nielemään spermaa jopa minultakin paremmin
Tässä on nimenomaan kyse siitä kuinka vapaamielinen miehesi on. Vaikka itse en ole koskaan ottanut seksiä liian vakavasti, en ikinä voisi tuollaiseen kyllä suostua. Pelkkä ajatuskin puistattaa siitä, että vieraat miehet panisi omaa vaimoketta. Tai ainakin nyt tuntuu siltä että en mustasukkaisuudeltani voisi sitä tehdä, katsellaan uudestaan kun aviovuosia on useampi takana.
mutta aloin puhua fantasia-tasolla. Sain hänet kuvitelmiin mukaan ja lopulta hän itse ehdotti fantasian toteuttamista : )
Meillä olisi hieno kesä tiedossa.
Mustasukkaisuus on aika paha peikko. Toivottavasti et kuitenkaan menetä toivoasi.
Oma vaimoni pitää ajatusta sopimattomana.
Minulla oli vaimon suostuttelu vaikeinta, ja vei aikaa jonkin verran. Nyt olen päässy liukkaille 4 kertaa. Vaimoani on nainut 3 miesta kerralla, ja tietty paljaalla. Suhteemme on vain parantunut. Vaimon piirakka ei ole huonontunut, vaikka lainassa onkin ollut, ja useita siemenkuorrutuksia saanutkin.Vaimo on myös oppinut nielemään spermaa jopa minultakin paremmin
Minulle riittäisi hyvin kun meillä olisi yksi luotettava ystävä, joka panisi vaimoa säännöllisesti. Miten vaimo tuoksuisi aina välillä vieraalle spermalle...
mun mies innostuu asiasta korkeintaan fantasiana. Toteutuksesta puhuttaessa sanoo vaan, että sattuu ajatuskin... Ei ainakaan mukana olematta suostuisi vieraisiin. Nainen saattaisi kuulemma mennäkin, mutta toisesta miehestä olisi mustasukkainen. Vaikea ymmärtää. Itseä kiinnostaisi kaikenlaiset kokoonpanot, siis 2n+1m, 2m+1n, 2n+2m, 3m+1n jne. Taitaa jäädä toiveen asteelle... Itsellä kokemus nuorempana 2m+1n ja siitäkin mies tuntuu olevan mustasukkainen, vaikka hetkellisesti saattaa jopa kiihottua. Miehen oma epävarmuusko tässä nostaa päätään, vai mikä, kun on niin mahdottoman kova paikka? Haluaisin hänenkin haluavan muita, enkä vaan lopulta suostuvan menettämisen pelossa...
Pääsin juuri äsken liukkaille kun vaimo tuli baari illan jälkeen kotiin tos aamulla. Oli saanu vierasta ja kunnolla, niin turvoksissakin ja rinnat mustelmilla, nännit imetty tummiks... Huh että oli nainen kiihottava! Harrastimme seksiä ja siitä pesuille. Nyt vaimo tuos saa nukkua jonkin aikaa ja alan työstää kun heräilee. Tämä on mahtavaa!
vi..tun säälittävät aisurit.....ihana pitää pikkuvaimojanne ilmaisina huo..rina....ovat pahempia, estottomampia ja ilmaisia
Näitä lukiessa tulee mieleen tällainen seikka,että jos mies edes ehdottaakin naiselleen kolmenkimppaa,niin heti pidetään sairaana ym.Mutta toisinpäin,jos vaimo ehdottaa samaa,se pitäisi hyväksyä eikä olla hämillään.Menkää naiset itseenne,kuunnelkaa,puhukaa,älkää tuomitko,ketäänhän ei tietenkään voi pakottaa mihinkään. Mutta jos erolla ruvetaan kiristämään,ni menköön matkoihinsa. Kimppakivaa voi harrastaa rakkaudestakin,nimim. Ehdottanut mies
Meillä meni niin päin, että mies ehdotti kolmenkimppaa toisen miehen kanssa ja nyt ollaan tehty sitä jo monet kerrat - ehdottomasti tuonut vain hyvää meidän suhteeseen.
Aika vaikeaahan sun on lähteä miehelle mitään ehdottamaan, jos on todella mustasukkainen. Itse en lähtisi ollenkaan. Toki voit alkaa luomaan fantasiaa kimpasta ihan yleisellä tasolla ja sitä kautta lähestyä, mitä miehesi tuumaa asiasta. Eli varovaisesti voit kysellä, mitä hän ajattelee edes koko asiasta, onko kiinnostunut. Eikä kannata päräyttää suoraan kasvoille, että haluat vaan vierasta miestä - ole myös vastavuoroinen.
Tsemppiä yritykseen!
N20
Joo,eli nimim.ehdottanut mies. Meillä minä,eli mies ehdotin ja puhuin nimenomaan fantasiankautta asiasta,koska naiseni on sanonut haluavansa samalla ottaa suihin toiselta kun toinen eli minä rakastelen fyysisesti ainoastaan häntä.Eipä auttanut,heti kuulin että miten voin edes rakastaa jos tuollaista mietin.Ei mulle mitään pakkopullaa tosiaankaan,yritin vain miellyttää häntä,mutta tuomittiin oitis
Mies kutsuu usein kavereitaan saunomaan ja minä menen mukaan saunaan, aika usein saan kahta tai kolmea miestä ja oma mies on mukana innolla.
Tiia-35v kirjoitti:
Mies kutsuu usein kavereitaan saunomaan ja minä menen mukaan saunaan, aika usein saan kahta tai kolmea miestä ja oma mies on mukana innolla.
Harmi kun en ole miehesi kaveri...
Meillä on ystävä joka viettää meidän sängyssä useimmiten 1kertaa kuukaudessa joskus 2 kertaa ja rakastelemme vaimoani kylkiasennossa toinen nai takaa ja toinen nuolee ja hieroo edestä ja toteutamme vaimoni kaikki toiveet koska silloin saamme hyvää kimppaa jo 24 vuoden ajalta joskus välillä otamme muitakin mukaan yhteisillä päätöksillä joskus päätämme että järjestän vaimolle yllätyksen ja vaimon pitää tunnistaa hänet kosketuksilla ja naimisesta
Uskollisuus kunniaan
Puhuin vaimoni kanssa asiasta ja hänen suostumuksella järjestin hänelle tuntemattomatuoman lapsuuden ystävän kimppakivaan ja siitä on 24 vuotta ja olemme kimpassa viikonlopun 12-15 kertaa vuodessa ja 100% heteroja vaimoni joutuu olemaan täysin huomion kohteena me täytämme vaimoni toiveet jotta homma olisi kaikille tyydytys toki joskus on meillä muitakin ystäviä tai tuttuja mukana
Meillä on vakiintunut kimppaa ystäväni 24 vuoden ajalta eli vaimo saa noin joka kuukausi 2 miestä viikonlopuksi ja toimii hyvin
Tiia-35v kirjoitti:
Meillä kanssa homma lähti tätä kautta käyntiin. Ensiksi yhteissauna, sitten mies pyysi minua strippaamaan ja sormettamaan takkahuoneessa kavereilleen, eikä sen jälkeen ole ollut paluuta vanhaan.
Jos miehesi on mustasukkainen, et voi edes ehdottaa. Itse ehdotin aikoinaan vaimolle kimppaa tilanteessa, kun hänellä oli hetken aikaa nuori rakastaja. Olisin halunnut naida häntä yhdessä tuon rakastajan kanssa. Vaimo ei innostunut asiasta. Vaimo on aina ollut hyvin estoinen seksiasioissa.
Jos miehesi on oikeasti mustasukkainen, luulen että loukkaat häntä erittäin pahasti kimppatoiveella. Toisaalta lähes jokaisen miehen salainen fantasia on katsella, kun vieras mies panee vaimoa.